Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko, että akateeminen yläluokkainen nainen voi koskaan löytää parisuhdetta, jossa yhdistyy kaikki tarpeet?

Vierailija
04.10.2019 |

Olen varakas ja koulutettu nainen, kolmissakymmenissä ja sinkku. Todella tuntuu, että ns. monin eri tavoin hyvien miesten löytäminen on vaikeaa. Tarkoitan tällä sitä, että miehessä yhdistyisi äly, hyvät sosiaaliset taidot, kemia ja itseä edes jotenkin miellyttävä ulkonakö.

Tapasin taannoin erään miehen serkun syntymäpäivien jatkoilla ravintolassa. Oli ottanut pari cocktailia, joten tapaaminen eteni seksisuhteeksi, joka sai pääni pyörälle.

Ongelmana on, että mies on duunari. Ei pelkästään koulutukseltaan, vaan myös tavoiltaan. Juo joka ilta olutta, katsoo jalkapalloa ja käy kalastamassa.

Hyvänen aika... Meillä on ns. menneet kemiat yhteen, ja olen oudolla tavalla kiinnostunut miehestä, vaikka olemmekin kaikin tavoin eri tilanteissa ja eri maailmoista.

En kestä, että miehet ovat tällaisia. Jos mies olisi edes vähän omista piireistä, niin voisin mennä naimisiin hänen kanssaan. Nyt kaikki jotenkin kaatuu. En oikein pääse yli tästä.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
2/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista ja johtuu yksinomaan naisten omista preferensseistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinostaisi, millainen on seksisuhde, joka saa naisen pään pyörälle? 

Vierailija
4/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskaakin laiskempi provo, huoh.

Vierailija
5/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Statustietoiset jakkukalkkunat ovat joka v*tun palstalla ja kolumnissa nykyään. Alkaa ottaa päähän. Onko liikaa katsottu Downton Abbeytä vai onko joku muu aivovamma?

Status sitä, yhteiskuntaluokka tätä. Lopettakaa jo ja katsokaa ihmisiä yksilöinä.

Vierailija
6/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä! Vaadimme parempia provoja!

0/5

Vierailija
7/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi mennä korkeakoulutuksesi hukkaan, aasi.

Vierailija
8/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei voi löytää hyvää parisuhdetta, jos kuvittelee yhden ihmisen voivan täyttää kaikki tarpeet.

Vierailija
9/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Statustietoiset jakkukalkkunat ovat joka v*tun palstalla ja kolumnissa nykyään. Alkaa ottaa päähän. Onko liikaa katsottu Downton Abbeytä vai onko joku muu aivovamma?

Status sitä, yhteiskuntaluokka tätä. Lopettakaa jo ja katsokaa ihmisiä yksilöinä.

Jotenkinhan sitä ihmisen pitää todistella olevansa muita parempi ja arvokkaampi yksilö.

Vierailija
10/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusrasismi on rumaa.

Vierailija
11/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakkukalkkunat. :D Hei Downton Abbeyssa ei ole mitään vikaa, koska siinä kaikki hahmot loppupeleissä ottavat kritiikkiä vastaan ja petraavat. Tosielämässä valitettavasti ei näin!

Vierailija
12/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäät yksin autiollesaarelle kirjoitti:

Tylsä! Vaadimme parempia provoja!

0/5

Näin huonoista provoista perjantaina pitäisi määrätä rikesakko.

Vierailija
13/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂 mulla on maisterikoulutettu, finanssialalta työskentelevä mies ja hän katsoo jalkapalloa, juo olutta ja kalastaa. Että kannattaisiko antaa duunarille uusi mahdollisuus? Saattaa yllättää sut.

Vierailija
14/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on provo? Kyllä meitä on. Ja nuorena usealla on juuri noin oudot mietteet kuin aloittajalla.

Minäkin olin 45 v, kunnes pystyin päästämään irti esim akateemisuuden vaatimuksesta.

Vierailija
15/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on provo? Kyllä meitä on. Ja nuorena usealla on juuri noin oudot mietteet kuin aloittajalla.

Minäkin olin 45 v, kunnes pystyin päästämään irti esim akateemisuuden vaatimuksesta.

Ihan sairasta, että menee noin pitkään elämässä ennen kuin pystyy katsomaan vähän oman altaan ulkopuolelle. Siis etkö tosiaan ole tuohon ikään mennessä huomannut, miten paljon vastenmielisiä tyyppejä mahtuu akateemiseen maailmaan? Ihan oikeasti? Menet jollain urpo-autopilotilla?

Vierailija
16/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten juo joka ilta olutta tai katso jalkapalloa ei tee minusta yhtään sen varakkaampaa.

Vierailija
17/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kohtelen kaikkia ihmisiä aina samalla lailla, huomannut että joku joka on olevinaan "ylempi" arvoisempi ja olen kohdellut häntä kuin tavallista ihmistä niin on jotenkin ärsyyntynyt. Oletetaan että ihmiset näkevät sinun erinomaisuutesi vaikka se on vain siellä sinun oman pääsi sisällä. Sitäpaitsi niin harva ihminen on ihan oikeasti saanut jotain muutosta tai muuta ihmisten kannalta hyvää aikaan että voisisvat vaatia erityiskohtelua, mutta fiksuina ihmisinä eivät sitä tietenkään tee. Minulle ihmisessä merkitsevät ajatusmaailma ja käytös.

Vierailija
18/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitat suhteen ja saatte lapsia. Sinun on tehtävä töitä että nämä menevät lukioon. Vai haluatko että Väinö menee amiksen autopuolelle ja Iida lähärikouluun? Sinun on myös huolehdittava enemmän kasvatuksesta. Jotta lapset eivät omaksu isältään karkeita duunari luokan tapoja ja identiteettiä. Valitettavaa on että lasten älykkyys ei tule olemaan ihan samalla tasolla kuin jos isä olisi akateeminen. Ole myös itse varovainen ettei kalja ja pizza rupea maistumaan iltaisin. Varsinkin jos et ole akateemisestä kodista.

Vierailija
19/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta, että menee noin pitkään elämässä ennen kuin pystyy katsomaan vähän oman altaan ulkopuolelle. Siis etkö tosiaan ole tuohon ikään mennessä huomannut, miten paljon vastenmielisiä tyyppejä mahtuu akateemiseen maailmaan? Ihan oikeasti? Menet jollain urpo-autopilotilla?

En minä kaverista akateemisuutta ole vaatinut, vaan miehestä. Tämä loppui siihen, kun tapasin mieheni, joka ei ole edes ylioppilas. Minulla oli mielikuva, ettei meillä riittäisi keskusteletavaa. Se loppui lyhyeen, kun huomasin, että hänellä on ”telkkarista” saatu parempi yleissivistys kuin minulla ja hän menisi heittämällä Mensaan ja minä ehkä en. Nykyään olemme naimisissa.

Kun pistän 10 parasta kaveriani riviin, niin siellä on kolme tohtoria, neljä kahden akateemisen tutkinnon suorittanutta, loput normaaleita akateemisia. Ei kukaan heistä ole urpo.

Mieheni on ollut mm. Suvustani tosi yllättynyt. Ei ole koskaan tavannut näin koulutettua väkeä. Eikä sielläkään urpoja ole.

Ei meillä vanhoilla enää ole vaatimuksia, mutta nuorena niitä oli enemmän. Voisin kirjoittaa romaanin nuorten naisten älyttömistä kriteereistä. Siis sellaisista, mitä minulla ei edes ollut.

Vierailija
20/73 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluokkaisiksi itsensä mieltävät ja akateemisiksi itsensä tuntevat amiskorkeelaiset eivät mene sänkyyn ensimmäisellä tapaamiskerralla. 

Olet kyseisen miehen tasoa.