Hömpötys, johon lähdit matkaan
Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!
Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D
Kommentit (839)
kaikki uskonnot ja new age hörhöilyt voi hele että hävettää
Joskus vuosia sitten ostin epilaattorin. Kaiken sen tuskan jälkeen oli aikamoinen pettymys kun karvat kasvoivat takaisin kaksi päivää myöhemmin. Ei sopinut mulle. Vaihdoin takaisin höylään.
Konmaritus täälläkin.
Joo, kaappeihin tuli kivasti tilaa, mutta mitä ihmettä sillä tilalla tein - en yhtään mitään. En tullut yhtään iloisemmaksi katsellessani tyhjiä hyllyjä eikä arki helpottonut ollenkaan. Ja eniten harmittaa rahanmeno, laitoin kierrätykseen vaatteita joita olisin vielä tarvinnut, olen joutunut ostamaan lisää petivaatteita, pyyhkeitä ja astioita. Kodinsisustus tylsistyttää kun kierrätin pois ylimääräisiä verhoja ja mattoja, mutta olen päättänyt kärsiä tyhmästä päästäni enkä osta uusia niin kauan kuin vanhat ovat käyttökelpoisia.
Onneksi en heittänyt pois valokuvia ja lapsuusmuistoja kuten muutama ystäväni.
Jaa'a. Olen sillä lailla erikoinen tyyppi, että ajattelen itsenäisesti, enkä lähde mukaan mihinkään hömpötyksiin. Toki jään noiden hömpötyksien jakamisen ilosta paitsi. Pidän silti tästä ominaisuudestani.
Innostuin tilaamaan Suomen Rahapajalta kolikoita, että saisin kansion täyteen jotain "harvinaisia" kolikoita. Nyt on kansiokaupalla arvotonta romurautaa ylihinnalla ostettuna. Onneksi pääsin eroon tästä hömpötyksestä.
Sitten innostuin raittiudesta kunnes havahduin kuiviin kavereihin, niin monessa merkityksessä.
Ei se tainnu hömpötys olla, mutta 90-00 -luvun taitteessa sorruin niihin rasvasieppareihin. Kun oli niin vakuuttavaa, kun vesilasiin laitto vettä ja öljyä ja se kapseli, joka "imi" rasvat.
Söin sitä jonkin aikaa (ei tietenkään muutosta painossa) ja sit ku alko munuaisiin sattua, tajusin lopettaa. Ties mitä vahinkoa olis ehtiny tapahtua.. ei onneks tainnu ehtiä kun elossa vielä ollaan ja veriarvot ok.
Olin ja olen joukkopsykoosissa mukana ja osallinen.
Kannatin kovia koronatoimia ja rokotusta, kunnes tajusin kuinka idioottimaisia ajatukseni ovatkaan.
Viime keväänä kannatin Natoa - nyt taas vastustan.
Amway. Sellasta hurmoksellista shaissee oli kyllä, että huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intersektionaalinen feminismi *inhon väristyksiä*
Ja tähän liittyen se, että olin oikein erityinen, speshul, uhkea ja upea muunsukupuolinen! Käsitykseni siitä, mitä on olla "cisnainen", perustuivat joillekin ankeille ja tunkkaisille stereotypiolla samalla tavalla kuin tosi monilla näissä sakeissa porukoissa. Onneksi heräsin tästä sekoilusta ja nykyään tajuan, että nainen voi olla ihan millainen tahansa luonteeltaan.
Mä kanssa lähdin mukaan sukupuolenmoninaisuushömppään. Luulin, että kyse on siitä, että halutaan väljentää sukupuolirooleja, purkaa rajoittavia stereotypioita ja lopettaa transihmisten pakkosterilointi.
Sitten sain tietää, että "pakkosterilointi" = jos haluat muuttaa sukupuolesi väestökirjanpitoon, sinun tulee olla sukupuolenkorjaushoidoissa ja ainakin vaihtohetkellä lisääntymiskyvytön esim. käyttämiesi hormonien takia. Mietin, että ok, nihkeää retoriikkaa kutsua tuota pakkosterilisaatioksi, mutta voishan tuon pykälän silti poistaa ja muut tavoitteet on kuitenkin hyviä.
Sitten törmäsin ihan ihme höpötykseen siitä, kuinka ihmisen todellinen sukupuoli on joku mystinen sisäinen kokemus, joka voi olla kirjaimellisesti mitä tahansa, että pitää poistaa kaikki transsukupuolisuuden diagnoosivaatimukset ja että yhteiskunnassa yleisesti kaikissa yhteyksissä pitäisi alkaa pitää ihmisiä sen sukupuolisena, mitä he sanovat olevansa (esim. genderfluid tai pangender). Huomasin, että jos yrittää esittää mitään kysymyksiä, niin reaktio on agressiivinen. Totesin, että en enää tiedä, mitä nää ihmiset haluaa, mutta selvästikään ei niitä asioita, joita luulin tai ainakin me tarkoitetaan niillä ihan eri juttuja.
Valitettavasti töissä pitää välillä edelleen esittää olevansa mukana hömpässä.
Mary Kay. Erehdyin yhteen ihonhoitoiltaan ja sen jälkeen joutunut pistämään puhelinnumeron ja osoitteen salaisiksi, vaihtanut sähköpostiosoitteet ja ahdistunut kaupungilla kun joku tulee hihaan kiinni. Pahin oli että kampaamoonkin asti tultiin kyselemään minne hävinnyt kun lasin läpi nähtiin mun tuolissa istuvan.
En ole ollut mukana, mutta olen nähnyt seuraaviin hurahtaneita:
Wincapita
Facebook
Candy Crush-peli
Tupperware
Paljasjalkakengät
Vitamiinit
Hedelmä-ruokavalio (fruitarismi)
Minimalismiin. Nyt ärsyttää kun laitoin jotain tärkeitä tavaroita eteenpäin ja nyt kaipaan niitä. Esimerkiksi kaikki vanhat kirjeet ja kortit heitin pois ! Äh, olisi ihana lukea niitä nyt. Onneksi säästin fyysiset valokuvat, vaikka joku bloggaaja suosittelikin niiden siirtämistä koneelle ja fyysisten kopioiden hävittämistä. Meinasin senkin tehdä, onneksi en.
Oho, huomasin että muillakin tämä sama! T 180
Vierailija kirjoitti:
Kapselikahvikeitin. Varmaan kuukausi käytettiin ja jäi sen jälkeen pölyä keräämään. Seuraavana jouluna anoppi oli vakuuttunut että tuollainen kapselikone on loistava joululahja ja osti sellaisen kaikille lapsilleen joten meidän talouteen tuli toinen. Kokeiltiin muutaman kerran ja taas jäi sekin pölyä keräämään. Koitin tori.fi:ssä lahjoittaa ilmaiseksi molempia pois mutta kumpikaan ei kelvannut kenellekään. Pitäis kait ser-keräykseen jollain kauppareissulla ne viedä.
Tosi kätevähän tuo on. Tietenkin tulee vähän kalliksi ne kaakaot & tee mitä sillä saa tehtyä, mutta ovat toisaalta hintansa väärtejä ja kuitenkin paljon halvempia, kuin jos ne ottaisi jossakin kahvilassa. Erikoskahviakin saa jos jonkinlaista ja vaan se yhden kupin.
Kirjeopisto Vian rajajoogan kurssi.
Vierailija kirjoitti:
Olipa AP hassu juttu, että karppasit. Varmaan menit sitten pöljänä laihtumaankin vähän, mutta nyt olet lihonnut takaisin ns. "terveisiin mittoihin". Menikö oikein?
En tunne ketään sellaista joka olisi karppaamalla mitenkään merkittävästi tai varsinkaan pysyvästi laihtunut. Laihdutuksen pitäisi olla pysyvä elämäntapamuutos, kovin rajattu ruokavalio tai muut tiukat säännöt ei useimmille toimi. Ehkä joillekin ja hyvä niin.
Pekka Haavisto -ilmiö. Vouhkasin Facebookissa ja väittelin vanhempieni kanssa. Nyt viime vuodet olen ollut tosi tyytyväinen, että Niinistö valittiin.
Ylipäänsä sellainen kiihkoilu politiikasta ja myös intersektionaalinen feminismi. Mustavalkoinen ajattelu. Usko sosiologiaan tärkeimpänä tieteenalana.
Selitykseni on, että olin vaan niin nuori.
Monenlaisilla turhuuden markkinoilla oon onnettomuuteni kuormaa perässä vetäny ja sitä matkan varrella lisääkin kartoittanut.
Nyt vapaa,löytäny levon onnen Jeesuksessa
Facebook. Käyn joskus ja jouluna ja vilkaisen menoja mutta en koe että mulla on haluja antaa sinne itseäni. Ihan kivoja ryhmiä löytyisi vaikka vanhoista valokuvista enkä sano etteikö ole paljon hyvää ja kivaa. Muitakin alustoja rajoitan kun ne saattaisivat imaista äkkiä. Joissain en ole lainkaan.
Joo siis apua! En voi edes ajatella, paljonko rahaa tuohon vuosien mittaan meni Nuorena sitä meni baareihin ja sitten seuraavaksi FitLinelle kun ryhtiliike iski. No, vahingoista viisastuu.