Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tultiin viikonloppukyläilyltä kotiin ja voi luoja että olen poikki

Vierailija
06.10.2019 |

Sosiaalisena oleminen on niiiin väsyttävää, vaikka oli mukava nähdä kaveripariskuntaa ja kivaa oli. Nyt en puhu kellekään mitään kahteen viikkoon :D

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua väsyttää kans kaikki tommonen vaikka kuinka olisivat kivoja ihmisiä. Tuntuu kuin kaikki veret olisi valutettu tai jotain, ihan kauheeta. En voi sille mitään.

Vierailija
2/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua väsyttää kans kaikki tommonen vaikka kuinka olisivat kivoja ihmisiä. Tuntuu kuin kaikki veret olisi valutettu tai jotain, ihan kauheeta. En voi sille mitään.

Joo ja jos on pidempi vierailu kuin pari päivää, mun on ihan pakko päästä hetkeksi jonnekin yksin. Kävelylle, ihan sama minne, tyhjennän vaikka paskahuussin alusen jos vaan saan tehdä sen yksin

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi.

Tuohan on ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä, miten juttelu ja toisten seurassa oleminen on niin väsyttävää?

Millaista erakkoelämää te oikein elätte?

Pelkäättekö te muita ihmisiä?

Kuinka pärjäätte työelämässä tuollaisella olemuksella?

Vierailija
4/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hakekaa apua jostain, tuohan vaikuttaa aivan sairaalta, että muiden ihmisten kanssa oleminen vie kaikki voimat.  Ei ole normaalia.

Vierailija
5/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi.

Tuohan on ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä, miten juttelu ja toisten seurassa oleminen on niin väsyttävää?

Millaista erakkoelämää te oikein elätte?

Pelkäättekö te muita ihmisiä?

Kuinka pärjäätte työelämässä tuollaisella olemuksella?

Jos ei sitä tajua niin ei tajua. Turha varmaan yrittääkään sinulle asiaa selittää.

Ap

Vierailija
6/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette ymmärrä, googlettakaa introverttiys.

Vierailija
7/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tarvitsen omaa aikaa ihan yksin joten tajuan sua ap oikein hyvin.

Vierailija
8/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samanlainen, tosin jo yhden päivän jälkeen! 😀 Vaikka olisi miten kivaa, niin ihan loppu sen jälkeen.

Vierailija
9/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hakekaa apua jostain, tuohan vaikuttaa aivan sairaalta, että muiden ihmisten kanssa oleminen vie kaikki voimat.  Ei ole normaalia.

On ihan normaalia kyllä, ihmiset ei vaan jaksa alkaa selittää sitä niille jotka kokevat toisin.

Vierailija
10/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että väsähtää ihmisten seurassa ei tarkota että vihaa ihmisiä! Jotkut ei tajua tätä.

Vierailija
11/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että väsähtää ihmisten seurassa ei tarkota että vihaa ihmisiä! Jotkut ei tajua tätä.

Just näin. Tätäkin viikonloppua odotin innolla jo pitkään! Ap

Vierailija
12/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkoko oli olla niin pitkään?

Vierailija
13/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan samanlainen, tosin jo yhden päivän jälkeen! 😀 Vaikka olisi miten kivaa, niin ihan loppu sen jälkeen.

Se ihana tunne kun pääset kotiin, saat kamat purettua ja vaihdat kotivaatteisiin 🥰

Ap

Vierailija
14/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla menee pointti ihan ohi

Ap

Vierailija
15/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia. Vaikka sinä et sitä ymmärrä, ei se tee siitä epänormaalia.

Vierailija
16/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin introverttina kyllä kysyn, miksi piti olla niin pitkään? Itse tiedän, etten pysty olemaan koko viikonloppua putkeen sosiaalinen, joten ei tulis kyllä ees mieleen suunnitella noin pitkää vierailua. Jos pitkä matka, niin vaikka la lähtö ja su paluu. Silloin saa edes perjantain huilia.

Vierailija
17/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No en minäkään ymmärrä... Miksi piti koko viikonloppu viettää tuolla tavalla?

Vierailija
18/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin introverttina kyllä kysyn, miksi piti olla niin pitkään? Itse tiedän, etten pysty olemaan koko viikonloppua putkeen sosiaalinen, joten ei tulis kyllä ees mieleen suunnitella noin pitkää vierailua. Jos pitkä matka, niin vaikka la lähtö ja su paluu. Silloin saa edes perjantain huilia.

Se väsymys tulee siinä vaiheessa kun on reissu tehty ja on jo kotona, ihan sama miten pitkä se reissu on. Jos on monen päivän reissu niin käyn välillä vetäytymässä hetkeksi omiin oloihini tavalla tai toisella lataamaan akkuja. Sitten taas jaksaa, se varsinainen väsymys iskee vasta kotona. Ap

Vierailija
19/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi näin vanhana introverttinä ei enää tartte pahemmin edes yrittää, kun kaverisuhteet on kuihtuneet olemattomiin. Kumppani on samanlainen kuin minä, joten yhteisymmärrys oman ajan suhteen pelaa. Nyt saadaan olla rauhassa omassa kuplassamme ja ai että on mukavaa!

Vierailija
20/26 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No en minäkään ymmärrä... Miksi piti koko viikonloppu viettää tuolla tavalla?

Millä tavalla? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän