Tultiin viikonloppukyläilyltä kotiin ja voi luoja että olen poikki
Sosiaalisena oleminen on niiiin väsyttävää, vaikka oli mukava nähdä kaveripariskuntaa ja kivaa oli. Nyt en puhu kellekään mitään kahteen viikkoon :D
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samanlainen, tosin jo yhden päivän jälkeen! 😀 Vaikka olisi miten kivaa, niin ihan loppu sen jälkeen.
Se ihana tunne kun pääset kotiin, saat kamat purettua ja vaihdat kotivaatteisiin 🥰
Ap
Se on varmaan just toi että pitää olla parempaa yllä eikä käyttää omia suosikkivaatteitaan. Vessassakin pitää käydä hillitysti eikä paskoa yli laitojen ja pestä kurat seinistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pakkoko oli olla niin pitkään?
Sulla menee pointti ihan ohi
ApNo en minäkään ymmärrä... Miksi piti koko viikonloppu viettää tuolla tavalla?
Millä tavalla? Ap
Tavalla joka saa sut uupumaan. Mikä on taas niin vaikeaa ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samanlainen, tosin jo yhden päivän jälkeen! 😀 Vaikka olisi miten kivaa, niin ihan loppu sen jälkeen.
Se ihana tunne kun pääset kotiin, saat kamat purettua ja vaihdat kotivaatteisiin 🥰
ApSe on varmaan just toi että pitää olla parempaa yllä eikä käyttää omia suosikkivaatteitaan. Vessassakin pitää käydä hillitysti eikä paskoa yli laitojen ja pestä kurat seinistä.
Mun kotivaatteet on yöpaita/pyjama, fleeceaamutakki ja aamutossut :). Ne vaihtuu päälle aina kun tulen kotiin. Joo, sen verran vieraskorea olen että yökyläilyllä ollessani en viitsi tuollaisessa asussa oleskella. TUollaisissa tilanteissa on päällä verkkarit ja joku trikoopaita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pakkoko oli olla niin pitkään?
Sulla menee pointti ihan ohi
ApNo en minäkään ymmärrä... Miksi piti koko viikonloppu viettää tuolla tavalla?
Millä tavalla? Ap
Tavalla joka saa sut uupumaan. Mikä on taas niin vaikeaa ymmärtää?
Musta on kiva nähdä kavereita. Viikonloppu oli ihana. Ap
Minulle, introvertille, ihan parikin tuntia juttelua ja seuraa riittää, ja sen jälkeen väsyttää.
Ihan hirveetä olisi minulle viettää koko viikonloppu kylässä ja olla yötä kyläpaikassa.En kykene kun päivävierailuun ja kotiin tai hotelliin nukkumaan.