Hömpötys, johon lähdit matkaan
Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!
Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D
Kommentit (839)
En ikinä lähde mihinkään mukaan. Enkä osta mitään. Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Zero waste
Oliko tuo ekopuoti-trendi, jossa tuotiin oma purkki mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selluliitti-saippua ja siihen kuuluva hierontahärpäke.
Minä kans. Tosin olin n. 16 v.
Hei, näitä oli kirppikset täynnä jossain vaiheessa :D Äidillänikin oli semmoinen. Muistakseni ranskalaisten kehittämä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus aikoja sitten hömpähdin kirjakerhoon josta tuli aina kuukauden kirja. Kerrankin sain vauvanhoito-oppaan, vaikka lapseni olivat jo aikuisia! Vaikka miten yritin soittaa ja perua ja lopettaa touhun, ei se onnistunut kun kukaan ei vastannut puheluihin. Kaiken kukkuraksi laittoivat perintätoimiston kimppuuni. Vuosia kesti ennenkuin lopettivat jahtaamisen.
Ysärillä oli ainakin tosi yleisiä nämä kuukausitilauspuljut. Kirjoja, terveystuotteita, sukkia..tainneet luovuttaa nyt kun porukat ostavat nettikaupoista niin paljon ja monet ovat tarkkoja hintojen suhteen.
Wincapita. En onneksi menettänyt mitään kun ehdin nostaa sieltä ne, mitkä olin sijoittanut. Saldo siis tasan 0.
Vierailija kirjoitti:
Vesijuoksu.
Mikäs tässä on hömpötystä? Käyn säännöllisesti vesijuoksemassa.
Vierailija kirjoitti:
Niin piti lisätä edelliseen, että varokaa kaikki yliopistossa opiskelevat sosialismia, sillä se on kuin roisto, joka käy armottomasti päällesi. Hankkikaa jokin rokoite liiallista sosialistista ajattelua vastaan, opetelkaa mieluummin ajattelemaan omilla aivoillanne.
Mutta eikös ne roikotteet olleet teikäläisten avainsanatuuttauslistalla vastustettavien asioiden joukossa? Siellä jossain tuulimyllyjen, sosialismin ja sosiaaliturvan joukossa? Vai joko se lista on mennyt vanhaksi?
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten hulavanne. Siis se, missä on niitä muhkuroita. Pyöritin ehkä kahdesti kunnes jäi sängyn alle pölynkerääjäksi.
Yksi tuttuni rikkoi tuolla vatsalihaksensa niin että joutui sairaalaan kun pyörtyi kivusta. Että onneksi pistit sängyn alle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesijuoksu.
Mikäs tässä on hömpötystä? Käyn säännöllisesti vesijuoksemassa.
Eli lähdit mukaan hömpötykseen.
Vedessä voi uida ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Korealaiseen ihonhoitorutiiniin. Kauheasti meni rahaa, ja tuloksena rasvainen "lasi-iho".
Voi ei..... Palautuiko ihosi normaaliksi, kun lopetit tuotteiden käytön?
Moottoripyörä 22vuotiaana. Olisi pitänyt ostaa heti auto,kun oikeasti piti liikkua. MP on kesälelu.
Vierailija kirjoitti:
Eteeriset öljyt sisäisesti
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selluliitti-saippua ja siihen kuuluva hierontahärpäke.
Vanha kunnon Helancyl 80-luvulta? Tummanvihreäksi lietteeksi sulavan saippuan tuoksu palasi juuri mieleeni kuin ei olisi koskaan poissa ollutkaan!
Meillä opiskelija-asuntolan parikymppisillä urheilijaneidoilla ei ollut selluliittia vähäkään, joten kai se hankaaminen toimi...
Hankasin tuolla reisiäni sellaisella innolla, että ne paukahtivat täyteen pientä purppura-mustelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin piikkimaton n. 6 vuotta sitten, vai milloin se villitys nyt olikaan.
Minulla on myös se tyyny.
En itse mutta kaveri yhdessä vaiheessa yritti joka välissä myydä Juice plussan mehuja ja kapseleita :D Olivat täyttä huijausta enkä onneksi koskaan ostanut yhtäkään.
Joskus 2010 -luvun alkupuolella oli muotia semmoinen jättiperse ja fitness. On kai vieläkin. Muistan että aloin sillon tehdä kyykkyjä ja teinkin niitä sata päivässä varmaan kolmen vuoden ajan :D Reidet oli silloin kyllä tikissä.
-Pokemon Go(muutama vuosi villityksen jälkeen, ja joo kans naureskelin sille alkuun ja sitten itse haeskelin pokemoneja kovalla innolla)
-aikuisten värityskirjat
-fidget spinner
-
Koronasta stressaaminen ja tartuntatilastojen seuraaminen.
Ukrainan sota ja Zelenskyi-fanitus.
Käärijä-fanitus.
Tätä asiaa ei varmasti moni miellä hömpötykseksi, mutta jos ottaa huomioon käytetyn ajan ja vaivannäön, niin tämän voi laskea mukaan. Kyseessä on venäjän kieli.
Työpaikalla jonkin verran kannustettiinkin siihen, mutta ei kovin pitkään. Ajattelin, että tämä taito toisi mielenkiintoisia työ- ja uramahdollisuuksia - kattia kanssa. Krimin miehityksen ja lopulta Ukrainan sodan myötä mahdollisten ummikkovenäläisten tapaamisen todennäköisyys putosi rajusti.
Ne venäläiset, joita nykyään tapaa Suomessa ja länsimaissa, osaavat englantia tai suomea niin hyvin, että ei kannata vaihtaa omaan rallivenäjään. Sama pätee valitettavasti toiseen kotimaiseen ruotsiinkin. Espanja tai Kiina olisi ollut parempi vaihtoehto. Mitä tulee esimerkiksi japanin kieleen, niin merkittävälläkin panostuksella pystyy lähinnä herättämään hupia tai loukkaamaan bisneskontakteja verisesti.
Minä kans. Tosin olin n. 16 v.