Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on hirveintä mitä teille on sanottu?

Kahvikuppi
05.10.2019 |

Haluun tietää.
Mua on sanottu laudaks, läskiks yms

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yksikään nainen ei tule koskaan rakastumaan sinuun"

Vierailija
2/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

turpa kiinni

Jotenkin se oli tosi pahasti sanottu siinä tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tarkoitukselliset loukkaukset, joissa arvoani ihmisenä on kyseenalaistettu. En osaa valita pahinta.

Vierailija
4/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mee töihin!"

Vierailija
5/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta ei ole se mitä on sanottu, vaan kun ei ole sanottu mitään.

Vierailija
6/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapsena oli ikävintä kuulla että en ikinä tule kelpaamaan omana itsenäni ja koulussa se kun opettajat sanoi että minusta ei tule ikinä mitään, mutta toisaaltaan kun aattelee niin eipähän ole paineita elämässä sen takia kun tietää että ikinä ei kelpaa eikä mistään mitään tule😂🤣

Vierailija
7/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän ainaki heti turpaan jos joku tulee vttuilemaan.

Vierailija
8/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä mieheni toimesta... Minua on sanottu ämmäksi, lutkaksi, mielisairaaksi, hulluksi... Mutta eilinen vei voiton. Mies sanoi että olen ihmishirviö. Hän demonstroi miten kävelen kippurassa ja valitan hänelle kipujani tyyliin "oi oi oi olen niin kipeä" ja sitten miten olen kuitenkin ystävällinen työkavereilleni työkoneen skypen kautta vaikka olen juuri valittanut hänelle. Olen tästä syystä siis ihmishirviö. Minulla on endometrioosikipuja ja ms-tauti. En ole kertonut sairauksistani työkavereilleni... Ei olisi ilmeisesti pitänyt kertoa miehellekään ja esittää myös kotona että kaikki on hyvin, vaikkei todellakaan ole.

Vierailija
9/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vedän ainaki heti turpaan jos joku tulee vttuilemaan.

Harvemmin sitä enää vaan tässä iässä osuu mihinkään.

Vierailija
10/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rumat kengät!"

Ja ne oli mun ihanimmat kengät, Parikan "pupujussikengät". Tuli paha mieli.

Vierailija
11/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole onnellinen sun kansssa.

Mieheni sanoi näin.

Vierailija
12/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nämä mieheni toimesta... Minua on sanottu ämmäksi, lutkaksi, mielisairaaksi, hulluksi... Mutta eilinen vei voiton. Mies sanoi että olen ihmishirviö. Hän demonstroi miten kävelen kippurassa ja valitan hänelle kipujani tyyliin "oi oi oi olen niin kipeä" ja sitten miten olen kuitenkin ystävällinen työkavereilleni työkoneen skypen kautta vaikka olen juuri valittanut hänelle. Olen tästä syystä siis ihmishirviö. Minulla on endometrioosikipuja ja ms-tauti. En ole kertonut sairauksistani työkavereilleni... Ei olisi ilmeisesti pitänyt kertoa miehellekään ja esittää myös kotona että kaikki on hyvin, vaikkei todellakaan ole.

Miksi ihmeessä olet tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
13/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota s u i h i n. Siitä alkoi vuosien terapia kierre ja lääkitystä tarvitsen vieläkin. Kyllä naiset osaa olla julmia.

Vierailija
14/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs oli kuulemma sanonut että näytän sialta... tjooh siinä meni itsetunto. Olen kyllä kuullut kehuja todella paljon mutta silti tuo pyörii päässä vaikka tapahtuneesta on yli 10 vuotta.

Vierailija
15/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä pahinta ... mutta se jäi mieleen kun äitini sanoi, että mä en sitten hoida sitä, kun kerroin, että olen raskaana.  Olin aviossa jo, enkä mikään teinityttö.

Ja anoppipuoli täräytti kerran, että mulla on pirullinen katse kun mietin, että koska voisin tavata miehen veljen perheen seuraavan kerran.

Vierailija
16/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella eräs poika sanoi minua lehmäksi. Olin luokan ainut tyttö, joka oli alkanut kehittyä ja oli rinnat. Eikä mitkään pienet nysät olleetkaan. Vaikutti kyllä suuresti jo ennestään huonoon itsetuntoon.

Vierailija
17/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JÄRKYTTÄVÄÄÄÄ! 😢😢😢😢😢😢 Miksi olet tuollaisen ihmisen kanssa?

Vierailija
18/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on jo rokotettu.

Vierailija
19/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Sinusta ei ole aikuisena muuhun kuin sillan alle persettä jakamaan”. Isäpuoli minulle kun olin 13-vuotias.

Äiti ei puuttunut mitenkään, se satutti vielä enemmän

Vierailija
20/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rumat kengät!"

Ja ne oli mun ihanimmat kengät, Parikan "pupujussikengät". Tuli paha mieli.

Ei ollut kivasti sanottu mutta oikeasti, hirveintä mitä sinulle on ikinä sanottu?