Joutuuko mies naisvaltaisilla alalla työpaikkakiusatuksi?
Onko kellään mielipidettä asiaan? Minä olen mies ja ollut nyt kuukauden ainoana miehenä paikassa jossa pomo ja lähimmät työkaverit ovat naisia. Ilmapiiri on niin ikävä että en tiedä kauanko jaksan olla täällä töissä.
Kommentit (30)
Yleisempää on että miehiä naisvaltaisella alalla palvotaan..
Voi olla, mutta se on kyllä varmaa, että nainen joutuu aina miesvaltasilla aloilla kiusatuksi etenkin jos on hiukankin pyöreä. Jos taas on kaunis niin sitten joutuu seksuaalisesti ahdistelluksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tehnyt jotain ilmapiirin parantamiseksi? Jos et, olet osa ongelmaa. Nuo kaikki muutkin uskovat, että vika on muissa ja muiden pitäisi korjata asia.
No tota uuden työntekijän on ihan järkevää seurata aluksi sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta se on kyllä varmaa, että nainen joutuu aina miesvaltasilla aloilla kiusatuksi etenkin jos on hiukankin pyöreä. Jos taas on kaunis niin sitten joutuu seksuaalisesti ahdistelluksi.
Meillä on paksu sihteeri, mutta ei sitä kiusata. Ei kyllä seksuaalisesti ahdistellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun työskentelin naisvaltaisella alalla kuuntelin kauhuissani sitä "läpän heittoa" työyhteisön ainoalle miehelle. Sitten kun itse vaihdoin alaa ja siirryin miesvaltaiselle alalle, niin huomasi, että yhtä huonoja vitsejä sai kuunnella naisena miehiltä.
Tämä muuten pitää paikkansa. Leipomon pakkaamo kesä 99
Rasvaisemmat jutut kuin kunnossapidossa ja nuorena kesäduunarina opin vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Kun työskentelin naisvaltaisella alalla kuuntelin kauhuissani sitä "läpän heittoa" työyhteisön ainoalle miehelle. Sitten kun itse vaihdoin alaa ja siirryin miesvaltaiselle alalle, niin huomasi, että yhtä huonoja vitsejä sai kuunnella naisena miehiltä.
Amisammatteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amisammatteja?
Naispuolinen markkinointijohtaja totesi että siitä onkin hetken aikaa kun hänellä on ollut nuori mies pöydän alla. Saa käydä useammin.
IT kytkemässä konetta verkkoon
-eri
Mies naisvaltaisella alalla tai työpaikassa kiusaa naisia. Eli asia on täysin päinvastoin .
Vierailija kirjoitti:
Mies naisvaltaisella alalla tai työpaikassa kiusaa naisia. Eli asia on täysin päinvastoin .
Ai vähän sellainen härnääjä? Saa naiset hulluksi kiimasta, ihan vain olemalla...