Mun MIES teki tänään POSITIIVISEN raskaustestin :D
Kommentit (187)
Kivessyöpä (tavallisin muoto) on siitä hyvä paha, että paranemisprosentit on erittäin hyvät ja ennuste on yleensä erinomainen, etenkin jos tauti jää kiinni varhaisvaiheessa. Ja levinnytkin syöpä saadaan useimmiten täysin parannettua. Eli jos joku syöpä pitäisi valita, niin Hodgkinin tauti tai kivessyöpä sitten, molemmat paranee usein täydellisesti. Rankkoja hoitoja voi olla edessä mutta elämä jatkuu, näin täytyy ajatella.
tää on liian kauheeta jos tämä on provo :(
En koskaan ennen lukenut tätä ennen kuin nyt,jotenkin otsikkokoin oli niin outo. Ihan hirveä juttu,voimia aapeelle,kyllä elämä vielä hymyilee sinulle.
Onko tää se josta oli lehdessä juttua? Siinä kyllä sanottiin että mies löysi entisen tyttöystävän testin. Aloitus taas antaa ymmärtää ettei tyttöystävä ole entinen.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:25"]
http://vivas.fi/miehen-tekema-positiivinen-raskaustesti-pelasti-hanen-henkensa/
[/quote]
tätä just tarkotin!
Sun sydänkäyrä näyttää toivonmukaan suoraa viivaa pian. PS, tämä ei ole uhkaus :-)
Mobiiliversio ei halua näyttää kuin 13 ja 14 sivun kommentit :( muilla sama?
Surullinen tarina. Mitenköhän ap voi tänäpäivänä..?
Mahtaaakohan ap vielä käydä vuosien jälkeen lukemassa.....
[quote author="Vierailija" time="01.06.2006 klo 12:05"]
[/quote]
Ei ole kovin harvinainen koskapa minunkin tuttavapiirissäni on kaksi. Ja tiedän kolmannen.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 03:03"]Mobiiliversio ei halua näyttää kuin 13 ja 14 sivun kommentit :( muilla sama?
[/quote]
Sama ongelma. Edes ekaa sivua ei näytä kunnolla koska törkkää Sokoksen mainoksen kommenttien päälle. Tää mobiiliversio on täysi susi :(
No ei se nyt ole ainoa vaihtoehto. Voi tosin vaan olla joku vika testissä, tai jtn muuta vastaavaa, epämääräistä..
Aijaa,tää oliki jokin tosi vanha juttu.Mutta voi niissä teisteissä joskus olla jtn vikaa..
mut hyvin harva mies antaa setvii näin arkoja asioitaan netissä, nimettömänäkin.. Mä luulen, et sen mies on kieltäny kertomasta yhtään mitään..