Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TE JOTKA OSTAMASSA EMMALJUNGAN CEROXEJA

01.06.2006 |

täällä tampereella ainakin tilanne se että enään muutamia värejä saatavana ja uudet värit tulevat myyntiin ehkä lokakuussa tai vasta marraskuussa. itse päädyin näihin vaunuihin mutta kun laskettu aika lokakuun alussa niin aika pahaan rakoon menin. en viitsisi maksaa yli 700 e vaunuista jos en sit saakaan mieluista väriä. tehdas ei kuulemma enään pysty tekeen lisää. emmaljungat loppuu ruotsistakin kun kaikki venäläiset ostavat ne. miten tää voi olla mahdollista. nehän tekevät tappioo kun ostajia olisi enemmän kun pystyvät toimittaan vaunuja! kohta tulee itku jos jään ilman vaunuja.

miten te muut olette tehneet/ teette ? joilla siis laskettu aika syksymmällä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla on lastentarvikkeen suurmyymälä ja siellä ollut ko. vaunuja tosi paljon ja värivalikoimakin huima. Me saatiin haluamamme vaunut hyvillä alennuksilla mukaan samantien. Koko paketti tuli maksamaan 615e, sis. hoitolaukku, pehmeä kantokoppa, jalkapeite ja tietty sadesuoja.

Soittele kaupunkien liikkeitä läpi ja kysy missä olisi niin saat haluamasi pelit. Voin muuten suositella ceroxeja yli kaiken, meillä nyt 1.5v käyttökokemus ja ehdottomasti hyvät pelit ovat olleet ja hintansa arvoiset!!!

Vierailija
2/5 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin juuri edellispäivänä nuo Ceroxit värinä: Soft-Lime :)

Hinta 720 ¿ sisältäen: ratasosan, pehmeän kantokassin, jalkapeitteen ja hoitolaukun.

Täällä Raumalla niitä pitäisi olla varastossa enempikin eli soittelehan sinne. Liike on nimeltään Muksu- Massi.

Samoja vaunuja kävin päivää aiemmin katsomassa Turussa Vauvatalo Johannassa ja siellä myyjä ei puhunut mitään huonosta saatavuudesta, hmmm....Hinta tosin oli kalliimpi kuin täällä Raumalla.

Täällä myyjä varoitteli juuri tuosta saatavuudesta ja siksi teinkin tuon ostopäätöksen siltä seisomalta:)

Terkuin: Je_Ni *LA lokakuussa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meille Jyväskylässä myyjä ollenkaan osannut varoitella, että olisi toimitusvaikeuksia tai värit lopussa. Luulisi nyt (hitto soikoon), että kun ne kerran tehtaalta tilataan ja siellä niitä koko ajan tehdään, että saisi tehtyä niin paljon kuin on tarvetta ihan mitä tahansa väriä (vai loppuuko maailmasta kangas??). Jossain on toimitusajatkin niin huvittavan pitkiä, että samassa ajassa rakentaisi kolme uutta henkilöautoa...

Ovatko helposti antaneet " kaupan päälle" tai pienellä alennuksella noita jalkapeitteitä Ceroxiin? Ja siis nimenomaan se ratasosaan kuuluva jalkapeite? Tuohon vaunuunhan tosiaan joutuu jonkun jalkapeitteen tai duo-pussin tms. hankkimaan sitä aikaa varten, kun lapsi isompi ja kuljetellaan/ nukutetaan ratasosassa.

Brion vaunuista meille muuten sanottiin yhdessä kaupassa, että koska tehtaat ovat enimmäkseen kiinni heinäkuussa, voi toimitusaika kesällä hiukan pidentyä. Eli jos olisi nyt Brion vaunuja haluamassa, kannattaisi ne pistää melko pian tilaukseen, ettei sattuisi viivästymään loma-aikojen vuoksi. Yleensä on tullut sellainen kuva, että melko nopeasti noita suosituimpiakin yhdistelmiä saa, vaikka toisaalta monilla kokemus, että kestää ikuisuuksia saada varsinkin Emmaljungia...

Mii-

Vierailija
4/5 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja marraskuussa on ilmeisesti tulossa ensi vuoden värit eikä ole ollenkaan varmaa, että kaikki (esim. just tää lime)tän vuoden värit on myös ensi vuonna eli eivät tee sitte vissiin enää " vanhoja" värejä.

Jalkapeitteen hinta on 19¿ yksivärisenä ja sitten ihan ratasosan väreissä 35¿...Niin noi hinnat siis täällä Raumalla.

Mulla hinnasta tinkattiin 18¿...siis koko paketista.

Terv.Je_Ni

5/5 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen saanut ihan mieleisenvärisiä rattaita kun olen ostanut....(nyt on käytössä jo kolmannet emmaljungat), mutta aina puuttuu kaikki lisävarusteet jos haluaa samalla kuosilla..esim.kantokassi, jalkapeitto, hoitolaukku ja niitä olen joutunut hesaan tilaamaan jopa rovaniemeltä ja lahdesta...ihan älytöntä toi emmaljungan touhu... noin iso firma ja resursseja ei ole tyydyttämään kaikkia asiakkaita...vähän ihmetyttää... pitäisi varmaan laittaa paljon palautetta suoraan tehtaalle... p.s emmaljungat on kyllä laadultaa ihan parhaita :)