Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi PRKL!!! Mies ilmoitti et on ylitöissä tänään TAAS VAIHTEEKS!!!

Vierailija
01.06.2006 |

Menee hermot! Tontilla tarttis olla hakkaamassa puita yms, mutta mies joutui ylitöihin. Eli töissä 6-22.

Muuttohommat kesken, laatikoita ympäri kämppää. Ei liikkumatilaa! Mä en jaksa noita laatikoita nostella ja omat laatikot olen järjestänyt, mutta miehen laatikot ne vaan täs lojuu. Menee jo pikkuhiljaa hermot kun täytyy pomppia laatikoitten yli tai jos ei hypi yli, ni sit lyö jalkoja laatikoihin. Nytkin kaikki jalat ihan naarmuilla.

MÄ EN KESTÄÄÄÄ!!!! :' (

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on aina pöydässä jälkiruoan kera. Puhtaita vaatteita on aina kaapissa ja päällä. Ruokaa on myös jääkaapissa ja koti on aina siisti. Nyt siis ei ole.

Pyrin aina olemaan iloisella ja hyvällä päällä yms...

Mutta ei!

ap

Vierailija
22/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut laatikot olen tyhjentänyt ja monen monta koneellista pessyt pyykkiä päivässä!

Kai nyt miehellä se 10 minuuttia olis aikaa nostaa ne laatikot kaappeihin tai viedä ne varastoon, mutta ei!!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttuna.

Vierailija
24/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään kaksinkertaisen määrän reissuja, joten sinulta menee 20 minuuttia. Sen ajan olet jo viettänyt täällä netissä ruikuttamassa. Jos sitten olet viennyt laatikot väärään paikkaan, voi miehesi siirtää ne myöhemmin oikeaan paikkaan. Joka tapauksessa ovat poissa tieltä, etkä enää satuta niihin jalkojasi.

Tuo " mutku en minä sitä pyörää siihen ajotielle jättänyt vaan pikkuveli" -käytös on tyypillistä meidän 11 kesäiselle ja hän onkin ikäisekseen hieman lapselleni. Ehkä aikuisen naisen olisi jo aika päästä tuosta yli?

Vierailija
25/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee siihen silloin koko päivä tai ehkä jopa 2 päivää kun mies järjestää ne laatikot 10 minuutissa!

Joten vähäsen myös järkeä teille sinne pieneen pääkoppaan!

Luulenpa ettei moni muukaan nainen raahaa miehen tavaroita sinne tänne koko helvetin ajan!

ap

Vierailija
26/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on kyllä melkoinen voimamies se miehesi, jos hän kantaa 10 minuutissa saman määrän tavaraa, kuin sinä kahdessa päivässä ;) Mutta vitsi vitsinä. Ymmärrän kyllä, että olet nyt päättänyt olla avuton tyttöressukka, joka ei mitään pysty tekemään asioilleen ja jonka miehen syytä kaikki on. Jos niin olet päättänyt, niin ei sinua kukaan voi estää. Mutta onnelliseksi se asenne ei sinua, eikä perhettäsi tule tekemään, mutta toki sinulla on oikeus olla onneton, jos haluat.

Vierailija
27/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostelu ja rehkiminen saattaa käynnistää synnytyksen. ja viikolla 36 syntyneet vauvat saattavat joutua oleen sairaalassa pariki viikkoo jos eivät jaksa syödä... yms ongelmia saattaa olla.

Minulla käynnistyi synnytys rehkimisesta!

Normaalit kotityöt ja rauhalliset hommat ei sitä käynnistä mut raskaat pahvilaatikot saattaa käynnistää, tai rikot selkäsi ap niin kuin minä.

Vierailija
28/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mikään kukkakeppi eikä mikään läski!

No hyvä että itse raahaat miehesi tavaroita, mutta minä en raahaa!!! Enkä tule koskaan raahaamaankaan!

Olkoot sitten ne laatikot miten sattuu. Mä en niihin koske. Ne on vielä vuodenkin päästä tässä.

Kaikkee muuta mies kyllä tekee, muttei siivoa IKINÄ omia jälkiään, joten pikkuhiljaa VITUTTAAA jo!

ap

Vierailija
29/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noita supisteluja on ollut ja mahaan ja selkään sattunut perkeleesti!

ap

Vierailija
30/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali... kun mies ei tee mitään... raskaanankin olen....vali vali...

Vierailija
31/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tuo ap:n tuntemus on varmasti KAIKILLE äideille tuttu, niin silti on pakko mollata ap:ta (ehkä siksi, että vakuuttaisi itse olevansa muka toisenlainen ja tuollaisen marinan yläpuolella tai ehkä siksi, että sattuu huomata itsessään ärsyttäviä piirteitä...).

mulle on täydellisen tuttu tunne siitä, että lasten kanssa kotonaollessa tuntui välillä tosi masentavalta ja ärsyttävältäkin, jos miehellä venyi työpäivä pitkäksi. yleensä yritin olla ehdottomasti asiasta motkottamatta, koska tottakai niitä rahoja tarvitaan. olen silti sitä mieltä, että äidin työpäivä kotona on työpäivä SIINÄ missä miehenkin, joten en osaa ajatella niin, että VAIN mies olisi töissä ja kotonaoleva lapsia hoitava äiti " vain kotona" . niin ajattelemalla naiset kaivavat kyllä omaa hautaansa! mutta kaipa kuuluu ns. marttyyriäiti-imagoon kärsiä kaikki ja vähätellä omaa elämäänsä.

mikä siinä niin ärsyttää, että joku purkaa pahaa mieltään täällä?? ehkä silloin ei tulekaan purkaneeksi sitä enää mieheen.

Vierailija
32/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sentään töissä 6-22, meinasitkos laittaa hänet vielä klo 23 purkamaan muuttolaatikoita? Eiköhän hän ole tän päivän työnsä illalla jo tehnyt. Ja tosiaan ei sinun tarvitse voimanaiseksi alkaa, pura laatikoista tavara kerrallaan ja laita sopivimpaan paikkaan.

Vierailija
33/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on vapaaehtoisesti töissä jatkuvasti 5-22? 3 pientä lasta kotona. Eikä rahasta ole ollut tiukkaa, kaikkeen tarpeelliseen se on riittänyt.

13

Vierailija
34/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ne ovat LOJUNEET täällä jo yli viikon!

Ja miehellä on vaan tänään se pitkä päivä, tai ainakin toivottavasti vaan tänään!

ap

Vierailija
35/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaikka tuo ap:n tuntemus on varmasti KAIKILLE äideille tuttu, niin silti on pakko mollata ap:ta (ehkä siksi, että vakuuttaisi itse olevansa muka toisenlainen ja tuollaisen marinan yläpuolella tai ehkä siksi, että sattuu huomata itsessään ärsyttäviä piirteitä...).

mulle on täydellisen tuttu tunne siitä, että lasten kanssa kotonaollessa tuntui välillä tosi masentavalta ja ärsyttävältäkin, jos miehellä venyi työpäivä pitkäksi. yleensä yritin olla ehdottomasti asiasta motkottamatta, koska tottakai niitä rahoja tarvitaan. olen silti sitä mieltä, että äidin työpäivä kotona on työpäivä SIINÄ missä miehenkin, joten en osaa ajatella niin, että VAIN mies olisi töissä ja kotonaoleva lapsia hoitava äiti " vain kotona" . niin ajattelemalla naiset kaivavat kyllä omaa hautaansa! mutta kaipa kuuluu ns. marttyyriäiti-imagoon kärsiä kaikki ja vähätellä omaa elämäänsä.

mikä siinä niin ärsyttää, että joku purkaa pahaa mieltään täällä?? ehkä silloin ei tulekaan purkaneeksi sitä enää mieheen.

Täysin samaa mieltä sinun kanssasi.

Kyllä meilläkin riideltiin miehen työajoista, ei pelkästään siksi, että jouduin yksin hoitamaan lapset ja kodin, vaan myös siitä syystä, että mielestäni lapsilla on oikeus tuntea isänsä ja vaimolla oikeus tuntea miehensä. Esikoinen jopa ujosteli isäänsä ja heidän välit eivät edelleenkään ole niin lämpöiset, kuin äitinä toivoisin.

Kuopuksen syntymän jälkeen MIESKIN ymmärsi, mitä on aikeissa menettää ja on todellakin muuttunut. Kuopus onkin isänsä silmäterä ja isä on kuningas tälle kuopukselle, mutta kyllä vain miestä harmittaa, kun ei tullut silloin aikanaan vietettyä laatuaikaa esikoisen kanssa.

Ja kyllä perhettä on osattava arvostaa, jos sellaisen on hankkinut. Ikinä kun ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ei kannata pitää sitä perhettä ihan itsestäänselvyytenä, sitä kun ei voi rahassa mitata! Tai kai tämäkin on arvokysymys, mutta itse ajattelen näin.

Vierailija
36/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täysin samaa mieltä sinun kanssasi.

Kyllä meilläkin riideltiin miehen työajoista, ei pelkästään siksi, että jouduin yksin hoitamaan lapset ja kodin, vaan myös siitä syystä, että mielestäni lapsilla on oikeus tuntea isänsä ja vaimolla oikeus tuntea miehensä. Esikoinen jopa ujosteli isäänsä ja heidän välit eivät edelleenkään ole niin lämpöiset, kuin äitinä toivoisin.

Kuopuksen syntymän jälkeen MIESKIN ymmärsi, mitä on aikeissa menettää ja on todellakin muuttunut. Kuopus onkin isänsä silmäterä ja isä on kuningas tälle kuopukselle, mutta kyllä vain miestä harmittaa, kun ei tullut silloin aikanaan vietettyä laatuaikaa esikoisen kanssa.

Ja kyllä perhettä on osattava arvostaa, jos sellaisen on hankkinut. Ikinä kun ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ei kannata pitää sitä perhettä ihan itsestäänselvyytenä, sitä kun ei voi rahassa mitata! Tai kai tämäkin on arvokysymys, mutta itse ajattelen näin.

Ja epäilenpä että monella näistä arvostelijoista on mies töissä vain normaalin työajan verran.

13

Vierailija
37/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on vapaaehtoisesti töissä jatkuvasti 5-22? 3 pientä lasta kotona. Eikä rahasta ole ollut tiukkaa, kaikkeen tarpeelliseen se on riittänyt.

Rahat eivät olisi riittäneet jos miehesi ei olisi tehnyt niin paljon töitä.

Vierailija
38/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mä en voi koskea miehen tavaroihin ku en osaa käsitellä niitä kalastusvälineitä/tavaroita... .ja sit kun ei löydä tavaroitaan, niin saan kauheet huudot...ei kiitos! ap"

Eikös se kuitenkin ollut juuri miehesi, joka on ollut saamaton, eikä ole purkanut tavaroitaan? Ei ole vienyt laatikoita pois, vaikka olet pyytänyt? Kyllä sinulla tuossa tilanteessa on oikeus tarttua toimeen. Jos mies huutaa sinulle tuollaisesta asiasta, niin millainen mies sinulla oikein on? Sanot vain miehelle nätisti, että koska et kestänyt sekamelskaa, purit hänen tavaransa kaappiin X ja hyllyille X. TAI sitten soitat miehelle, ja pyydät luvan purkaa osan tavaroista, ja sanot, että huomenna mies sitten saa purkaa loput.

Mutta tsemppiä, jospa asia siitä järjestyy!

Vierailija
39/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin riittäisi ilman jatkuvaa ylityötäkin.

13

Vierailija
40/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli mainio! Kiitti nauruista!! :D