Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun MIES teki tänään POSITIIVISEN raskaustestin :D

Vierailija
01.06.2006 |

Kommentit (187)

Vierailija
101/187 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekurilla kävi kuitenkin, sen verran kummalta tuntui moinen patti arassa paikassa.

Vierailija
102/187 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi meillä on aika positiivinen mieli että olisi vaaraton vesipatti.. voi tietysti olla että on toiveajattelua

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/187 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ap:han jo sanoi että maanantaina.

Vierailija
104/187 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se suurentunut lisäkives on? Onko se vaarallinen?

Vaikka tätä palstaa olen välillä inhonnutkin ja näitä juttuja, niin olen kyllä ikuisesti kiitollinen jos tämä on meidän pelastus ja ohjasi meidät ajoissa hoitoon.. toivotaan kuitenkin että väärä hälyytys

Ap

Vierailija
105/187 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä siis kaikille muillekin kuin vain ap:lle.

Minulle ei kyllä ole koskaan tullut mieleenkään mennä aikuisen miehen mukaan lääkäriin, kyllä me molemmat hoidamme omat lääkärikäyntimme ihan itse.

Vierailija
106/187 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ap

Vierailija
107/187 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilivät veritulppaa jalassa, jota onneksi ei kuitenkaan löytynyt. Itse olen myös käynyt pissatestissä sunnuntaina (olin raskaana) ja tulokset sain heti seuraavana päivänä.

Että ei nuo lisäkokeet lauantaina kuulosta ollenkaan mahdottomalta.

Ap:lle jaksamisia! Toivottavasti kaikki hyvin.

Vierailija
108/187 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on se sama sh, joka jo aikaisemmin sinulle vastaili, kiva kuulla että menitte lääkäriin, ja nyt sitten pääsitte jatkotutkimuksiin. Itse tässä nyt mietinkin että lisäkivesrakkulassa, spermatocelessä, (nestepaise) tuntuu pientä arkuutta, kuumotusta varsinkin seksin jälkeen, onko tälläistä ollut?

Vierailija
109/187 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika nopeasti meni.

Vierailija
110/187 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pikkuserkun mies meni kivessyöpään puolessa vuodessa.

Vierailija:

Ja aika nopeasti meni.

Vierailija
111/187 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisin on seminooma, joka on myös " kiltein" ja yleensä hyvin hoidettavissa. Muissa tyypeissä ennuste on huonompi. Ja toki levinnyt tauti on aina vaikeammin hoidettavissa kuin paikallinen mutta levinnytkään tauti ei läheskään aina merkitse toivotonta ennustetta.

Vierailija
112/187 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei syöpää sairastavilla ole aikaa/halua roikkua netissä

Vierailija
113/187 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kertomaan miten teillä voidaan? Joko syöpä selätetty?

Vierailija
114/187 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ketjussa ensimmäinen joka sanoi " syöpä" , koska olin juuri googlannut hcg-arvoja kun olin tehnyt raskaustestin ja halusin tietää jotain miten nopeasti ne nousee ja olin törmännyt tuohon kivessyöpään. Apua että se sitten olikin totta! :o

Vierailija
115/187 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin kiitos kaikille kauniista sanoista ja osanotoista! Tämä ei todellakaan ollut provo eikä tämän sivun ensimmäinen kirjoitus ole minun tekemäni (toivottavasti sen kirjoittaja sai jotain iloa kirjoittamastaan). Joku kyseli että saanko vauvan, mutta en saa. Minä en koskaan saanut positiivista testiä. Kiitos vielä kaikille tuesta!

T. Ap

Vierailija
116/187 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaista luopumista ja sopeutumista erilaisiin asioihin. tuntuu epäreiluta joutua luopumaan rakkaasta henkilöstä. Luopumisen tuska on kauheaa. Pikku hiljaa se helpottaa, vaikka jääkin aina osaksi sinua ja elämääsi. Miehesi sai olla rakkaansa kanssa loppuun asti. Teidät erotti teistä riippumaton tekijä. Lopulliseen eroon ei liittynyt pettämistä, riitaa tai muuta kurjaa ihmisten toiminnasta johtuvaa tekijää. Teidän rakkautenne kesti loppuun asti. Voimia sinulle ja hyvää jatkoa.

Vierailija
117/187 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tätä ketjua kyseli

Vierailija
118/187 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä alkoi vaan kiinnostaa, että kun syöpä kuitenkin löytyi ilmeisesti aika aikaisin ja sanoit ettei etäpesäkkeitä löytynyt, niin mitä sitten tapahtui? Anteeksi utelu, mutta sattuneesta syystä aihe on minua lähellä..Minkä tyypin syöpä se oli? Mitä hoitoja mies siihen sai? Kauanko mies eli diagnoosin toteamisen jälkeen ja missä vaiheessa teille selvisi se, että mies ei koskaan parannu enää?

Jos jaksat vähän asioita valottaa..jos et niin ymmärrän.

Kiitos ja jaksamista sinulle ja kaikkea hyvää elämääsi.

Vierailija
119/187 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin!

Vierailija
120/187 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki miehet tekemään puolen vuoden välein testejä!