Mun MIES teki tänään POSITIIVISEN raskaustestin :D
Kommentit (187)
pala kurkussa luin ketjun läpi...IHAN KAUHEE!!! :(
Miten ap:n elämä kulkee nykyään? Toivottavasti elämässäsi on iloa ja valoa!
Se ei oo välttämättä hyvä asia jos miehen tekemä raskaustesti näyttää positiivista. Voi olla merkki pahalaatuisesta sairaudesta esim. eturauhassyövästä.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 16:12"]
Se ei oo välttämättä hyvä asia jos miehen tekemä raskaustesti näyttää positiivista. Voi olla merkki pahalaatuisesta sairaudesta esim. eturauhassyövästä.
[/quote]Sähän välkky olet
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 16:12"]
[/quote]Sähän välkky olet
[/quote]
Joo, mun puhelin näytti, että ei oo yhtään kommenttia tähän ketjuun enkä huomannut katsoa, että ketju on jo vuodelta 2006. Eli luulin laittavani uuteen ketjuun ensimmäisen kommentin. Olen siis aika välkky!
Ei oo totta, ei ole kauan kun mietin tätä(kin) aloitusta! 7 vuotta aikaa?! Miten se aika rientääkään...
Jos tarkoitat kirjaimellisesti viestiäsi,niin mies kannattaa passittaa lääkäriin. Syöpä voi miehellä saada testin postiiviseksi...
Tiesitkö että se voi olla merkki kives- tai eturauhassyövästä
Teidän tuon pelon tunteen. Minun miehellä epäiltiin kives syöpää. Oli kipuja jotka säteli vatsaan, mutta onneksi syy olikin se, että vanhaan umpparin leikkaushaavan oli muodostunut reikä ja siihen oli kiinnittynyt jokin kalvo, joka aiheutti kivun kiveksissä.
Kyllä pelästyttiin ja mies tutkittiin päästä varpaisiin saakka ja onneksi löytyi tuollainen pieni vaiva, joka saatiin pois hoidettua pienellä leikkauksella.
lääkäri niin ei ne nyt sieltä lääkäristä taksia ota jotta ehtivät raportoimaan heti av:lle =DDDDDD Pitäkää provona vasta huomenna tai ylihuomenna!
ap, mitä sinulle kuuluu nykyään?