Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varallisuuden merkitys kumppania etsiessä

Vierailija
07.10.2019 |

Kuinka paljon painoarvoa on varallisuudella esim. nettideittiä treffatessa.. Meneekö helpommin jatkoon, jos on äveriäs mies tai nainen-rehelliset kommentit kiitos.

Kommentit (248)

Vierailija
241/248 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkittu seikka muuten on, että mitä enemmän nainen tienaa verrattuna mieheen, sitä vähemmän mies tekee kotitöitä. Eli päinvastoin kuin naisilla menee. Jos mies elöttää naista, nainen yleensä tekee enemmän kotitöitä. Mies tekee vähemmön kotitöitä, jos nainen elättää häntä.

Tämä on ällistyttävää, mutta useassa tutkimuksessa todettua. Selitys on siinä, että mies kokee naiselättäjän vsrassa olemisen epämiehekkääksi ja alkaa korostaa valtaansa parisuhteessa jättämällä kotitöitä tekemättä. Eräänlaista naisen alistamista, jotta tuntisi itsensä vahvemmaksi.

Miksi miehen pitäisi tehdä enemmän, jos mies on tyytyväinen sekaisempaankin kämppään? Jos nainen on se joka haluaa puhtaamman ja vähemmän sekaisen kämpän, niin eikö ole ihan kohtuullista että nainen sen kämpän sitten myös pitää siistinä? Miksi miehen pitäisi pitää, jos miehelle kelpaa sekaisempikin kämppä?

Tammoiset jutut jokainen jarkeva ihminen tajuaa "synkronisoida" jo ennen yhteenmuuttoa. Etta jos toinen on tottunut elamaan rottien ja leivanmurujen keskella pizzalaatikoista rakennetussa majassa olkkarin lattialla, ja toinen tottunut imuroimaan jopa piha-alueen laatat ja nurmikon, niin on selvaa etta jonkinlaisia kompromisseja on tehtava ja konsensus yhteisten alueiden siisteydesta on muodostettava. Ne on kuitenkin yhteisia tiloja. 

Samalla voi olla hyva keskustella mita kumpikin ymmartaa "siivouksella" ja mita kaikkea siihen sisaltyy standardina, esim. viikkosiivouksen yhteydessa. Meilla viikkosiivous on imurointi, moppaus, mattojen puistelu, polyjen pyyhkiminen ja vessan pesu + lakanoiden ja pyyhkeiden vaihto, jollekin toiselle se voi olla vaan imurointi. 

Miksi muka? Jos toiselle kelpaa sekainen kämppä, mutta toinen haluaa siistimmän kämpän, niin onhan se kohtuullista, että nimenomaan sen siistimmän kämpän haluava myös pitää kämpän siistinä.

Huh, kompromissin ja suhteessa taipumisen kasite on sulle nakojaan sen verran vieras, etta toivon ettet koskaan pariudu...

Ma olen siis meilla, naisena, se, jolle kelpaa vahan sekaisempikin kamppa. Mutta kun tiedan etta miesta hairitsee esim. jos tasot on taynna roinaa, niin koitan laittaa omia tavaroita takaisin omille paikoilleen sita mukaa kun en niita kayta, sen sijaan etta vaan parkkeeraisin ne esim. ruokapoydalle. :D 

Vierailija
242/248 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä sitten laskelmoiva, kun minulla on varallisuutta 95/100 % enemmän kuin mies ystävälläni ja mietin jo tulevaisuutta siten, että minä olen se maksu(nainen) tässä suhteessa ja siksi olen suunnitellut eroavani, koska uskon löytäväni yhtä varakkaan miehen kuin naisena itse olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/248 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä sitten laskelmoiva, kun minulla on varallisuutta 95/100 % enemmän kuin mies ystävälläni ja mietin jo tulevaisuutta siten, että minä olen se maksu(nainen) tässä suhteessa ja siksi olen suunnitellut eroavani, koska uskon löytäväni yhtä varakkaan miehen kuin naisena itse olen.

Olet tunteeton hóró, joka etsii miehestä vain rahasampoa.

Vierailija
244/248 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin puhua (kirjoittaa) vain omasta puolestani.

Kun kiinnostuin miehestäni, hän asui ystävänsä ruokakaupan yläkerrassa ilmaiseksi pieniä huoltotöitä vastaan. Oli työtön ja tuloton. Minä olin vakituisessa hyväpalkkaisessa työssä, omistin asunnon "hyvältä" alueelta ja koin itseni hyvätuloiseksi. 

Rakastuimme. Olemme yhdessä edelleen.

Jälkikäteen olen ymmärtänyt miksi hänen tilanteensa oli niin heikko silloin kun tapasimme. Syynä olivat hänen mielenterveysongelmansa. Ne jatkuvat edelleen ja aiheuttavat meidän muuten ihanaan suhteeseen ongelmia.

En yleistä, mutta usein on niin, että jos henkilö ei pysty hankkimaan edes perusvarallisuutta nyky-Suomessa, siihen on jokin syy. Ja se sama syy vaikeuttaa hänen puolisonsa elämää.

Parisuhdetta hakevan on turvallisempaa hakea taloudellisesti pärjäävää kuin ei-pärjäävää.

Vierailija
245/248 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleistä, mutta usein on niin, että jos henkilö ei pysty hankkimaan edes perusvarallisuutta nyky-Suomessa, siihen on jokin syy.

Kaikki ei haluakaan jakaa herroille persettä rahan takia?

Vierailija
246/248 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen köyhä ja en haluaisi seurustella köyhän kanssa. Tapailen vain hyvätuloisia ja rikkaita. Parhaillaan tutustun tosi hyvätuloiseen tyyppiin joka vaikuttaa lupaavalta. Hän pystyy tarjoamaan mulle hyvän elämän + rakkautta.

T: köyhä reppana

Anna mää arvaan, ei ole tainnu vielä löytyä?

Vierailija
247/248 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tuolla Tinderissä törmännyt miehiin joille naisen vakavaraisuus on tärkeää. Vai onko vaan käynyt huono faksi? Vai onko miehilläkin nykyään naisen varakkuus tärkeämpää kuin ennen.

No jos näkö on hyvä ja luonne, niin luulen ettei yksikään mies pahoillaan ole siitä varallisuudestakaan.☺

Vierailija
248/248 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, onneks muistin et te ootte vauvaforum ihmisiä.

Hetken jo luulin et onks porukka oikeesti tollaisia:D

Niin ja 137, mene töihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi