Hömpötys, johon lähdit matkaan
Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!
Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D
Kommentit (839)
Joku hiton kallis kavitaatio ultraääni tms hoito selluliitille 10x makso ehkä n 800 € Senttejä lähti reisistä ja lantiolta ehkä 1 ja paino tippu pari kiloa kk aikana.
Kun ohje oli syödä vhh ja juoda paljon vettä, niin olisin saanut samat tulokset ilman kavitaatiota ja olisin säästänyt 800.
Vierailija kirjoitti:
Otin sikapiikin silloin, kun se pahin flunssaepidemia jylläsi. Nyt jos tulisi samanlainen epidemia niin jättäisin välistä.
Hui, tämän viestin kirjoitusaikaan ei ollut vielä mitään tietoa koronasta. Ei kauaa mennyt, kun alkoikin epidemia 😅
Identifioiduin nuorena libertaariksi. Kommunismiakin pahempi hörhöaate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti ole koskaan lähtenyt mihinkään tiettyyn yksittäiseen "hömpötykseen", mutta yliopistossa humanistisella puolella opiskelu käänsi ajattelua liiaksi sosialismin puoleen - kadun siis, että ennen ajattelin valtion olevan jotenkin sellainen ihmetekijä, että se pystyy ratkaisemaan kaikki sosiaaliset että työllisyys-ja velka-ongelmat sun muut; toisaalta yhtä myös syntyi minulle liiallinen kapitalismin ja kulutuksen kritiikki, toki edelleen suhtaudun kapitalismiin varauksella ja olen myöskin sitä mieltä,että sitä pitää suitsia, sillä muutoin hukumme paskaan, mutta eihän nyt kuitenkaan voida kieltää, etteikö juuri kapitalismi olisi tuonut maailmaan myös vaurautta ja poistunut köyhyyttä, tietenkin selvää on sen myös kasvattaneen runsaasti ahneutta, mutta sen tekee yhtä lailla myös sosialismi, ja oikeastaan kaikki ahneimmat ihmiset, jotka olen tavannut, ovat olleet juuri sosialisteja. Ja jos tarkkoja ollaan niin kapitalismi ja sosialismi ovat oikeastaan kaksi samaa asiaa (kansallissosialismi näiden äpärälapsi.) Tuossa kapitalismin ja sosialismin liitossa on jotain hyvin erikoista: molemmat "vihaavat" toisiaan , mutta kuitenkin molemmat tarvitsevat toisiaan, se on siis vähän kuin vanha, riitelevä mutta toisiaan hoivaava aviopari.
Siis onko tämä kaikki YKSI lause?????!!!!!
Sisältöhän tuossa on hyvä, ei täällä kannata katsoa ulkoasuun.
MV-lehti
Isänmaallisuus (r a s i s m i )
Perussuomalaiset
nyt hävettää, mutta onneksi monet ei tiedä. Muutama yö rautatientorilla Suomi Maidanilla, ajoin Kajaanista sen takia Heseen, muuten jäi digivaikuttamiseen eli palstoilla trollaailuun.
Outo seurakuntahömppä, siis ihan kulttitasoista - en tajuu. Sitä kadun. Exän mukana menin, hohhoijaa.
Nutraaminen. Siis Nutrilett-tuotteiden käyttö. Laihduin kyllä, mutta ne kilot tuli hyvin pian takaisin. Ne pirtelöt ja sopat oli kuvottavan pahanmakuisia, siis ne jauheet, joihin lisättiin vain vesi.
Juice plus vai mikä se oli. Maksoin satasen liittymismaksua vähistä rahoista.
Partylite. Järkyttävän kalliit kynttiläkipot ja vaaralliset kynttilät, parissa kynttilässä suli se muovikehys. Aina olisi pitänyt joko pitää kutsuja tai juosta muiden kutsuilla.
2000-luvun alku. Nallekarhuvillitys. Ei sellainen söpö pehmonalle, vaan eri kankaasta tehty, vähän jäykempi malli. Saattoi olla vaate tai koriste mukana. Ei yhtään minun tapaista. Ne olivat kaapissa just silloin, kun pelimies katsoi kaappeihin. Ajatteli varmaan että mikä friikki tämä on, vaikka parikymppisenä hankinnat voivat olla outoja. Olin sillä aikaa lukittautunut kylppäriin pelimiehen puhelimen kanssa ja siellä oli parin naisen viestit.
Vierailija kirjoitti:
Sain kyllä makeat naurut kun luin tämän ketjun 😂 naiset on niin hölmöjä!
T. Mies
Miehetkin taitavat ostaa kaikenlaista. Eivät vain uskalla tunnustaa, paitsi osa. Mistä tiedät jos osa kirjoittajista on miehiä.
Tuttu houkutteli mukaan Lyconet - Lyoness - Cash Back Worldiin. Viimeisen päälle hiottua pyramidihuijausta. Rahaa olisi pitänyt tulla vuosia sitten, mutta ei tullut eikä tule jatkossakaan. Systeemit ja nimet muttuvat aina vuoden -parin välein, ettei kukaan enää pysy perässä (ei edes oikeusistuimetkaan) . Älkää vaan menkö mukaan tähän hullutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Sain kyllä makeat naurut kun luin tämän ketjun 😂 naiset on niin hölmöjä!
T. Mies
Älä muuta sano, jokailtaisen bissemäyräkoirani kanssa tässä naureskelen.
MIES
Uskoin viime keväänä peloissani Iro Särkkää ja Mika Aaltolaa.
Vihasin hetken kaikkea Venäläistä.
Nyt luen taas kirjallisuutta ja inhoan Natoa, mutta se on jo myöhäistä,
kpop
Olin sairaslomalla enkä voinut tehdä paljon muuta kuin katsoa Youtube-videoita pari kuukautta.
Tiedän melkein keski-ikäiseksi aivan liikaa aiheesta, omistan muutaman levynkin.
Nyt oon kiinnostunut ihan eri asioista, mutta seurailen hiljakseen muutamaa suosikkiyhtyettä, en siis kadu :D
Katselin nuorena ja epäkypsänä uutta puoluetta, Vihreitä, puolikiinnostuneena, koska tuntui uudelta tuulahdukselta rämettyneen taistolais- yms. sontapolitiikan jälkeen 80-luvulla.
Myöhemmin totesin todelliseksi piilofasistipuolueeksi (tee, älä tee, sanktio, kielto jne jne loputtomiin). Onneksi en erehtyny nuoruuden hulluudessakaan koskaan äänestämään näitä.
Kohta hehkeä? kirjoitti:
Kasvoharja, pinkki jossa nystyröitä. Värisee kuin joku seksilelu.
Foreo?
Se mullakin on =)! Ihan ok vehje, mutta ei nyt ehkä ihan sen melkein 200e arvoinen kuitenkaan =)!
Vierailija kirjoitti:
Konmaritus täälläkin.
Joo, kaappeihin tuli kivasti tilaa, mutta mitä ihmettä sillä tilalla tein - en yhtään mitään. En tullut yhtään iloisemmaksi katsellessani tyhjiä hyllyjä eikä arki helpottonut ollenkaan. Ja eniten harmittaa rahanmeno, laitoin kierrätykseen vaatteita joita olisin vielä tarvinnut, olen joutunut ostamaan lisää petivaatteita, pyyhkeitä ja astioita. Kodinsisustus tylsistyttää kun kierrätin pois ylimääräisiä verhoja ja mattoja, mutta olen päättänyt kärsiä tyhmästä päästäni enkä osta uusia niin kauan kuin vanhat ovat käyttökelpoisia.
Onneksi en heittänyt pois valokuvia ja lapsuusmuistoja kuten muutama ystäväni.
Moni tosiaan ymmärsi konmarituksen niin, että nyt lähtee kaikki ylimääräinen pois. Konmarituksen idea on, että pois lähtee se, mitä et aidosti tarvitse ja halua. Sellaiset asiat, joista ei ole enää iloa. Jos haluat pitää vaikka 100 Kreikan matkamuistolautasta, sitten pidät ne, se ei ole konmaria vastaan. Jos haluat, että sinulla on 15 saman väristä paitaa ja 30 paria verhoa, mutta vain 2 lautasta ja 3 kuppia, sitten se on sinun konmaritustasi. Jos taas haluat, että kaikki omaisuus mahtuu kahteen matkalaukkuun, sitten se on sinulle sopivin konmarituksen lopputulos.
Eli, mikä tuottaa aidosti iloa ja lisää hyvinvointia kotona = se jää.
Nyt näyttää, että loppuvuodesta ostettu airfryer taitaa jäädä sellaiseksi!
Lasten merkkivaatteet. Onneksi en enää ole mukana niissä piireissä, tuli todella kalliiksi, eikä pieni vauva ehtinyt edes pitää niitä kaikkia päällä kuin pari kertaa ennen kuin koko taas vaihtui.
Karppaaminen. Lopetin kun alkoi kyllästyttää lopullisesti se rasvan määrä ja kaipasin hedelmiä.
Piikkimatto. Käytän edelleen silloin tällöin ja tykkään siitä.
Eko-elämäntyyli. Lähinnä siivousaineissa ja -välineissä. Noudatan edelleen tätä, mutta en ole täysin ehdoton, käytän joitakin perusmarkettijuttuja, mutta etsin tuotteista ympäristömerkkiä tai avainlippua jne.
Zumban harrastaminen silloin kun se oli kovassa huudossa vuosia sitten.