Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varallisuuden merkitys kumppania etsiessä

Vierailija
07.10.2019 |

Kuinka paljon painoarvoa on varallisuudella esim. nettideittiä treffatessa.. Meneekö helpommin jatkoon, jos on äveriäs mies tai nainen-rehelliset kommentit kiitos.

Kommentit (248)

Vierailija
1/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin itse kokenut, että miehet varmistavat varallisuuden heti kirjoittelun alussa jollain kiertevällä kysymyksellä. Omistusasunto tuntuu olevan edellytys ja jotenkin itsekin häpeän että asun vuokralla, pk-seudulla vaan asuntojen hinnat ovat niin älyttömiä etten yksiasuvana pääse niihin enää kiinni. Rahaa on säästössä ja toisen kanssa yhdessä saisin asunnon ostettua, mutta tuntuu että olen kakkosluokan kansalainen joka ei kelpaa oikein kenellekään.

Vierailija
2/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla tyhjätaskun kanssa, koska siinä mukana tulee yleensä aika negatiivinen, raskas ajatusmaailmakin ja muuta painolastia sekä hankaluutta.

Riippuu aika paljon kaikesta, esim. koulutuksesta tai ammatista. Juristit, lääkärit ja vastaavat, yleensä varakkaiksi ajatellut ihmiset eivät minua kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkitystä. Olen pienituloinen, joten ei ole varaa kuitenkaan tehdä mitään tyyristä tai lähteä ilman säästämistä matkoille.

Vierailija
4/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varallisuus ja hyvä ansiotaso on kaksi eri asiaa. Kun olin parinvalintaiässä, harvalla ikäiselläni oli paljon omaa omaisuutta. Sikäli asia oli aivan yhdentekevä.

Vierailija
5/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän. Itse seurustelen miehen kanssa jolla ei ole omaisuutta kertynyt. Kyllä se aika ajoin kirpaisee,koska ajattelen tulevaa vanhuuttani. Tälläistäkö haluan.. minulla itselläni on omistusasunto.

Vierailija
6/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun deittailin, yksikään mies ei kysynyt raha-asioistani mitään. Eivät vaikuttaneet kiinnostuneilta mutta todennäköisesti jotain osasivat muiden juttujen perusteella arvata. Sen sijaan omista raha-asioistaan moni tykkäsi kyllä oma-aloitteisesti jutella. Minulle miehen varallisuudella ei rehellisesti sanottuna ole minkäänlaista merkitystä. Mutta se on iso turn off, jos raha on miehelle kaikki kaikessa.

Vierailija
7/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kiinnostavuutta mutta ei yksinään auta. Monen muunkin asian pitää olla kohdallaan että kiinnostun. Ja on tärkeämpiä asioita, joiden kohdalla en tingi. Varallisuus on vain plussaa. Tää on nyt umpirehellinen vastaus. Sinänsä itselläni ei ole edes mitään aikomusta perustaa yhteistä taloutta kenenkään kanssa.

Vierailija
8/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut vain varakkaista naisista.

M41

Vierailija
9/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 36v mies jolla erikoinen tilanne, on kyllä perinyt, tienaa ok, mutta kun on tykästynyt vuokra-asuntoon niin ei hievahdakaan siitä. Olemme aina asuneet erillään ja järjestely toimii loistavasti.

Sikäli tämä ei paina mieltäni, koska se on kuitenkin suht tilava vuokra-asunto (n. 75 neliötä) ja todella hienolla taiteella ja huonekaluilla varustettu.

Minulla on 52m2 omistusasunto mutta aika köykäinen sisustus. Jos katsotaan vain absoluuttista elintasoa niin paremminhan hän arkielämässä elää. Jostain syystä vaan laittaa rahaa osakkeisiin asunnon sijasta.

Vierailija
10/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kysyvät koulutusta, ammattiasemaa ja täten myös varallisuutta hieman kiertelemällä. Nykymies ei halua mitään elättiä vaivoikseen ja hyvä niin. 

Tasa-arvon kannattaja

Vierailija
11/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian köyhä deittailemaan ketään. Eikä kyllä kiinnostakaan :D

Vierailija
12/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ei oo ollu kiinnostunu ollenkaa mun varallisuudesta, mutta moni niistä joilla ollut varallisuutta on sen esitellyt tosi suoraan ensitapaamisella. 😂😂😂

Vierailija
13/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut tilanteessa, jossa esiteltäisiin tiliotteita.

Vierailija
14/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mies mm. Pokkana avas tiliotteensa ja esitteli tilin saldon (useita satoja tuhansia euroja oli). Kysy aletaanko seurustelee ja mä kieltäydyin. Oli tinder seitti, muutama niistä harvoista ketä oon tavannut. Ihme miehiä 😂

Vierailija
15/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta toisen varallisuuden määrä. Kunhan ei ole tuhlaileva ja älyää elää järkevästi omiin varoihinsa nähden (ei ostele mitään turhaa roskaa jatkuvalla syötöllä tai jotain muuta vastaavaa, tai jos on pienituloinen niin tajuaa panostaa rahansa järkeviin asioihin eikä mihinkään einesruokiin, lottoon ja tupakkaan). Ja ymmärtää, että olen itse pienituloinen, joten en voi osallistua mihinkään kalliisiin juttuihin ainakaan kovin nopealla aikataululla. Jos minua nyt kiinnostaa osallistua niihin kalliisiin asioihin ylipäänsä, esim. hupiristeilyihin tai minulle liian kalliisiin ravintoloihin muuten kuin harvinaisissa erityistapauksissa.

Olen 35-vuotias nainen, sikäli kun asialla on merkitystä.

Vierailija
16/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde joka perustuu toisen varallisuuteen on pinnallinen ja ällöttävä.

Siksi pidän hyvin huonona signaalina, että mies OLETTAA sillä olevan isokin merkitys. Signaalina viasta päässä.

Vierailija
17/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikea uskoa, että miestä edes kiinnostaisi naisen varallisuus. Voin toki olla väärässäkin, mutta jotenkin tuntuu että koulutus ja varallisuus (miehen) merkkaa vaan naisille jotain.

Itse en haluaisi köyhää miestä, koska se kertoo kuitenkin miehen arvomaailmasta. Nuorena ei asialla ollut väliä ja kun aloin seurustella mieheni kanssa, oltiin molemmat tyhjätaskuja. Mutta nyt kun ikää on jo noin 40 ja itselle kertynyt varallisuutta, en haluaisi alkaa enää elättää ketään. Jos siis sinkuksi jäisin. Eli siinä mielessä toivon, että kumppanilla olisi vakaa taloudellinen tilanne.

Vierailija
18/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla on sitä enemmän väliä mitä ylemmästä sosiaaliluokasta on kyse. Useimmilla Suomessa ei ole hirveästi omaisuutta, niin ei ole tullut kohdalle ihmisiä jotka pitäisivät sitä edellytyksenä mutta kai niitäkin voi olla. Tulot on sitten eri asia, on oltava vähintään realistinen potentiaali yltää tyypin omaan asemaan nähden kelvolliselle tasolle. Vielä tuloja vähemmän joustaa vaatimus samantasoisesta koulutuksesta ja sosiaaliluokkaan kuuluvasta sosiaalisesta pääomasta. Pätee niin miehiin kuin naisiin yhtä lailla.

Suhde voi kyllä alkaa vaikka ehdot eivät täyttyisi, eikä sitä suoraan sanota että tällä on sitten parasta ennen-päiväys. Toinen ehkä itsekin koittaa unohtaa asian. Mutta sieltä se tulee, kohtalaisella varmuudella.

Vierailija
19/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimi vaikuttaa ennen koulutusta

Vierailija
20/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vit...tuakaan väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi