Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hömpötys, johon lähdit matkaan

Vierailija
07.10.2019 |

Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!

Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D

Kommentit (839)

Vierailija
141/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolaina. Jos olisin pysynyt vuokralla niin käteen jäis kuussa 200-300e enemmän näin korkeiden korkojen aikaan.

Vierailija
142/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä -20 uskoin propagandakoneistoa, mutta heräsin saman vuoden syyskuussa. Kiitos eläinkokeisiin osallistuneille natseille, ei tarvitse pitää teitä elämässä enää. Idiootit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curry girl. Ostelin kaikenlaisia hoitoaineita, joita sitten lupsuttelin hiuksiin.

Vierailija
144/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Curry girl. Ostelin kaikenlaisia hoitoaineita, joita sitten lupsuttelin hiuksiin.

Curly

Vierailija
145/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteellisen immuuni kaikille höpöhöpövillityksille, mutta kosmetiikka on kyllä poikkeus. Joskus 10 vuotta sitten hurahdin suolasaippuaan, kun sen piti puhdistaa ihoa niiiin hyvin, mutta eihän se tehny muuta kun kuivatti..

Nyt olen alkanut rullaamaan kasvoja sillä semmoisella viileällä jaderullalla. Aivan huuhaata takuulla, mutta tuntuu kivalta ja rauhoittavalta iholla ja kuvittelen ainakin, että ihon väri olisi jotenkin tasaisempi :D

Vierailija
146/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinijuomat ja jauheet. Joskus 2012 paikkeilla innostuin salilla käymisestä ja tämä villitys liittyi siihen. Edelleen käyn salilla, mutta tuo villitys jäi. Ei normaali ihminen mitään proteiinilisiä tarvitse, syö kunnolla niin se riittää. Mutta tuntuihan se silloin jotenkin hienolta olla muka niin fitness :D

Vierailija
147/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen ja kirjoitan SEKÄ vauva.fi ja kaksplus palstoja...

Aloitin ku laps oli pieni enkä sitten vissiin ikinä lopettanut vaikkei "vaavi" ees oikein tartte mua enää...

Vierailija
148/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi oli muotia kaikenlainen fitness. Itsekin joukon jatkona tankkasin proteiinirahkoja, proteiinipatukoita ja kävin salilla tekemässä kyykkyjä. Katselin olemattomia pahkuroita peilistä, mitkä oli salireenailusta tulleet. Söinkin aivan liian vähän, joten kehitystä ei meinannut oikein tulla. Monet tutut oli Jutan jollain kuurilla :,D Fitnessi oli niin in.

Siellä kyllä tietty joukko nauroi matkalla pankkiin kun miettii tätäkin buumia. 

Vierailija
149/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäsin koska se oli yleistä ja laillista niin en uskonut olevan kovin haitallista. Kuinka väärässä olinkaan. Elämä pilalla.

Vierailija
150/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteellisen immuuni kaikille höpöhöpövillityksille, mutta kosmetiikka on kyllä poikkeus. Joskus 10 vuotta sitten hurahdin suolasaippuaan, kun sen piti puhdistaa ihoa niiiin hyvin, mutta eihän se tehny muuta kun kuivatti..

Nyt olen alkanut rullaamaan kasvoja sillä semmoisella viileällä jaderullalla. Aivan huuhaata takuulla, mutta tuntuu kivalta ja rauhoittavalta iholla ja kuvittelen ainakin, että ihon väri olisi jotenkin tasaisempi :D[/quot

Kasvoharjaus tekee hyvää!

Vierailija
151/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen hierontakoje joltain lontoolaiselta kosmetologimerkiltä, jota Liv Tyler käytti Youtube-videossa. Taikavarvun näköinen, jonka toisessa päässä nystyräiset rullat. Toisessa päässä läpyskä, jolla taputellaan kasvoja. 😁 Sattui kasvoihin, joten käytin vain pari kertaa. Ei maksanut maltaita onneksi.

Vierailija
152/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin netistä jotain "rasvanpolttokapseleita" koska halusin laihtua helposti. Ei toiminut ja niistä alkoi joku kallis kestotilaus mitä ei meinannut millään saada peruttua.

Vierailija
153/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsonoin pyllynreiän valkasoinnin lisäksi. Hieman se kutitteli ja puuppaa päästi sitten aika autonomisesti viikon päivät.

Vierailija
154/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaisten ydinvoimaloiden vastustaminen. Uskoin kun Saksassakin asiasta kohkattiin.

Vierailija
155/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapselikahvikeitin. Varmaan kuukausi käytettiin ja jäi sen jälkeen pölyä keräämään. Seuraavana jouluna anoppi oli vakuuttunut että tuollainen kapselikone on loistava joululahja ja osti sellaisen kaikille lapsilleen joten meidän talouteen tuli toinen. Kokeiltiin muutaman kerran ja taas jäi sekin pölyä keräämään. Koitin tori.fi:ssä lahjoittaa ilmaiseksi molempia pois mutta kumpikaan ei kelvannut kenellekään. Pitäis kait ser-keräykseen jollain kauppareissulla ne viedä.

Vierailija
156/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen media.

Vierailija
157/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastotalkoot, ostin sähköauton.

Vierailija
158/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa AP hassu juttu, että karppasit. Varmaan menit sitten pöljänä laihtumaankin vähän, mutta nyt olet lihonnut takaisin ns. "terveisiin mittoihin". Menikö oikein?

Vierailija
159/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapselikahvikeitin. Varmaan kuukausi käytettiin ja jäi sen jälkeen pölyä keräämään. Seuraavana jouluna anoppi oli vakuuttunut että tuollainen kapselikone on loistava joululahja ja osti sellaisen kaikille lapsilleen joten meidän talouteen tuli toinen. Kokeiltiin muutaman kerran ja taas jäi sekin pölyä keräämään. Koitin tori.fi:ssä lahjoittaa ilmaiseksi molempia pois mutta kumpikaan ei kelvannut kenellekään. Pitäis kait ser-keräykseen jollain kauppareissulla ne viedä.

Tuohan on loistava keksintö. Saa tuoretta kahvia joka kerta ja itselle helppo keittää yksi kupillinen sörriä. 

Vierailija
160/839 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut oman tieni kulkija. Tästähän tulee ensimmäisenä mieleen joku likaisena laahustava hippi, mutta en ole yhtään sellainen. En vain koe tarvetta mihinkään "trendijuttuihin", vihaan koko sanaa TRENDI muutenkin. Minulle tulee valtava myötähäpeä sankoista joukoista tekemässä jotain, esimerkiksi hamstraamassa, sisustamassa tietyllä tavalla, puhumassa tietyllä tavalla (mp, Tiktok-trendi, humble brag, ick, slay, only in ohio yms. NOLOA)

Joten olen aina tehnyt niin kuin itsestäni parhaalta tuntuu. Esimerkiksi yläasteella (NO YLÄKOULUSSA sitten) niin sanotusti kaikki tytöt meikkasivat vahvasti. Se ei koskaan tuntunut minun jutultani. Tänäkin päivänä meikkaan hyvin kevyesti. Minun meikkini verrattuna isoon osaan naisista on lähes olematon.

Eli olet hurahtanut aika pahasti hieman parempi nainen -hömpätykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi