Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kohonnut verenpaine = synnytys lähenee?

01.06.2006 |

Niin siis.... rv nyt 40+5. (Edellinen syntyi 39+4) Tänään kävin neuvolassa ja minulla on koko ajan ollut aika alhainen verenpaine mutta tänään se näytti kohonneen. Muistaakseni olen jostain lukenut että tämä voisi tarkoittaa lähestyvää synnytystä?! Onko jollain kokemusta tästä asiasta. ALan olla aika kypsä näihin supisteluihin ja odottamiseen...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pompsahti alapaine tosi korkeaksi 4-5 päivää ennen synnytyksen käynnistymistä ja pysyi korkealla siihen asti, kun vauva syntyi rv 40+6. En tiiä, onko se merkki synnytyksen lähestymisestä vai ei, mutta näin oli.

Vierailija
2/3 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kohonnut verenpaine on merkki lähestyvästä synnytyksestä. mullakin on ollut matalat paineet - alapaine yleen 50-60 tietämillä, yläpaine himpun päälle 110. nyt taisi alapaine olla päälle 80 ja ihan säikähdin. neuvola vaan lohdutti, että se on merkki synnytyksen lähestymisestä. tämä oli siis tiistaina, jolloin rv 39+7. vielä en ole synnyttänyt, saa nähdä mitä paineet on huomenna, kun raskautta kasassa 40+2.

mä olen jo kerennyt kyllästyä näitten synnytystä edeltävien " merkkien" tarkkailuun. kai se vauva sieltä joskus tulee. nyt tuntuu kuin kävelisi meloni jalkojen välissä, pää on niin matalalla.

iloista odotusta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan lapsen kanssa vaikka halusikin sen nyt ja heti syliin oli vähän eri asia koska pystyin olemaan rauhassa ja " nauttia" tilanteesta. Nyt kun on jo lapsi jota pitää hoitaa asia on erilanen. Meidän äitikin on täällä ollut jo pari viikkoa hoitoapuna jos lapsi syntyisi. Äiti on kohta lähdössä pakosta kotiinsa joten kukas sitten hoitaa poikaa kun synnytys alkaa? Miehen työ on vielä sellainen että hän tekee itse kaikki hommat eli sovituista asioista ei voi livetä vaikka synnytys alkaisi. Eli tilanne minulla on todella epävarma. Minne lapsi laitetaan ja pääseekö mies synnytykseen. Vielä viikko pitäisi elää epävarmuudessa näiden asioiden kanssa. Sen takia toivon että lapsi syntyisi. Mutta tässä ei taida toivomiset auttaa ;)