Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varallisuuden merkitys kumppania etsiessä

Vierailija
07.10.2019 |

Kuinka paljon painoarvoa on varallisuudella esim. nettideittiä treffatessa.. Meneekö helpommin jatkoon, jos on äveriäs mies tai nainen-rehelliset kommentit kiitos.

Kommentit (248)

Vierailija
21/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa säätää. Piä olla rahaa nii, että jokaiseen matkaan ei tarte säästää etukäteen. Pelkkä rakkaus ei riitä. Helpottaa kummasti elämää, kun on varaa.

Vierailija
22/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin, että olisin sellainen ihminen, jota ei kiinnosta onko miehellä rahaa. Deittailin jonkin aikaa tosi köyhää miestä, ja kyllähän se oli aika hankalaa, kun treffeillä ei voinut mennä esimerkiksi syömään tai leffaan, kun rahaa ei yksinkertaisesti ollut. Toki meillä oli mukavia ilmaisia treffejä, mutta kyllä se pidemmän päälle ahdisti kun tiesi ettei voitaisi yhdessä koskaan matkustella tai tehdä koskaan mitään extraa. Mies ei suostunut siihen että minä olisin maksanut leffaliput tai ravintolalaskun. 

Jos mies kehuskelee tinderissä olevansa rikas tai on laittanut profiiliinsa kuvan pankkitilin saldosta, en anna tykkäystä. Tulee mieleen, onko miehellä mitään muuta annettavaa kuin raha ja vaikka vaikuttaisi muuten mielenkiintoiselta, olisi sellainen olo että minun ajatellaan olevan rahan perässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialla ei ole kenellekään mitään merkitystä. Lienee vain tilastoharha, että varakkain kymmenes miehistä on kaksi kertaa useammin aviossa kuin köyhin kymmenes.

Vierailija
24/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastonikkari kirjoitti:

Asialla ei ole kenellekään mitään merkitystä. Lienee vain tilastoharha, että varakkain kymmenes miehistä on kaksi kertaa useammin aviossa kuin köyhin kymmenes.

Elämänhallinnalla on vaikutus rahatilanteeseen. Köyhimmässä kymmenyksessä löytyy eniten niitä, joilla se on hukassa.

Olen itse vasemmistolainen pienyrittäjä. Tuloni ovat hyvin epätasaiset, mutta olen viime vuodet elänyt jo ihan mukavasti. Kumppanissa tärkeää on elämänhalu ja avoimuus. Ei ole pakko olla aina optimisti, mutta minun optimismiani ei saa lytätä, tarvitsen sen kaiken.

Vierailija
25/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällänsä ei ole väliä. Jos mies käy töissä ja elättää itsensä. Usein matalapalkka-aloilla työskentelevät ihmiset ovat rennompia, tämä on kokemukseni. Olen ihan vakuuttunut, että jos löytyy hyvä kumppani, jonka kanssa muutenkin natsaa, niin raha-asiat järjestyvät. Voisi olla ihan mielenkiintoinen kuvio, että minä olisin menestyjä ja mies olisi "muusani". Tällä hetkellä en ole menestyksekäs työelämässä, joten voisin jopa ahdistua siitä, jos toisella olisi joku huippuvirka. Myös ajatusmaailmani on aika kaukana jonkun juristin tai lääkärin ajatusmaailmasta.

Etsin sellaista ihmistä, jonka kanssa voisin olla täysin oma itseni. Niin, ettei tarvitsisi esittää köyhempää tai rikkaampaa, tyhmempää tai fiksumpaa kuin oikeasti olen. Ei ole ihan helppo löytää sellaista ihmistä.

Vierailija
26/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 43-v miehenä pidän arvossa säästäväisyyttä ja työssäkäyntiä tai vakavaa opiskelua. Opiskeluaikana kävi vielä kuka tahansa tyhjätasku kun ei itsekään ollut kummoisempi, mutta kyllä se turvallisuutta tuo ettei toinen ole järkyttävissä veloissa.

Suuntaa antavana minimivaatimuksena pidän joko työskentelyä esimerkiksi lähihoitajana (n. 1600 e/kk) tai vakavasti otettavaa mahdollisuutta siirtyä työelämään lähiaikoina, tai vastaavaa sekä vähintään 10000 euron nettovarallisuutta (mukaan lukien siis kaikki laskennallinen omaisuus miinus velat). Mielestäni olen tässä erittäin maltillinen. Jos ihminen elää täysin kädestä suuhun kyllä elämänhallinnassa on varmasti muitakin puutteita.

Mitään monisatatuhat-omaisuutta omistavia ihmisiä en myöskään katso oletusarvoisesti positiivisesti, koska hekin elävät ihan omissa maailmoissaan- ei mulla ole varaa harrastaa silleen moottoripyöräilyä koska se on kivaa tai käydä de luxe-ravintoloissa jokaikinen viikonloppu tai viettää jotain pitkiä viikonloppuja Pariisissa, vaikken mikään tyhjätasku itsekään ole. 

Vierailija
27/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- - voisin jopa ahdistua siitä, jos toisella olisi joku huippuvirka. Myös ajatusmaailmani on aika kaukana jonkun juristin tai lääkärin ajatusmaailmasta.

Etsin sellaista ihmistä, jonka kanssa voisin olla täysin oma itseni. Niin, ettei tarvitsisi esittää köyhempää tai rikkaampaa, tyhmempää tai fiksumpaa kuin oikeasti olen. Ei ole ihan helppo löytää sellaista ihmistä.

Näihin ajatuksiin samaistun täysin.

Vierailija
28/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin miehen varakkuudella merkitystä. Köyhänä teekkarina en ollut läheskään niin suosittu naisten keskuudessa kuin nyt vaurastuneena vaikkakin eronneena nelikymppisenä.

Vierailija
29/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ainakin miehen varakkuudella merkitystä. Köyhänä teekkarina en ollut läheskään niin suosittu naisten keskuudessa kuin nyt vaurastuneena vaikkakin eronneena nelikymppisenä.

On sussa saattanut joku muukin muuttua tässä välissä, ja samoin niissä naisissa joita tapailet.

Vierailija
30/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sussa saattanut joku muukin muuttua tässä välissä, ja samoin niissä naisissa joita tapailet.

Toki. Olen esim. isä nykyään.

Vierailija
31/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vaikea uskoa, että miestä edes kiinnostaisi naisen varallisuus. Voin toki olla väärässäkin, mutta jotenkin tuntuu että koulutus ja varallisuus (miehen) merkkaa vaan naisille jotain.

Itse en haluaisi köyhää miestä, koska se kertoo kuitenkin miehen arvomaailmasta. Nuorena ei asialla ollut väliä ja kun aloin seurustella mieheni kanssa, oltiin molemmat tyhjätaskuja. Mutta nyt kun ikää on jo noin 40 ja itselle kertynyt varallisuutta, en haluaisi alkaa enää elättää ketään. Jos siis sinkuksi jäisin. Eli siinä mielessä toivon, että kumppanilla olisi vakaa taloudellinen tilanne.

Joo, olet väärässä. Joka tavalla. Ei ole asiaa, joka kiinnotaa naisia. Eikä asiaa, joka kiinnostaa miehiä. Ihmiset ovat yksilöitä.

Tosielämä on yllätys sellaiselle, joka on ottanut maailmankatsomuksensa palstalta. Olen itse tavannut miehiä, jotka eivät huolineet minua kun olen vain kunnianhimoton siivooja (en ole enää, mutta eivät jääneet ottamaan selvää). Ja yksi mies olisi halunnut heittäytyä työttömäksi ja muuttaa asuntooni. Hän oli akateeminen, ei mikään juoppo duunari. Palstan mukaan ketään noista miehistä ei ole olemassa.

Vierailija
32/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisissa se muutos on tapahtunut. Nuoret naiset ovat arkoja lähestymään miehiä, 3-4-kymppiset uskaltavat.

Saisit kyllä olla ihan rauhassa, jos kertoisit oikeat ajatuksesi.

Vierailija
33/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä ja en haluaisi seurustella köyhän kanssa. Tapailen vain hyvätuloisia ja rikkaita. Parhaillaan tutustun tosi hyvätuloiseen tyyppiin joka vaikuttaa lupaavalta. Hän pystyy tarjoamaan mulle hyvän elämän + rakkautta.

T: köyhä reppana

Vierailija
34/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuolla Tinderissä törmännyt miehiin joille naisen vakavaraisuus on tärkeää. Vai onko vaan käynyt huono faksi? Vai onko miehilläkin nykyään naisen varakkuus tärkeämpää kuin ennen.

Vierailija
35/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisissa se muutos on tapahtunut. Nuoret naiset ovat arkoja lähestymään miehiä, 3-4-kymppiset uskaltavat.

En kyllä kerro. Nyt on aikani nauttia 😀

Vierailija
36/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varallisuudella sinänsä, mutta elämänhallinnalla ja tavoitteellisuudella on.

Vierailija
37/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyiksi jää nautintosi. Olet paarialuokkaa jo siksi että olet isä.

Vierailija
38/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin, että olisin sellainen ihminen, jota ei kiinnosta onko miehellä rahaa. Deittailin jonkin aikaa tosi köyhää miestä, ja kyllähän se oli aika hankalaa, kun treffeillä ei voinut mennä esimerkiksi syömään tai leffaan, kun rahaa ei yksinkertaisesti ollut. Toki meillä oli mukavia ilmaisia treffejä, mutta kyllä se pidemmän päälle ahdisti kun tiesi ettei voitaisi yhdessä koskaan matkustella tai tehdä koskaan mitään extraa. Mies ei suostunut siihen että minä olisin maksanut leffaliput tai ravintolalaskun. 

Jos mies kehuskelee tinderissä olevansa rikas tai on laittanut profiiliinsa kuvan pankkitilin saldosta, en anna tykkäystä. Tulee mieleen, onko miehellä mitään muuta annettavaa kuin raha ja vaikka vaikuttaisi muuten mielenkiintoiselta, olisi sellainen olo että minun ajatellaan olevan rahan perässä. 

On tosi outoa, jos sanoo että ei kiinnosta onko kumppanilla rahaa. Sehän tarkoittaa, että ei kiinnosta yhtään suunnitella yhteistä tulevaisuutta ja/tai itse ei tiedä yhtään, miten haluaa elää elämänsä. Toki ei haittaa sitten, jos ei ole tarkoituskaan muuttaa yhteen, lomailla yhdessä jne. Mutta jos aiotaan elää yhdessä, noita asioita pitää miettiä hyvissä ajoin. Muuten on paljon riitoja edessä.

Vierailija
39/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä kävin treffeillä, yllättävän moni mies kysyi varallisuudestani. Kyllä mulla on omistusasunto arvoltaan noin 300000e. Velkaa alle 100000e. Mua ei kiinnostanut miesten kämpät. N37

Vierailija
40/248 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tiedät sen itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi