Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun MIES teki tänään POSITIIVISEN raskaustestin :D

Vierailija
01.06.2006 |

Kommentit (187)

Vierailija
141/187 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

todennäköisesti ja toivottavasti ei olekaan. Mutta esim. haimasyöpä ei todellakaan välttämättä anna mitään oireita, ennenkuin on levinnyt pahasti, olen hoitanut useita kymmeniä tällaisia potilaita, sattumalöydöksenä löydetyt ovat oikeastaan ainoita, joilla edes mahdollisuus parantua. Mutta ap:n miehellä tuskin sitä on, se on oikeasti erittäin harvinainen nuorilla ihmisillä. Kivessyöpä sen sijaan mahdollinen, sitä on jonkinverran nuorilla, mutta ennustehan on syöväksi aivan loistava. Noiden hormoneiden vaikutuksesta=eli kauan ne voi vaikuttaa, niin en osaa sanoa. Jos joku tietää niin olisi kiva kuulla asiasta. Toivotaan parasta.

sh itsekin

että haimasyöpä on siitä ikävä, että ilmottaa itsestään jo silloin kun on aika myöhäistä... eli että harvoin siinä ehditään verikokeilla toteamaan yhtään mitään.

T:se sua ärsyttävä hoitsu

Vierailija
142/187 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä sattumalöydökset ovat ainoita (tai lähes) joilla on jotain mahkuja. Ja nimenomaan tällainen kuten ap:n tapaus jos joku on sattumalöydös, eli tehdään oireettomalle testi, ja löydetäänkin jotain. Mutta siis ap:n miehen tapauksessa ei varmaankaan kyse ole tästä. Se edellinen kommentti koskikin sitä että haimasyöpää ei verikokeilla todeta, mutta siis ei pidä paikkaansa. Tosin hcg:n nousulla en tiedä onko sitä koskaan löydetty (en ole törmännyt) mutta muilla verikokeilla löydetty viitteitä.

Tällä palstalla vaan aika helposti sanotaan ettei ole mitään vakavaa, ja sillä ja silläkin oli sellaista. Mielestäni jos jotain poikkevaa löytyy niin kannattaa hakeutua käymään lääkärissä, parempi todennäköisesti turha käynti, kun käymättä jättäminen josta voi olla ikävät seuraukset jos kyseessä olisikin jotain vakavaa. Mutta jos urheilun vaikutukset näkyvät noin kauan, niin eiköhän kyse ole ainoastaan siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/187 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vastasin sulle äsken pitkän viestin enkä linkittänyt mitään, ja herjasivat mut ulos, helvetti!!!

Arvasinkin että kyse on siitä!! Nuorena miehenä aloitettu rankka fyysinen suorite, bodaus tms nostattaa miehellä hcg:tä. Ja se säilyy se hormoni ihmisessä kauan vaikkei bodausta olisi pitkään aikaan harrastanutkaan! Sama pätee toisinpäin, painonnostaja naisilla on " liikaa" testosteronia kehossaan. Joten äläpä huoli, tuo EI ole syövän merkki.

Rauhoitu ystävä hyvä!!

T:sh

sitähän meistä ei kukaan voi tietää. Vaikkakin itsekin pidän sitä epätodennäöisena vaihtoehtona. Mutta lääkärissä käynti kannattaa aina:)

Vierailija
144/187 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen edelleen sitä mieltä että pelkkä miehen positiivinen raskaustestin tulos EI riitä tekemään diagnoosia, yksin raskaustestin tulos ei ole syövän merkki. Mutta en myöskään sanonut että varmuudella hänellä ei ole syöpää. Mistä minä voin täältä käsin tietää kenenkään syövistä????? kunhan sanoin faktana sen että PELKÄSTÄÄN noilla tiedoilla ei aleta diagnoosia tekemään, ja että en ole koskaan, ikinä urani aikana kuullut että tuolla tavalla olisi syöpä löytynyt. Ja tiedän kyllä sitten taas miehiä jotka ovat tehneet jostain syystä positiivisen testin... ja kysyin siksi heti tuota kehonrakennuksen mahdollisuutta, koska sen tiedän nostavan miehillä hcg:n tasoa veressä sen verran että nykyajan herkät testit voivat napata siitä tuloksen, myös NAISELLA joka ei ole raskaana, mutta jolla kehossa liikaa tuota kyseistä hormonia. Ja minun etiikkaani kuuluu kuitenkin rauhoitella asianosaista tälläiseltä hulabaloolta joka täällä aina saa alkunsa.

Ja kyllä, AINA kannattaa käydä lääkärissä jos joku asia huolettaa, eikä luottaa täällä saatuihin diagnooseihin tai minuunkaan kun sanon että epäilen vahvasti kyseessä olevan syöpää. Kuulostaa vaan minulle tosi kaukaiselta että nyt siitä olisi kyseessä....

Vierailija
145/187 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja olen edelleen sitä mieltä että pelkkä miehen positiivinen raskaustestin tulos EI riitä tekemään diagnoosia, yksin raskaustestin tulos ei ole syövän merkki. Mutta en myöskään sanonut että varmuudella hänellä ei ole syöpää. Mistä minä voin täältä käsin tietää kenenkään syövistä????? kunhan sanoin faktana sen että PELKÄSTÄÄN noilla tiedoilla ei aleta diagnoosia tekemään, ja että en ole koskaan, ikinä urani aikana kuullut että tuolla tavalla olisi syöpä löytynyt. Ja tiedän kyllä sitten taas miehiä jotka ovat tehneet jostain syystä positiivisen testin... ja kysyin siksi heti tuota kehonrakennuksen mahdollisuutta, koska sen tiedän nostavan miehillä hcg:n tasoa veressä sen verran että nykyajan herkät testit voivat napata siitä tuloksen, myös NAISELLA joka ei ole raskaana, mutta jolla kehossa liikaa tuota kyseistä hormonia. Ja minun etiikkaani kuuluu kuitenkin rauhoitella asianosaista tälläiseltä hulabaloolta joka täällä aina saa alkunsa.

Ja kyllä, AINA kannattaa käydä lääkärissä jos joku asia huolettaa, eikä luottaa täällä saatuihin diagnooseihin tai minuunkaan kun sanon että epäilen vahvasti kyseessä olevan syöpää. Kuulostaa vaan minulle tosi kaukaiselta että nyt siitä olisi kyseessä....

En minäkään ole kuullut tuolla perusteella kenenkään miehen syöpää löydettävän, mutta täytyy ottaa huomioon se että varmaankaan suurin osa miehistä ei tee koskaan raskaustestiä, siksi aina poikkeava löydös kannattaa tutkituttaa. Kaukaa haettuhan tuolla perusteella olisi tehdäkään mitään syöpädiagnoosia. Mutta hei, lopetaan " kinastelu" tähän, uskotaan että kaikki on kunnossa. JA kaikille mukavaa kesää!!

Vierailija
146/187 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, kirjoititko äsken tuohon " mitä en olisi uskonut minulle tapahtuvaksi" -ketjuun??? Onko miehesi kuollut?

Vierailija
147/187 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos AP vaikka sattuisi olemaan paikalla

Vierailija
148/187 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun voimia riittä lue kirja Valon Syleilyssä...

Vierailija
149/187 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli siis trolli tämä juttu! Ei minun mieheni tehnyt mitään positiivista raskaustestiä, ei hänellä mitään kivessyöpää ole eikä hän ole kuollut! Anteeksi että trollasin tälläisella asialla!

Vierailija
150/187 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan eri tyylillä, joten uskon että ap ei ole kyseessä. Toivottelen myös voimia. Jos ap sattuu tätä lukemaan, niin sinulle oli myös osanottoketju kirjoitettu. Yritä jaksaa!!

Vierailija
151/187 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=9960839&p=1&tmode=1&smode=1

Vierailija
152/187 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä oli siis trolli tämä juttu! Ei minun mieheni tehnyt mitään positiivista raskaustestiä, ei hänellä mitään kivessyöpää ole eikä hän ole kuollut! Anteeksi että trollasin tälläisella asialla!

Vierailija
153/187 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että kuoli, vaikka havaittiin noin aikaisin ja ilman etäpesäkkeitä. Löytyikö niitä kumminkin.

Vierailija
154/187 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suureen suruusi osaa ottaen

Vierailija
155/187 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisista asioista täällä riekkuu..

se oli tämän tapauksen opetus

Vierailija
156/187 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähtikö mies?

Vierailija
157/187 |
13.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee, mutta pidetään ylhäällä.

t: miettii laittaako oman miehen tekemään testin...

Vierailija
158/187 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 17:07"]

Jos tarkoitat kirjaimellisesti viestiäsi,niin mies kannattaa passittaa lääkäriin. Syöpä voi miehellä saada testin postiiviseksi...

[/quote]Hei tuo mies kuoli jo seitsemisen vuotta sitten

Vierailija
159/187 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tän ketjun tosi hyvin.

Vierailija
160/187 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte sairaita. Kaivatte jotain vanhaa ketjua esille ja oikein mässäilette sillä, että joku kuoli. Saisitte hävetä. Tää koko ketju pitäisi poistaa.