Varallisuuden merkitys kumppania etsiessä
Kuinka paljon painoarvoa on varallisuudella esim. nettideittiä treffatessa.. Meneekö helpommin jatkoon, jos on äveriäs mies tai nainen-rehelliset kommentit kiitos.
Kommentit (248)
Olenko minä sitten laskelmoiva, kun minulla on varallisuutta 95/100 % enemmän kuin mies ystävälläni ja mietin jo tulevaisuutta siten, että minä olen se maksu(nainen) tässä suhteessa ja siksi olen suunnitellut eroavani, koska uskon löytäväni yhtä varakkaan miehen kuin naisena itse olen.
Vierailija kirjoitti:
Olenko minä sitten laskelmoiva, kun minulla on varallisuutta 95/100 % enemmän kuin mies ystävälläni ja mietin jo tulevaisuutta siten, että minä olen se maksu(nainen) tässä suhteessa ja siksi olen suunnitellut eroavani, koska uskon löytäväni yhtä varakkaan miehen kuin naisena itse olen.
Olet tunteeton hóró, joka etsii miehestä vain rahasampoa.
Voin puhua (kirjoittaa) vain omasta puolestani.
Kun kiinnostuin miehestäni, hän asui ystävänsä ruokakaupan yläkerrassa ilmaiseksi pieniä huoltotöitä vastaan. Oli työtön ja tuloton. Minä olin vakituisessa hyväpalkkaisessa työssä, omistin asunnon "hyvältä" alueelta ja koin itseni hyvätuloiseksi.
Rakastuimme. Olemme yhdessä edelleen.
Jälkikäteen olen ymmärtänyt miksi hänen tilanteensa oli niin heikko silloin kun tapasimme. Syynä olivat hänen mielenterveysongelmansa. Ne jatkuvat edelleen ja aiheuttavat meidän muuten ihanaan suhteeseen ongelmia.
En yleistä, mutta usein on niin, että jos henkilö ei pysty hankkimaan edes perusvarallisuutta nyky-Suomessa, siihen on jokin syy. Ja se sama syy vaikeuttaa hänen puolisonsa elämää.
Parisuhdetta hakevan on turvallisempaa hakea taloudellisesti pärjäävää kuin ei-pärjäävää.
Vierailija kirjoitti:
En yleistä, mutta usein on niin, että jos henkilö ei pysty hankkimaan edes perusvarallisuutta nyky-Suomessa, siihen on jokin syy.
Kaikki ei haluakaan jakaa herroille persettä rahan takia?
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä ja en haluaisi seurustella köyhän kanssa. Tapailen vain hyvätuloisia ja rikkaita. Parhaillaan tutustun tosi hyvätuloiseen tyyppiin joka vaikuttaa lupaavalta. Hän pystyy tarjoamaan mulle hyvän elämän + rakkautta.
T: köyhä reppana
Anna mää arvaan, ei ole tainnu vielä löytyä?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tuolla Tinderissä törmännyt miehiin joille naisen vakavaraisuus on tärkeää. Vai onko vaan käynyt huono faksi? Vai onko miehilläkin nykyään naisen varakkuus tärkeämpää kuin ennen.
No jos näkö on hyvä ja luonne, niin luulen ettei yksikään mies pahoillaan ole siitä varallisuudestakaan.☺
Huhhuh, onneks muistin et te ootte vauvaforum ihmisiä.
Hetken jo luulin et onks porukka oikeesti tollaisia:D
Niin ja 137, mene töihin
Huh, kompromissin ja suhteessa taipumisen kasite on sulle nakojaan sen verran vieras, etta toivon ettet koskaan pariudu...
Ma olen siis meilla, naisena, se, jolle kelpaa vahan sekaisempikin kamppa. Mutta kun tiedan etta miesta hairitsee esim. jos tasot on taynna roinaa, niin koitan laittaa omia tavaroita takaisin omille paikoilleen sita mukaa kun en niita kayta, sen sijaan etta vaan parkkeeraisin ne esim. ruokapoydalle. :D