Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö minun lopettaa yhteydenpito tähän ystävään?

Vierailija
04.10.2019 |

Olen ollut hyvin ihastunut erääseen ystävääni, mutta tänään tuli lopultakin selväksi, että olen haaveillut ihan turhia. Sattuu. Sattuu puhua hänen kanssaan. En vain voi unohtaa näitä tunteitani häntä kohtaan.

En todellakaan haluaisi lopettaa yhteydenpitoa hänen kanssaan, sillä hän on ehdottomasti yksi mahtavimmista koskaan tuntemistani ihmisistä, mutta minusta tuntuu, että se saattaisi siltä olla paras vaihtoehto tässä tilanteessa. En haluaisi päivittäin kiusata itseäni, sillä en noin vain saa tätä ihastumisen tunnetta loppumaan. Ehkä sitten, kun emme enää puhuisi, voisin lopulta pystyä unohtamaan, siirtymään eteenpäin ja keskittämään ajatukseni jonnekin muualle. Tällä hetkellä hän on mielessäni lähes koko ajan. Niin on ollut jo pidemmän aikaa. Tuntuisi myös pahalta rikkoa tällainen hyvä ystävyys, kun meillä pelaa yhteen niin hyvin, mutten tiedä, pystynkö jatkamaankaan tällä tavalla.

Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/22 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut kirjoittaa tämän. Sama tilanne. Tosin emme enää pidä yhteyttä, koska hän on varattu ja vaimonsa sai tietää yhteydenpidostamme.  Kyse oli molemmanpuolisesta ihastumisesta ja ystävyydestä. Olen surullinen, sillä tämä ihminen sai oloni hyväksi ja iloiseksi, kun vain kuulinkin hänen äänensä.

Vierailija
4/22 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olin ystäväni ja rakastamani naisen häissä bestmanina, kun hän meni naimisiin kaverini kanssa.

Vierailija
5/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut kirjoittaa tämän. Sama tilanne. Tosin emme enää pidä yhteyttä, koska hän on varattu ja vaimonsa sai tietää yhteydenpidostamme.  Kyse oli molemmanpuolisesta ihastumisesta ja ystävyydestä. Olen surullinen, sillä tämä ihminen sai oloni hyväksi ja iloiseksi, kun vain kuulinkin hänen äänensä.

Ihanaa (kamalaa), että täältä löytyy kohtalotovereita :(

Ap

Vierailija
6/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olin ystäväni ja rakastamani naisen häissä bestmanina, kun hän meni naimisiin kaverini kanssa.

Kuulostaa suoraan sanottuna aivan kamalalta, kuinka pystyit? :(

Ap

Vierailija
7/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö ystävä ihastumisesta?

Vierailija
8/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tiedä (tosin hän on nyt saattanut jotain aavistaa), mutta hänellä on siis juttua toisen kanssa, joten ihastumisesta kertominen tuskin olisi kovin hyvä veto. Enkä edes enää jaksa uskoa, että minulla olisi muutenkaan ollut missään kohtaa minkäänlaisia mahdollisuuksia häneen :(

Ap

Vierailija
9/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi parempi, olla vai omistaa?

Vierailija
10/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, en todellakaan tiedä, mitä nyt tekisin. :( Molemmat vaihtoehdot tuntuvat yhtä huonoilta.

Ap

Vierailija
11/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tiedä (tosin hän on nyt saattanut jotain aavistaa), mutta hänellä on siis juttua toisen kanssa, joten ihastumisesta kertominen tuskin olisi kovin hyvä veto. Enkä edes enää jaksa uskoa, että minulla olisi muutenkaan ollut missään kohtaa minkäänlaisia mahdollisuuksia häneen :(

Ap

Ok. Jos ystävä tietäisi, niin hän luultavasti ottaisi etäisyyttä suhun. Mä laitoin välit kokonaan poikki kun ystävä kertoi ihastuneensa minuun ja oli mustasukkainen muille ystävilleni. Olen naimisissa oleva nainen ja rakastan miestäni, en naisia ikipäivänä.

Vierailija
12/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys katkeaisi myös tunteiden tunnustamiseen luultavasti. Ehkä vaan lopetat yhteydenpidon ajaksi X ainakin ja tunnustelet miltä itsestäsi tuntuu.

Vierailija
13/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok. Jos ystävä tietäisi, niin hän luultavasti ottaisi etäisyyttä suhun. Mä laitoin välit kokonaan poikki kun ystävä kertoi ihastuneensa minuun ja oli mustasukkainen muille ystävilleni. Olen naimisissa oleva nainen ja rakastan miestäni, en naisia ikipäivänä.

Niin varmaan ottaisikin, mutta ehkä se olen nyt minä, joka ottaa etäisyyttä tai lopettaa kokonaan yhteydenpidon. Se tuntuu vain tosi kamalalta. Ystäväni on mies.

Ap

Vierailija
14/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävyys katkeaisi myös tunteiden tunnustamiseen luultavasti. Ehkä vaan lopetat yhteydenpidon ajaksi X ainakin ja tunnustelet miltä itsestäsi tuntuu.

Niinpä, näin on varmaan tehtävä

Ap

Vierailija
15/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin varmaan ottaisikin, mutta ehkä se olen nyt minä, joka ottaa etäisyyttä tai lopettaa kokonaan yhteydenpidon. Se tuntuu vain tosi kamalalta. Ystäväni on mies.

Ap

Ehkä se on parasta, että et satuta itseäsi liikaa. Voimia sulle tulevaan ja toivottavasti vielä löydät sen tosi rakkauden.

Vierailija
16/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt lopeta yhteydenpitoa mitään sanomatta. Eihän ystäväsi ole tehnyt väärin ja käisi ihmettelemään. Ole rehellinen ja kerro totuus.

Vierailija
17/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ehkä se on parasta, että et satuta itseäsi liikaa. Voimia sulle tulevaan ja toivottavasti vielä löydät sen tosi rakkauden.

Kiitos sinulle :)

Ap

Vierailija
18/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt lopeta yhteydenpitoa mitään sanomatta. Eihän ystäväsi ole tehnyt väärin ja käisi ihmettelemään. Ole rehellinen ja kerro totuus.

Kyllä minäkin lähtisin siitä, että kertoisin totuuden. "otan nyt etäisyyttä sinuun, koska..." eihän sitä tiedä mitä tuosta poikii, mutta toinenkin tietäisi missä mennään.

Vierailija
19/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin lähtisin siitä, että kertoisin totuuden. "otan nyt etäisyyttä sinuun, koska..." eihän sitä tiedä mitä tuosta poikii, mutta toinenkin tietäisi missä mennään.

Niin, olisihan tuo reilua.

En ole vieläkään tehnyt mitään. Nyt olen taas sillä kannalla, että jatkaisin vain normaalisti ystävyyttämme toivoen, että ihastus vain laantuisi :(

Ap

Vierailija
20/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa suoraan sanottuna aivan kamalalta, kuinka pystyit? :(

Ap

Parastahan tässä oli se, että jälkikäteen kuulin hänen olleen ihastunut minuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi