Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hirveintä mitä teille on sanottu?

Kahvikuppi
05.10.2019 |

Haluun tietää.
Mua on sanottu laudaks, läskiks yms

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tapa ittes” joku sano mulle 20 vuotta sitten baarissa. Seisoin baaritiskillä ja odotin vuoroa tilatakseni, kun tämä tyyppi vaan tuli mulle sanomaan, että tapa ittes. Muistan sen edelleen kun eilisen, tuntui tosi pahalta.

Exä sanoi, että hän ei viitti mua tappaa koska en ole edes sen arvoinen.

Vierailija
22/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En kyllä halunnut tyttärestäni tuommosta läskiä" äitini sanoi kun oli 13. Kiitos tuon rupesin laihduttamaan ja sairastuin anoreksiaan. Nykyisin olen parantunut, normaali painoinen ja välit äitiinkin on kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En kyllä halunnut tyttärestäni tuommosta läskiä" äitini sanoi kun oli 13. Kiitos tuon rupesin laihduttamaan ja sairastuin anoreksiaan. Nykyisin olen parantunut, normaali painoinen ja välit äitiinkin on kunnossa.

*OLIN

Vierailija
24/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen äiti voi tuollaista päästää suustaan? Todella järkyttävää käytöstä :(

Toivottavasti äitisi on tajunnut mitä teki

Vierailija
25/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten ole soveltuva äidiksi, huono äiti jne., useilta ihmisiltä.

Vierailija
26/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin pakit yhdelle tutulle miehelle, joka olisi halunnut olla enemmän kuin kaveri. Sain kuulla olevani vammainen (koska olen käynyt terapiassa) ja kohtusyöipäinen (koska mulla on endometrioosi).

Olin koittanut olla kohtelias ja hienotunteinen, mutta siinä vaiheessa ajattelin että paskat ja kerroin äijälle todellisen syyn miksi sai pakit: Oli minua 25v vanhempi eikä petihommat toimineet yhtään kun en  kiihotu siitä, että kumppani alkaa kesken seksin selittää suonenvedoistaan (tämä tapahtui todella).

Tiedän että fiksuna ja kypsänä ihmisenä mun ei olisi pitänyt vajota hänen tasolleen, mutta ei kyllä kaduta yhtään. Olen yleensä aika hillitty ja arvostan hyviä käytöstapoja.

Vierailija
27/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olin ehkä noin 11 v isäpuoleni sanoi mulle "tapa ittes".

Oma isäni oli juuri kuollut joku vuosi aiemmin.

Sitten joskus suutuspäissäni lähdin ovesta ja sanoin äidilleni, että meen nyt tappamaan itteni, niin äitini sanoi että "no teeppä se!"

Vierailija
28/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta ei ole se mitä on sanottu, vaan kun ei ole sanottu mitään.

Sama. Näkymättömyys aiheuttaa vielä isomman kivun kuin loukkaukset.

Vierailija
29/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näytät ihan Johanna Tukiaiselta"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä