Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi paremman näköinen saman ikäisenä Brad Pitt vai Richard Gere n. 15 vuotta sitten?

Vierailija
08.10.2019 |

Minusta Brad Pitt on niin komea että voi kun Suomestakin löytyisi saman näköisiä miehiä. Onks kukaan törmännyt?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/21 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on eri ikäisiä. Googleta elokuvia jossa ovat samanikäsisiä vaikka 30v ikäisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt ei ole koskaan ollut makuuni. Ei myöskään pullahuulinen ex-vaimonsa.

Gere. No, aivan älyttömän komea oli. Samoin oli upea ex-vaimonsa Cindy Crawford.

Vierailija
4/21 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gere on vähän rottamainen tai ehkä gerbiilimäinen? Brad Pitt hyvä yritys mutta ei ihan.

Vierailija
5/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on eri ikäisiä. Googleta elokuvia jossa ovat samanikäsisiä vaikka 30v ikäisiä

Heillä on n. 15 vuotta ikäeroa. Mikä oli vaikea ymmärtää?

Vierailija
6/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt oli komea mies n. 35-40-vuotiaana. Gere on minusta ruma, en ole ymmärtänyt suosiotaan koskaan.

Vierailija
7/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brad Pitt oli komea mies n. 35-40-vuotiaana. Gere on minusta ruma, en ole ymmärtänyt suosiotaan koskaan.

Prostituutioromantiikka

Vierailija
8/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gere by a mile.

Vierailija
9/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Pitt ei ole ollut koskaan erityisen komea, aavistuksen jotenkin sammakkomainen leveän suunsa kanssa. Gere kai sitten vaikka ei sekään mikään suosikki ole.

Vierailija
10/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gere on vähän rottamainen tai ehkä gerbiilimäinen? Brad Pitt hyvä yritys mutta ei ihan.

Jaa, ei mammalle kelpaa gere tai pitt kun itse varmaan saa miss venezuelakin näyttämään rumalta.

Vierailija
11/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt ilman paitaa.

Vierailija
12/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ei mammalle kelpaa gere tai pitt kun itse varmaan saa miss venezuelakin näyttämään rumalta.

Onko oltava itse kaunis että voi kertoa mielipiteensä Gerestä ja Pittistä?

Vierailija
13/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt oli Fight Clubin aikaan paremmannäköinen kuin 99% miesmalleista.

Nyt Gereja Pitt ovat tosin jo aika vanhoja enkä enää katsele sillä silmällä.

Vierailija
14/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, onhan se noloa jos joku tavistiina on ylikranttu. Just tuollaisia mä annan tykkäyksen yhdelle tuhannesta tinderissä kun oon niin kaunis ja naama sillä kuitenkin on kuin petolinnun perse.

Vierailija
15/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, onhan se noloa jos joku tavistiina on ylikranttu. Just tuollaisia mä annan tykkäyksen yhdelle tuhannesta tinderissä kun oon niin kaunis ja naama sillä kuitenkin on kuin petolinnun perse.

Tässä ei varmaan kukaan muu kuin sinä kuvittele että kyse on jostain oikeasta valintatilanteesta näiden kahden miehen välillä.

Vierailija
16/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitt ehdottomasti. Komeimpia, joita valkokankaalla on nähty elokuvan historiassa. 

Joku täällä sanoikin osuvasti, että Geren naamassa on jotain jyrsijämäistä. Ei voi minusta edes vertailla pohdiskellen, aivan eri sarjaa ovat. 

Vierailija
17/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa etten pidä kummastakaan, en ulkonäöstä enkä näyttelijänä.

Vierailija
18/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei varmaan kukaan muu kuin sinä kuvittele että kyse on jostain oikeasta valintatilanteesta näiden kahden miehen välillä.

Väitätkö että mammalle nyt kuitenkin kelpaisi se gerbiilinaama?

Vierailija
19/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt samalla mielipiteet robinista, lauri tilkasesta, ja chris hemsworthista

Vierailija
20/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin hyvännäköisiä, mutta tykkään enemmän Gerestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi