Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi PRKL!!! Mies ilmoitti et on ylitöissä tänään TAAS VAIHTEEKS!!!

Vierailija
01.06.2006 |

Menee hermot! Tontilla tarttis olla hakkaamassa puita yms, mutta mies joutui ylitöihin. Eli töissä 6-22.

Muuttohommat kesken, laatikoita ympäri kämppää. Ei liikkumatilaa! Mä en jaksa noita laatikoita nostella ja omat laatikot olen järjestänyt, mutta miehen laatikot ne vaan täs lojuu. Menee jo pikkuhiljaa hermot kun täytyy pomppia laatikoitten yli tai jos ei hypi yli, ni sit lyö jalkoja laatikoihin. Nytkin kaikki jalat ihan naarmuilla.

MÄ EN KESTÄÄÄÄ!!!! :' (

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vähempikin riittäisi, mutta joskus tuntuu, ettei mikän riitä ja perhe kärsii. Onneksi nuo ajat on takanapäin ja mieskin ymmärtänyt , ettei perhettä kannata työn takia menettää.

Vierailija
42/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(työ menee tiukassa paikassa kaiken muun edelle) ja ylitöitäkin riittää. Toki tiesin tämän jo mieheni ottaessani, enkä kuvitellutkaan, että asia muuttuisi, eikä miehenikään minulle siitä valehdellut ja muuta väittänyt. Silti voi elää onnellista perhe-elämää, kun ei keskity ruikuttamiseen, vaan tekee itsekin aktiivisesti töitä perhe-elämän sujumisen eteen.

Vierailija:

Ja epäilenpä että monella näistä arvostelijoista on mies töissä vain normaalin työajan verran.

13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fletch:

(työ menee tiukassa paikassa kaiken muun edelle) ja ylitöitäkin riittää. Toki tiesin tämän jo mieheni ottaessani, enkä kuvitellutkaan, että asia muuttuisi, eikä miehenikään minulle siitä valehdellut ja muuta väittänyt. Silti voi elää onnellista perhe-elämää, kun ei keskity ruikuttamiseen, vaan tekee itsekin aktiivisesti töitä perhe-elämän sujumisen eteen.

Vierailija:

Ja epäilenpä että monella näistä arvostelijoista on mies töissä vain normaalin työajan verran.

13

Kerro minulle Flech, miten se onnistuu jos isä ei tapaa lapsiaan hereillä kuin pari kertaa viikossa, jos silloinkaan? Uskotko todella, että heille kehittyy lämmin ja turvallinen side? Vai turvaako lapset aina äitiin? Ja kuinkas sitten jos äiti vaikkapa kuolee?

Kyllä jos perhettä perustaa, pitää pistää asiat tärkeysjärjestykseen.

Ei ruikuttamisen takia, vaan ihan niiden LASTEN, joita tänne on yhdessä tehty.

Vierailija
44/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap sua hyvin. Kaikki eivät ole sellaisia supermammoja, vaikka täällä näyttä' ä niitä riittävänkin, että jaksavat raskaana ollessaan tehdä kaiken fyysisen työn. Ja joku sanoi että olet nuori terve nainen, mistä sitäkään muut tietää kuinka terve on. Raskaana ollessa tulee helposti selkävaivoja, liitoskipuja tms. Varmasti raskaat laatikot saa siirrettyä ja kannettua, mutta kannattaako se tehdä, jos sen jälkeen on niin kipeä, ettei voi enää liikkua ja hoitaa esim. lapsen tarvitsemia asioita. Kyllä ylityöt ovat järjestettävisä ja jokaisella on vapaa aikaa sen verran, että voi hoitaa oman osuutensa muutosta. Nyt sanot miehelle, että sen on pakko hoitaa ne laatikot, koska sä olet yksinkertaisesti niin puhki, ettet jaksa. Ja sen verran voin myös sanoa, että lapsen ennenaikaista syntymää ei voi yksin aiheuttaa, mutta jos e on hilkulla niin rehkiminen sitä nopeuttaa! Tsemppiä ap ja yritä olla välittämättä' näiden täydellisten äitie, vaimojen, työntekijöide jne. kommenteista. Onneksiu meitä mahtuu maailmaan myös epätäydellisiä ihmisiä ;o)

Vierailija
45/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies taas jatkuvasti tekee niin paljon töitä, että ei ikinä tapaa lapsiaan, se tietysti on lapsille pahaksi. Mutta ei siinäkään marina auta, vaan asiasta pitää puhua asiallisesti miehen kanssa. ja jos hänen valintansa kaikesta huolimatta on tehdä niin pitkää päivää, että ei ole lapsilleen läsnä, niin ei sillekään lopulta mitään voi. aikuista ihmistä ei voi pakottaa. Silloin ei auta kuin miettiä, miten vallitsevassa tilanteessa toimitaan niin, että lapset kärsivät mahdollisimman vähän. Ikävä tosiasia vain on, että ruikuttaminen ei saa miestä tekemään yhtään vähempää töitä

Vierailija
46/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fletch:

Jos mies taas jatkuvasti tekee niin paljon töitä, että ei ikinä tapaa lapsiaan, se tietysti on lapsille pahaksi. Mutta ei siinäkään marina auta, vaan asiasta pitää puhua asiallisesti miehen kanssa. ja jos hänen valintansa kaikesta huolimatta on tehdä niin pitkää päivää, että ei ole lapsilleen läsnä, niin ei sillekään lopulta mitään voi. aikuista ihmistä ei voi pakottaa. Silloin ei auta kuin miettiä, miten vallitsevassa tilanteessa toimitaan niin, että lapset kärsivät mahdollisimman vähän. Ikävä tosiasia vain on, että ruikuttaminen ei saa miestä tekemään yhtään vähempää töitä

Sulla on kyllä todella ikävä asenne. Ap kirjoitti TAAS, joten kyllä siitä ymmärtää, että useasti tätä silti tapahtuu. Vaikkei nyt jatkuvasti siltikään. Miksi ihminen ei saisi väsyä ja marista? Ehkä se helpottaa omaa oloa, vaikka se ei muutosta toisikaan? Oletko itse KOSKAAN pahalla tuulella? Etpä tietenkään, kun se ei kuitenkaan tilannetta korjaa... Ja jos sinulla on ollut helpot raskaudet, niin oletetettavasti KAIKILLA ei ole. Vähän ymmärrystä sellaisillekin, joiden voimavarat eivät ole sinun välttämättä yhtä hyvät, kuin sinun.

Vierailija
47/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voih sinä hyväuskoinen vaimo. Etkö tiedä mitä ylityöt ovat....

Vierailija
48/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koska ne sieltä parvekkeelta häipyy kaappeihin taikka varastoon, muttei ne ainakaan ole mun tielläni täällä. On aika hankalaa hyppiä lapsen, koiran ja laatikoiden ylitse jo toista viikkoa!

Ja asiasta nyt toiseen. Kuinkahan moni näistä naisista vie miehelleen työpaikalle ruokaa? MINÄ!

Ni luulis miehenkin tekevän jotain mun hyväksi eikä vaan siirtää kaiken tekemistä tulevaisuuteen.

ap

Vierailija
49/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö miehen nyt KESKEN TYÖPÄIVÄN rynnätä siirtämään niitä laatikoita? Vai mikä on pointtisi?

Hmmmm, laskepa huviksesi kauanko olet tänään(kin) viettänyt aikaa netissä ja mieti sitten uudestaan itsesi marttyroimista.

Vierailija
50/50 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sillä on ollut 2 VIIKKOA AIKAA laittaa ne tavarat johonkin. Ja tänään mulla totaalisesti paloi pinna! Kuinka kauan mun pitää pomppia laatikoiden ylitse? Montako kertaa mun täytyy sille sanoa että menisi perille??? Kun joka päivä olen asiasta sanonut, mutta ei!

Kun tavaroiden järjesteleminen on kuulemma MUN hommaa!!! Jooh, olisikin vähän helpompaa järjestellä kaikkea jossei nuo painavat miehen laatikot olis tiellä!

Ja olen kyllä tänään tehnyt enemmän kaikkia hommia ku ollut täällä netissä. Mutta ethän sä voi sitä tietää, joten on turha ruveta siitä inisemään!

ap