Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hömpötys, johon lähdit matkaan

Vierailija
07.10.2019 |

Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!

Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D

Kommentit (839)

Vierailija
181/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon järjen ja länsimaisen tieteen kaikkivoipaisuuteen

Vierailija
182/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäkone, ainakin minulla huti ostos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konmaritus. Oli niin tyhjä kämppä, että en viihtynyt siellä. V*tuttaa vieläkin se kissa.

Mulle konmari oli iso helpotus.

Innostuin siitä silloin alussa ja kävin kodin läpi, lähes samantien.

Vuodenpäivät meni, tavaraa lähti älyttömästi.

Mutta tämä laajeni. Aina, kun käytiin mökillä, vein monen monta Ikean kassillista mukanani kirppikselle.

2,5 v sitten mökki myytiin ja mökin tyhjentämiseen ei mennyt juurikaan aikaa.

Tänä päivänä koti on ja pysyy siistinä. En juurikaan osta mitään esim hyvää kuorimaveistä etsin vuoden.

Konmari kirja on ja pysyy kirjahyllyssä

Täällä toinen jonka elämän konmari pelasti. Se ainainen epämääräinen ahdistus johtui siitä romumäärästä mitä olin kantanut mukanani muutosta toiseen kaksikymmentä vuotta.

Toimimattomia juttuja on ollut kyllä niin paljon, aika moni niistä jo mainittu ketjussa.

Vierailija
184/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

GNLD-verkostomarkkinointi.

Vierailija
185/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umk 23 official -keskustelu.

Vierailija
186/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto

Vierailija
187/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curly girl

Valkoinen sisustus

Popin vaatteet vauvalla

Vierailija
188/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin semmoisen jutun jolla pystyy tekemään lihastyötä treenaamatta. Se vain laittaa lihaksia supistelemaan xD

Vierailija
189/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin semmoisen jutun jolla pystyy tekemään lihastyötä treenaamatta. Se vain laittaa lihaksia supistelemaan xD

Toimiko? :D

Vierailija
190/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokotteet

Vierailija
191/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja rohkeat-hömpötys ysärillä. Oltiin isännän kans ihan tohkeissaan kun Kaunarit-tähtösiä piipahti Suomessa. Jos ei nähty suorana Kaunareita niin sitten äänitettiin videolle sen päivän jakso. Ihan hullua. Nyt emme kumpikaan katso enää Kaunareita.

192/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperware ja Oriflame.

193/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku 10v sitten ryhtyi Aloe Vera -tuotteiden jälleenmyyjäksi eli verkostomarkkinointia. Ei hän sitä tehnyt kuin max pari kuukautta ja sitten itsekin lopetti niiden tuotteiden käytön.

Vierailija
194/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenlaisilla turhuuden markkinoilla oon onnettomuuteni kuormaa perässä vetäny ja sitä matkan varrella lisääkin kartoittanut.

Nyt vapaa,löytäny levon onnen Jeesuksessa

Näin minullakin oli ja nyt on hyvin yhteydessä Jeesukseen.

Vierailija
195/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti ole koskaan lähtenyt mihinkään tiettyyn yksittäiseen "hömpötykseen", mutta yliopistossa humanistisella puolella opiskelu käänsi ajattelua liiaksi sosialismin puoleen - kadun siis, että ennen ajattelin valtion olevan jotenkin sellainen ihmetekijä, että se pystyy ratkaisemaan kaikki sosiaaliset että työllisyys-ja velka-ongelmat sun muut; toisaalta yhtä myös syntyi minulle liiallinen kapitalismin ja kulutuksen kritiikki, toki edelleen suhtaudun kapitalismiin varauksella ja olen myöskin sitä mieltä,että sitä pitää suitsia, sillä muutoin hukumme paskaan, mutta eihän nyt kuitenkaan voida kieltää, etteikö juuri kapitalismi olisi tuonut maailmaan myös vaurautta ja poistunut köyhyyttä, tietenkin selvää on sen myös kasvattaneen runsaasti ahneutta, mutta sen tekee yhtä lailla myös sosialismi, ja oikeastaan kaikki ahneimmat ihmiset, jotka olen tavannut, ovat olleet juuri sosialisteja. Ja jos tarkkoja ollaan niin kapitalismi ja sosialismi ovat oikeastaan kaksi samaa asiaa (kansallissosialismi näiden äpärälapsi.) Tuossa kapitalismin ja sosialismin liitossa on jotain hyvin erikoista: molemmat "vihaavat" toisiaan , mutta kuitenkin molemmat tarvitsevat toisiaan, se on siis vähän kuin vanha, riitelevä mutta toisiaan hoivaava aviopari. 

Siis onko tämä kaikki YKSI lause?????!!!!!

Vierailija
196/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten ostin epilaattorin. Kaiken sen tuskan jälkeen oli aikamoinen pettymys kun karvat kasvoivat takaisin kaksi päivää myöhemmin. Ei sopinut mulle. Vaihdoin takaisin höylään.

Luvattiinko, että karvankasvu loppuisi? Aika paljon luvattu.

Vierailija
197/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit ja rohkeat-hömpötys ysärillä. Oltiin isännän kans ihan tohkeissaan kun Kaunarit-tähtösiä piipahti Suomessa. Jos ei nähty suorana Kaunareita niin sitten äänitettiin videolle sen päivän jakso. Ihan hullua. Nyt emme kumpikaan katso enää Kaunareita.

Lapsena ysärillä muistan kun Ridge tuli käymään Imatralla ja ajattelin kaunari-tähtien olevan suorastaan jotain jumalolentoja jostain toisesta kaukaisesta ulottuvuudesta. Aikuisuudessa ärsyttää se että tällainen kaikki taika on kadonnut elämästä.

Vierailija
198/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon järjen ja länsimaisen tieteen kaikkivoipaisuuteen

Minulla se oli usko loputtomaan edistykseen.

Vierailija
199/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten hulavanne. Siis se, missä on niitä muhkuroita. Pyöritin ehkä kahdesti kunnes jäi sängyn alle pölynkerääjäksi.

Sama, se sattukin ihan sikana, lonkkaluut oli mustelmilla. Vein rappuun sen, lappu päällä jossa luki

"etsin uutta aktiivisempaa kotia"

Oli hävinnyt 15 minuutissa.

Vierailija
200/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 80 luvulla lukiossa ollessani ostin sellasta rasvaa joka kasvattaa rintojen kokoa.

No ei kasvanu.