Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on etten vain pysty luottamaan mieheen? Olenko ihan sekopää?

Vierailija
07.10.2019 |

Olemme seurustelleet joitakin kuukausia, suhde on ollut vauhdikas ja hyvin tiivis vaikka etäsuhde on kyseessä. Näemme silti useina kertoina viikoissa ja me aidosti nautimme toisistamme. Huumorintaju kolahtaa, tuntuu kuin olisin tuntenut hänet jo kauan. Tuntuu, että hän on minulle samalla hyvä ystävä ja kumppani. Vaikka hän ei olisi kanssani niin hän olisi kuitenkin kaverini, niin mukavaa ja rentoa hänen seurassaan yleensä on.
Me voimme olla rauhallisissa ja romanttisissa merkeissä, kerromme rakkaudesta toisillemme(joka päivä) mutta me voimme myöskin pitää hauskaa, sekoilla ja olemme yhdessä aika päättömiä toisinaan.
Käymme kyllä töissä ja huolehdimme taloudesta sekä tavoitteet ovat korkealla sekä talouden, että tulevaisuutemme suhteen.
Me monella tavalla sovimme toisillemme.

Mies on komea, hän on myös nopea etenemään asioissa, hän on hyvin karismaattinen mutta myös huolehtivainen. Hänessä on piirteitä pelimieheenkin. Hän on seurassani kehunut seurassa olleita naisia kauniiksi tms. Tosin hän ei tiedä, että edes kuulin sitä ja utelee näistä naisista minulta heidän asioitaan.
Joku pelko sydämessäni on jatkuvasti, ollut jo heti ensimetreiltä lähtien.

Hän on minun kanssani edennyt kovaa, ollut hyvin omistautunut suhteen rakentamiseen. Hän on todella sitoutunut ja yrittänyt kaikkensa ja hemmottelee minua pikku jutuilla, huomioi ja seksi on ihanaa. Hän puhuu tulevaisuudestamme ja on tosissaan.
Voisin vaikka heti muuttaa hänen luokseen jos haluaisin.
Hän tahtoo minut eikä kuulemma koskaan pettäisi. Hänellä on vain muutama suhde jotka kestivät vuosia mutta tiedän, ettei hän ollut lojaali silloin kun meni huonosti, on itse kertonut.
Lapsien kanssa on hyvissä väleissä. Myöskin muun lähipiiriin kanssa.
Hän kertoo minulle paljon jos kysyn asioita jotka painaa. Lisäksi näyttää viestejä itse minulle eikä piilottele kännykkää tms.
Minua on petetty edellisessä suhteessa pahasti ja monesti, olen jotenkin hyvin varuillani enkä tiedä olenko ihan sekopää vai koittaako vaistoni kuitenkin kertoa jotain. Tai ehkä jo tiedän vastauksen mutta en tahdo uskoa.

Aina kun olen hänestä erossa alan pelkäämään ja tekisi mieli vain lopettaa koko homma vaikka mies on oikeasti halunnut painaa mieleeni, että hän haluaa minut ja jokainen siitä tietää. Hän on esitellyt ja kertonut minusta tärkeimmille ihmisille sekä exälleen josta on vasta ero vireillä.
En tiedä miksi en voi vain rauhoittua ja hypätä täydellä sydämellä tähän vaikka tahtoisin mutta toisaalta en tiedä mikä on totta ja mikä ei.
Paljon on tapahtunut, paljon ollut outoja juttuja ja myöskin ystäväni varoitellut. Tiedän kuitenkin hänellä olevan taipumusta valehteluun ja ylidramatisointiin.
Kuitenkaan mikään ei ole selvää.

Ahdistaa ja inhottaa. Voi kun tietäisi vain totuuden kaikesta tai vain luottaisi.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
2/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varuillani jos kehuu naisia kauniiksi sinun seurassasi ja toisaalta haluaa noin hanakasti vakuutella ja korostaa sitoutumista sinuun vasta noin lyhyen ajan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne oudot tapahtumat ovat, ja miksi ystäväsi varoittelevat? Miehelläkö on taipumusta kuitenkin valehdella ja draamailla, vaikka on muutoin kuin unelma? Mistä hän valehtelee ja mitä tekee kun jää kiinni?

Vierailija
4/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette seurustelleet kuukausia ja vasta nyt on miehen ero vireillä? Minua epäilyttäisi kyllä, vaikuttaa sarjarakastujalta. Mies on varmaan tosissaan rakastunut, mutta kuinka kauan. Tulee yksi bloggaaja mieleen, kenen nimi alkaa S:llä...

Vierailija
5/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävin homma tossa kuviossa on tuo, että ero on ihan vaiheessa. Miehen pitäisi oppia elämään itsellisesti sekä käsittelemään eronsa rauhassa loppuun. Sen sijaan keskittyy vakuuttelemaan sulle ikuista rakkautta ja uskollisuutta. Ja sinä oikeasti mietit, onko tosissaan? Ja muka ihmettelet, miksi ei tunnu hyvältä... Ilmiselvää on, että tahti on olosuhteisiin nähden liian kiivas.

Vierailija
6/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne oudot tapahtumat ovat, ja miksi ystäväsi varoittelevat? Miehelläkö on taipumusta kuitenkin valehdella ja draamailla, vaikka on muutoin kuin unelma? Mistä hän valehtelee ja mitä tekee kun jää kiinni?

No on paljonkin...

Ensinnäkin suhteen nopea eteneminen, muiden naisten kehuskelu jonka on toistaiseksi lopettanut kun siitä avauduin.

Hänen koko elämä tuntuu olevan yhtä kaaosta kun on yrittänyt saada asiat toimimaan ja on melko impulsiivinen.

Hän yrittää kertoa kuinka uupunut hän on ja tarvitsee jonkun joka hänestä pitää huolen sekä vakaan parisuhteen.

Kaikki oudot jutut ovat tapahtuneet kylläkin humalassa mutta en kyllä itse käyttäydy tökerösti. En ainakaan niin, että se vaikuttaisi miehen itsetuntoon. Siksi ne minua vaivaa.

Lisäksi oli yksi outo juttu hänen exänsä kanssa josta olisi voinut saada kuvitelman, että ovat viettäneet yhteisen yön vaikka hän silloin oli kanssani pyrkimässä suhteeseen.

Selitti sen sitten ja haukkui minut vainoharhaiseksi ja hulluksi koska olen aina epäilemässä ja varuillani. Suuttui.

Olen vain kertonut, että niihin on syynsä ja tahdon tietää kenen kanssa olen.

Asiat on puhuttu läpi ja nyt viime aikoina on mennyt hienosti mutta silti sisälläni on hirveä möykky. En tiedä miten käsittelisi näitä asioita.

Välitän miehestä ja voi kuinka paljon tahtoisinkin tämän saada toimimaan mutta olen aivan sekaisin, jopa aika rikki välillä kaikesta.

Ystäväni on tämän miehen ystävä ja he edelleenkin sitä ovat. Hän varoitteli mutta ei tiedä itsekään mikä on totta ja mikä ei, hän on lähinnä analysoinut kanssani tapahtumia ja myöskin omia pelkojani.

Ap

Vierailija
7/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaisto ei varoita koskaan turhaan. Sitä pitäisi vain oppia kuuntelemaan.

Vierailija
8/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroprosessi johtuu taloudellisista syistä exän kanssa. Nyt siihenkin on tulossa muutos näillä näppäimillä.

Ap

Vierailija
9/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että ei vaivauduta edes vanhaa suhdetta käsittelemään alta ja siihen joku laastari sitten. No ei ihme jos hieman tökkii, koska kyseinen henkilö ei ole emotionaalisesti aikuinen.

Vierailija
10/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, että ei vaivauduta edes vanhaa suhdetta käsittelemään alta ja siihen joku laastari sitten. No ei ihme jos hieman tökkii, koska kyseinen henkilö ei ole emotionaalisesti aikuinen.

Ja ap haluaa suhteen tällaisen kanssa...

Vierailija
11/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin jotain - vaikka miesasiakasta - ei voi oikein jättää  kun ravaa perässä ja huutaa matkan päästä, ellei nyt ole täystyperä hypakko jostain, mistä lie.

ns. ystäviltä ja ja vähemmän seinäystäviltä "neuvojen" kysyminen saa kyllä pääsi sekaisn koska sehän heillä on tarkoituskin; niillä on tarkoituskin yrittää pilata välit ärsyttämällä ja provosoimalla; tietenkin jos kaveri jää sellaisesta kiinni se siitä kaverista, jos ei ole edes kaveri, tehdään selväksi mitä seuraamuksia tulee, mikäli paljastettu jatkaa.

eli; kommunikointi ja viestintä suornaa henkilökohtaisesti eikä mitään vertaistukea arkuutta poistamaan, ja tekosyitä selittelemään.

Vierailija
12/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo nyt näillä tiedoilla kuulostaa melko varmalta narsistilta. Kiva ja huomaavainen alussa, joitakin erikoisia juttuja joista herää epäluuloja, paljon rakkaudentunnustuksia, kiire löytää uusi puoliso...    Itse kyllä suhtautuisin aika vahvalla varauksella tällaiseen kaveriin.

Vierailija
13/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin voinut viettää yhteisen yön exänsä kanssa, vaikka olikin sinun kanssasi "pyrkimässä suhteeseen."

Vierailija
14/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, mä nyt tummensin nämä red flagit:

"Olemme seurustelleet joitakin kuukausia, suhde on ollut vauhdikas ja hyvin tiivis vaikka etäsuhde on kyseessä. Näemme silti useina kertoina viikoissa ja me aidosti nautimme toisistamme. Huumorintaju kolahtaa, tuntuu kuin olisin tuntenut hänet jo kauan. Tuntuu, että hän on minulle samalla hyvä ystävä ja kumppani. Vaikka hän ei olisi kanssani niin hän olisi kuitenkin kaverini, niin mukavaa ja rentoa hänen seurassaan yleensä on.

Me voimme olla rauhallisissa ja romanttisissa merkeissä, kerromme rakkaudesta toisillemme(joka päivä) mutta me voimme myöskin pitää hauskaa, sekoilla ja olemme yhdessä aika päättömiä toisinaan.

Käymme kyllä töissä ja huolehdimme taloudesta sekä tavoitteet ovat korkealla sekä talouden, että tulevaisuutemme suhteen.

Me monella tavalla sovimme toisillemme.

Mies on komea, hän on myös nopea etenemään asioissa, hän on hyvin karismaattinen mutta myös huolehtivainen. Hänessä on piirteitä pelimieheenkin. Hän on seurassani kehunut seurassa olleita naisia kauniiksi tms. Tosin hän ei tiedä, että edes kuulin sitä ja utelee näistä naisista minulta heidän asioitaan.

Joku pelko sydämessäni on jatkuvasti, ollut jo heti ensimetreiltä lähtien.

Hän on minun kanssani edennyt kovaa, ollut hyvin omistautunut suhteen rakentamiseen. Hän on todella sitoutunut ja yrittänyt kaikkensa ja hemmottelee minua pikku jutuilla, huomioi ja seksi on ihanaa. Hän puhuu tulevaisuudestamme ja on tosissaan.

Voisin vaikka heti muuttaa hänen luokseen jos haluaisin.

Hän tahtoo minut eikä kuulemma koskaan pettäisi. Hänellä on vain muutama suhde jotka kestivät vuosia mutta tiedän, ettei hän ollut lojaali silloin kun meni huonosti, on itse kertonut.

Lapsien kanssa on hyvissä väleissä. Myöskin muun lähipiiriin kanssa.

Hän kertoo minulle paljon jos kysyn asioita jotka painaa. Lisäksi näyttää viestejä itse minulle eikä piilottele kännykkää tms.

Minua on petetty edellisessä suhteessa pahasti ja monesti, olen jotenkin hyvin varuillani enkä tiedä olenko ihan sekopää vai koittaako vaistoni kuitenkin kertoa jotain. Tai ehkä jo tiedän vastauksen mutta en tahdo uskoa.

Aina kun olen hänestä erossa alan pelkäämään ja tekisi mieli vain lopettaa koko homma vaikka mies on oikeasti halunnut painaa mieleeni, että hän haluaa minut ja jokainen siitä tietää. Hän on esitellyt ja kertonut minusta tärkeimmille ihmisille sekä exälleen josta on vasta ero vireillä.

En tiedä miksi en voi vain rauhoittua ja hypätä täydellä sydämellä tähän vaikka tahtoisin mutta toisaalta en tiedä mikä on totta ja mikä ei.

Paljon on tapahtunut, paljon ollut outoja juttuja ja myöskin ystäväni varoitellut. Tiedän kuitenkin hänellä olevan taipumusta valehteluun ja ylidramatisointiin.

Kuitenkaan mikään ei ole selvää.

Ahdistaa ja inhottaa. Voi kun tietäisi vain totuuden kaikesta tai vain luottaisi."

Vierailija
15/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroprosessi johtuu taloudellisista syistä exän kanssa. Nyt siihenkin on tulossa muutos näillä näppäimillä.

Ap

Siis mitä tämä käytännössä tarkoittaa??

Vierailija
16/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No on paljonkin...

Ensinnäkin 1) suhteen nopea eteneminen, 2) muiden naisten kehuskelu jonka on toistaiseksi lopettanut kun siitä avauduin.

3) Hänen koko elämä tuntuu olevan yhtä kaaosta kun on yrittänyt saada asiat toimimaan ja 4) on melko impulsiivinen.

Hän yrittää kertoa kuinka 5) uupunut hän on ja 6tarvitsee jonkun joka hänestä pitää huolen sekä vakaan parisuhteen.

7) Kaikki oudot jutut ovat tapahtuneet kylläkin humalassa mutta en kyllä itse käyttäydy tökerösti. En ainakaan niin, että se vaikuttaisi miehen itsetuntoon. Siksi ne minua vaivaa.

Lisäksi oli yksi 8) outo juttu hänen exänsä kanssa josta olisi voinut saada kuvitelman, että ovat viettäneet yhteisen yön vaikka hän silloin oli kanssani pyrkimässä suhteeseen.

9) Selitti sen sitten ja haukkui minut vainoharhaiseksi ja hulluksi koska olen aina epäilemässä ja varuillani. 10) Suuttui.

Olen vain kertonut, että niihin on syynsä ja tahdon tietää kenen kanssa olen.

Asiat on puhuttu läpi ja nyt viime aikoina on mennyt hienosti mutta silti 11) sisälläni on hirveä möykky. En tiedä miten käsittelisi näitä asioita.

Välitän miehestä ja voi kuinka paljon tahtoisinkin tämän saada toimimaan mutta olen aivan sekaisin, jopa aika rikki välillä kaikesta.

Ystäväni on tämän miehen ystävä ja he edelleenkin sitä ovat. Hän varoitteli mutta ei tiedä itsekään mikä on totta ja mikä ei, hän on lähinnä analysoinut kanssani tapahtumia ja myöskin omia pelkojani.

Ap"

Sinuna vetäisin jo lenkkareita jalkaan...

Älä anna miehen komeuden hämätä. Jos mies olis ruma, olisit lähteny jo, etkö vain?

Vierailija
17/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
18/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista keskustella miehen ex:n kanssa. Voisit saada asioiden toisesta puolesta tietoa.

Ymmärrän, ettei ole helppoa. Jos on kyse miehen adhd:stä tai persoonallisuushäiriöstä, ex voisi valottaa kuherruskuukauden jälkeistä todellisuutta.

Vierailija
19/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollista keskustella miehen ex:n kanssa. Voisit saada asioiden toisesta puolesta tietoa.

Ymmärrän, ettei ole helppoa. Jos on kyse miehen adhd:stä tai persoonallisuushäiriöstä, ex voisi valottaa kuherruskuukauden jälkeistä todellisuutta.

Tämä juuri on ihanaa nykyajan miehissä, kun ne on kuin pieniä lapsia joiden huoltajuuteen tehdään vaihto erotessa. Exän/ Exien kanssa pitäisi käydä läpi mistä Viljo Petteri pitää ja mitä petshäröjä sillä on ja vaihdella listoja ja merkintöjä, jotta sitten nyxä osaa toimia sen kanssa.

Vierailija
20/60 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri on ihanaa nykyajan miehissä, kun ne on kuin pieniä lapsia joiden huoltajuuteen tehdään vaihto erotessa. Exän/ Exien kanssa pitäisi käydä läpi mistä Viljo Petteri pitää ja mitä petshäröjä sillä on ja vaihdella listoja ja merkintöjä, jotta sitten nyxä osaa toimia sen kanssa.

*Pershäröjä *

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi