Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että akateeminen yläluokkainen nainen voi koskaan löytää parisuhdetta, jossa yhdistyy kaikki tarpeet?

Vierailija
04.10.2019 |

Olen varakas ja koulutettu nainen, kolmissakymmenissä ja sinkku. Todella tuntuu, että ns. monin eri tavoin hyvien miesten löytäminen on vaikeaa. Tarkoitan tällä sitä, että miehessä yhdistyisi äly, hyvät sosiaaliset taidot, kemia ja itseä edes jotenkin miellyttävä ulkonakö.

Tapasin taannoin erään miehen serkun syntymäpäivien jatkoilla ravintolassa. Oli ottanut pari cocktailia, joten tapaaminen eteni seksisuhteeksi, joka sai pääni pyörälle.

Ongelmana on, että mies on duunari. Ei pelkästään koulutukseltaan, vaan myös tavoiltaan. Juo joka ilta olutta, katsoo jalkapalloa ja käy kalastamassa.

Hyvänen aika... Meillä on ns. menneet kemiat yhteen, ja olen oudolla tavalla kiinnostunut miehestä, vaikka olemmekin kaikin tavoin eri tilanteissa ja eri maailmoista.

En kestä, että miehet ovat tällaisia. Jos mies olisi edes vähän omista piireistä, niin voisin mennä naimisiin hänen kanssaan. Nyt kaikki jotenkin kaatuu. En oikein pääse yli tästä.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap ikinä tarjonnut tyhmiä tarinoitasi miestenlehtiin? Vähän junttimiesten unelmaa kehiin niin ne saattaa sulle pari kymppiä maksaa.

Vierailija
62/73 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et löydä sellaista parisuhdetta ikinä, koska parhaimmassakaan parisuhteessa ei kaikki tarpeet kuitenkaan täyty. Sellaista ei ole olemassakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkaa sitä ikää tulla enemmän, se erilaisilla koulutuksilla päteminen menettää hohtonsa.

Muut saavutukset merkkaavat paljon enemmän ja on karttunut sellaista kokemusta, mitä ei kouluissa opeteta.

Vierailija
64/73 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa että mikä hemmetti on yläluokkainen nainen? Joku vanhan tahan suomenruotsalaissuvun perijätär?

Olen itse pitkälle koulutettu slteeminen, ison organisaation johtoryhmässä VP, ja hyväpalkkainen. Ja tiedätkö mitä - ihan tavallosta RUPUSAKKIA. En mikään yläluokab uniikki lumihiutale.

Puoliso on kyllä akateeminen mutta köyhästä työläisperheestä. Omat vanhemmat alempaa keskiluokkaa ja toisella mt-ongelmia.

Tällaisella ”saavutuslistalla” kun mitä mulla on, olen tavis keskiverto ja voisin ihan hyvin seurustella duunarin kanssa tai ihan yhtä hyvin tohtorin kanssa.

En oikeasti tajua mistä tulee tällaiset ”olen yläluokkaa” -luokittelut. Ei suomessa ole oikeastaan olemassakaan mitään yläluokkaa.

Vierailija
65/73 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän voi pitää itseään ” yläluokkaisena”, heh, jos pikkasen käynyt kouluja. Osoittaa tietenkin kyseisen henkilön älyllistä kapasiteettia parhaimmillaan.

Vierailija
66/73 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Muistan jo yläasteella ihmetelleeni miksi kouluun panostavalla on niin vähän vientiä. Sama jatkuu aikuisuuteen. Miksi näin? Vai onko kyse vain sattumasta..

Hyvinvointivaltio aiheuttaa sen, että jänn.äjanien kysyntä kasvaa. Ennen akateeminen mies oli haluttua tavaraa niin naisten parissa kuin työmarkkinoilla. Nykyään jää helposti mustapekka käteen molempien osalta

Vierailija
67/73 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa että mikä hemmetti on yläluokkainen nainen? Joku vanhan tahan suomenruotsalaissuvun perijätär?

Olen itse pitkälle koulutettu slteeminen, ison organisaation johtoryhmässä VP, ja hyväpalkkainen. Ja tiedätkö mitä - ihan tavallosta RUPUSAKKIA. En mikään yläluokab uniikki lumihiutale.

Puoliso on kyllä akateeminen mutta köyhästä työläisperheestä. Omat vanhemmat alempaa keskiluokkaa ja toisella mt-ongelmia.

Tällaisella ”saavutuslistalla” kun mitä mulla on, olen tavis keskiverto ja voisin ihan hyvin seurustella duunarin kanssa tai ihan yhtä hyvin tohtorin kanssa.

En oikeasti tajua mistä tulee tällaiset ”olen yläluokkaa” -luokittelut. Ei suomessa ole oikeastaan olemassakaan mitään yläluokkaa.

Ennen yläluokkaa olivat esim kylän pappi ja lääkäri.No nykyisin duunareiden lapset ovat pappeja lääkäreitä, että se siitä yläluokasta. Sitä ennen yläluokkaa kartanonomistajat ja aateliset, sitä ennen esim sodissa kunnostautuneet ritarit...vai miten se nyt menikään...

Vierailija
68/73 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Muistan jo yläasteella ihmetelleeni miksi kouluun panostavalla on niin vähän vientiä. Sama jatkuu aikuisuuteen. Miksi näin? Vai onko kyse vain sattumasta..

Hyvinvointivaltio aiheuttaa sen, että jänn.äjanien kysyntä kasvaa. Ennen akateeminen mies oli haluttua tavaraa niin naisten parissa kuin työmarkkinoilla. Nykyään jää helposti mustapekka käteen molempien osalta

Ihan tytöistä kyllä puhuin? Koulussa menestyneet pojat olivat osa suosittuja ja osa ei. Tytöillä taisi selkeästi olla niin että fiksuilla ei ollut vientiä.

Vierailija
69/73 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää nyt edes tehdä näistä provoista alkeellisesti uskottavia että menee läpi.

"Yläluokkainen"

"Harrastaa kalastusta, en kestä"

0/5

Vierailija
70/73 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tytöistä kyllä puhuin? Koulussa menestyneet pojat olivat osa suosittuja ja osa ei. Tytöillä taisi selkeästi olla niin että fiksuilla ei ollut vientiä.

Kyllä meillä ainakin lukiossa hyvin pärjäävillä tytöillä oli kysyntää. Usein näillä oli pitkä ja urheilullinen poikaystävä, joka myös pärjäsi koulussa ihan hyvin (muttei yhtä hyvin kuin tyttö). Sitten oli tietysti niitä tyttöjä, jotka eivät panostaneet muuhun kuin kouluun ja antoivat lähestyneille nörttipojille tylyt rukkaset. Yksikin tämmöinen tyttö pääsi samana vuonna sekä lääkikseen että oikikseen (kuka edes hakee molempiin?)

Vierailija
71/73 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä ainakin lukiossa hyvin pärjäävillä tytöillä oli kysyntää. Usein näillä oli pitkä ja urheilullinen poikaystävä, joka myös pärjäsi koulussa ihan hyvin (muttei yhtä hyvin kuin tyttö). Sitten oli tietysti niitä tyttöjä, jotka eivät panostaneet muuhun kuin kouluun ja antoivat lähestyneille nörttipojille tylyt rukkaset. Yksikin tämmöinen tyttö pääsi samana vuonna sekä lääkikseen että oikikseen (kuka edes hakee molempiin?)

Meillä ei ollut. Ehkä tämä on paikkakuntakohtaista. Tänään muuten luin Hesarista uutisen missä kerrottiin, ettei Myllypuron Metropolian kampuksella synnykään pareja. Samaan kouluun oltiin laitettu sote alan opiskelijat ja insinöörit 🤔 Aika hyvä ajatus sinänsä. Itse elin naisena koko kouluvuodet yksin ihan yläasteesta amk:iin. Kyllä tämä seurustelemattomuus mielestäni on aika normi nykypäivänä. Itsekin tähän joukkoon kuulun.

Vierailija
72/73 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma miten vähän sivistys näkyy, vaikka on koulujakin käyty.  Eikö se tartu, vai unohtuuko se matkan varrella.

Onko akateemisen loppututkinnon suorittaminen "se juttu", joka antaa luvan väheksyä alemman tason tutkinnon läpäisseitä ja heidän harrastuksiaan? Naisten teksteissä tämä toistuu hyvin usein. 

Vierailija
73/73 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasokkaan naisen ON vaikea löytää sopivaa miestä. Miehet on yleensä köyhiä, rumia, huonosti koulutettuja, huonosti treenattuja, sivistymättömiä jne. Moni tasokas nainen on siksi yksin.

On niitä paljon tasokkaita miehiäkin. Itseään tasokkaaksi kuvitteleva nainen ei kenties olekaan niin tasokas jos ei sopivaa miestä löydy.

Sanasta tasokas tulee mieleen, kun muinoin Hesarissa ilmoituspalstalla tasokkaat naiset tarjosivat päiväkahviseuraa varakkaille herroille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi