Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu televisiotasi!

Vierailija
07.10.2019 |

Telkkari on rikki, tv-kanavat pitää hakea joka kerta uudelleen - ja haun joutuu tekemään 10+ kertaa, ennen kuin kanavat palautuvat.

Tv on kohta 10v vanha, mutta aikoinaan ollut yksi Sonyn parhaita malleja. Nykyään siitä katsotaan lähinnä Pikku Kakkosta ja lasten DVD-elokuvia.

En halua satsata tonneja uuteen telkkariin, koska sitä ei avata edes joka päivä. Mutta haluaisin hyvän tv:n. Vinkkejä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän toosa on aivan ihana.

Vierailija
2/9 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä hyvä tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana ainut järkevä on OLED. Tuumat kukkaron mukaan. Philips, LG, Simson. Persaukisille sitten muita sumuruutuja. Minulla on pilihipsis kun tykkään siitä ambilightista.

Vierailija
4/9 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän telkkari toimii kuin unelma edelleen, vaikka on "jo" 8 vuotta vanha Sharp. Tietenkin nyt kun tähän sitä kehun, se hajoaa (koputan puuta). Tuo maksoi jossain megatarjouksessa silloin 500e. 

Vierailija
5/9 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana ainut järkevä on OLED. Tuumat kukkaron mukaan. Philips, LG, Simson. Persaukisille sitten muita sumuruutuja. Minulla on pilihipsis kun tykkään siitä ambilightista.

Sinsonilla ei taida olla OLED vaan QLED, Räikeä kyllä mutta musta ei ole mustaa.

Vierailija
6/9 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin kovasti mutta töllöni ei edes kiittänyt!

Vierailija
7/9 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaartuva näyttö, 55" Samsung 4K. Se kaartuvuus on täysin turha ominaisuus, eikä seuraavaan telkkaan sitä enää tule. Mutta itse telkkarista ei mitään pahaa sanottavaa.

Vierailija
8/9 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska.

Vierailija
9/9 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onkin hyvä telkkari!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme