Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hömpötys, johon lähdit matkaan

Vierailija
07.10.2019 |

Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!

Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D

Kommentit (839)

Vierailija
641/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ostamaan uudehkon auton, vaikka vanha oli vielä vallan hyvässä kunnossa. Lopputulema; kuukausimenot kasvoivat huomattavasti.

Vierailija
642/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo korealainen ihonhoitorutiini kyllä ihmetyttää: käytetään litratolkulla erilaisia tököttejä ja kemikaaleja naamaan, kenellä on aikaa ja kiinnostusta sellaiseen? Korealaiset kauppiaat ainakin kiittävät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hula-vanne. Pari kertaa käytin! Syy: minä.

Vierailija
644/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä vaikken ole mielestäni ihan helpoimmasta päästä hömpötyksiin tarttujana:

Kuopuksen vauva-aikaan hurahdin kestovaippoihin. Sinänsä pidän niiden käyttöä fiksuna valintana, mutta olihan se kestovaippahomma harrastuksena aika älytön ajatus :D Siinä ostettiin ja myytiin ihania vaippakuoria ja ties mitä imukerroksia. /

Kumma juttu miten vaihtelee ihmisten kokemukset. Minä käytin 90-luvulla kaikille neljälle lapselle kestovaippoja, jotka ei vielä silloin olleet mitään hifistely-vaippoja. Ihan rutiinilla meni, ei ollut harrastus. Oli muita harrastuksia, kotiäitinä kun oli niille aikaa.

Vierailija
645/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus, Estee Lauderin taisi olla, kalliin ihovoidepaketin. Tuotteen nimi on Vosible Difference. Laitoin kasvoilleni ja mies ei huomannut mitään. Hukkaan meni sekin raha.

Vierailija
646/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry. VISIBLE Difference.

Vierailija
647/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin tyhmä, että säikähdin kotonauutisointia ja ostin kolmen viikon ruoat kerralla.

Vierailija
648/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokapina, kävin koulutukset sun muut.. nyt hävettää kun katsoo niiden tämän päivän touhua

Minkälaisia koulutuksia Elokapina tarjoaa?

Vierailija
649/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen sisustus. Kotona on kaikki huonekalut suunnilleen valkoisia. Seuraavaksi, kun huonekalukaupoille suuntaan en osta niin kliinisen valkoisia huonekaluja.

Valkoinen on ihana, valoisa, helppo ja käytännöllinen perusväri huonekaluille ja sisustukseen. Tekstiileillä tuodaan väriä. Neutraalina toimii beige, harmaan ja ruskean eri sävyt, ehkä ripaus mustaa. Esim. Kesällä turkoosin sävyisiä tyynyjä, verhoja, mattoja. Jouluna tietenkin punaista. Kaikki lähtee tyylitajusta.

Ei todista suurestakaan tyylitajusta osata yhdistää valkoiseen turkoosia tai punaista tyynynpäällistä.

Tyylitajuiset ymmärtävät yllättävien, mutta harmonisten yhdistelmien päälle, ja rakentavat maailmoja lähinnä muodoilla suuntia ja kiintopisteitä ajatellen.

Vierailija
650/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin paketin jotain laihdutus teetä. Ties mitä maksan myrkyttäjää siinä oli. Join kupillisen ennen työhön lähtöä. Tunnin päästä olin pas KAT housuissa. Maha ihan tolkuttomalla ripulilla. Oli pahuksen nolo päivä. Piti lopulta lähteä kotiin. Ripulia koko päivän. Heitin teet roskiin, vaikka ensin ajattelin antaa ne eräälle ystävälle. Mitä opimme tästä. Älkää juoko mitään tuntematonta työpäivän aamuna älkääkä muinakaan. Ai niin nyt muistankin , teen nimi oli SlimTea.

Vierailija
651/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instagram sellaisille teineille ja teini-ikään jämähtäneille, jotka julkaisevat kuvia vain itsestään. Ankkahuulet ym kohdillaan tietysti.

Ketään ne kuvat ei varmasti kiinnosta, aivan tyhjää höttöä. Joku tindermätsi tai naapurin Pena sitten pakosta tykkää.

no oon samaa mieltä että ne Instagram beibet tai entiset missit joka jakaa 1000 kuvaa takapuolestaan, venytettynä oikein isoksi asennoilla, tai törröhuulistaan, sen päivän meikkauksistaan, hiuksistaan, vaatteistaan, jne. on aivan yhtä tylsiä. Ainoa ryhmä joilla Instagram on oikeesti kiinnostavaHKO on julkkikset, siis isot Hollywood starat, eikä oikeestaan niilläkään.

Mutta on ihan kiva idea että periaatteessa kuka tahansa voi saaa yhteyden johonkin Hollywoodtähteen (ainakin yrittää) laittamalla Direct messagen heidän Instan kautta, muuten se olisi aika vaikeaa. Tai jättää kommentin kenties heidän luettavakseen,

Jep, nykyisin kaikki kahelit ja pakkomielteiset vammaiset pääsevät spämmäämään heidän postilaatikkoaan viidelläkymmenellä eri tunnuksella. Se on huomattavin asia tässä hömpötyksessä. 

Olen lähtenyt ravitsemushömpötyksiin täysillä, ayurveda, veriryhmä, karppaus, veganismi

Vierailija
652/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneagrammi. Henkinen turhake joka lokeroi ihmisiä ja mukamas auttaa ymmärtämään paremmin.

Vierailija
653/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestysteologia. Että meillä mukamas olisi valtaa liikuttaa Jumalaa.... mitä äänekkäämmin sitä enemmän voimaa ja Jumalan toimintaa..... Huokaus. Onneksi tulin takaisin ihmiseksi. Tavalliseksi tallaajaksi, ja löysin armollisen suuren Jumalan. Ja voin levätä.

Vierailija
654/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niitä hömpötyksiä on niin paljon ehtinyt tulla keski-ikään mennessä. Ja pahinta on se, ettei ne ole loppuneet vaikka ikää on tullu. Viimeisin hömpötys oli kun sähköpulan pelossa ostin kannettavan virta-aseman, kolmesataa euroa. No ei katkennu sähköt. Toki ens talvena se voi olla edessä.

Vierailija
655/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VeaVey- meikit, muistaako kukaan? Mulla on vieläkin niitä minihuulipunia kaapin perukoilla!

En muista merkkiä mutta toi minihuulipuna aukaisi jonkun syvälle painuneen lapsuusmuiston ysäriltä, kun sain äidiltä tollaisia leikkeihin ja ne oli jotain ihan järkkyjä luumunpunaisia sävyjä! Olin unohtanut nämä!

Vierailija
656/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oil pulling eli kookosöljyn purskuttelu hampaiden ja suun hoitamiseksi. Sitä purskuttelua neuvottiin tekemään 20 minuuttia kerrallaan :D

Vierailija
657/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurujooga. Vieläkin naurattaa.

Vierailija
658/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin kerran perussuomalaisia, sitten tulin järkiini.

Vierailija
659/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oil pulling eli kookosöljyn purskuttelu hampaiden ja suun hoitamiseksi. Sitä purskuttelua neuvottiin tekemään 20 minuuttia kerrallaan :D

Yh, muistan myös tämän kookosöljyvillityksen, sitä piti tunkea ihan kaikkialle. Kahviinkin sitä laitoin ja aloitin aamut kamalalla ripulilla.

Vierailija
660/839 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin paketin jotain laihdutus teetä. Ties mitä maksan myrkyttäjää siinä oli. Join kupillisen ennen työhön lähtöä. Tunnin päästä olin pas KAT housuissa. Maha ihan tolkuttomalla ripulilla. Oli pahuksen nolo päivä. Piti lopulta lähteä kotiin. Ripulia koko päivän. Heitin teet roskiin, vaikka ensin ajattelin antaa ne eräälle ystävälle. Mitä opimme tästä. Älkää juoko mitään tuntematonta työpäivän aamuna älkääkä muinakaan. Ai niin nyt muistankin , teen nimi oli SlimTea.

Jos olisit käynyt puntarilla, olisit luultavasti huomannut painosi pudonneen merkittävästi päivän mittaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi