Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastavalmistunut SH ja päivätyö klo 8-16, onko mahdollista?

Vierailija
04.10.2019 |

Olen valmistumassa sairaanhoitajaksi juuri, kun lapsi menee kouluun. Käytännössä en voi siis tehdä vuorotyötä moneen vuoteen. Myös viikonloput haluan viettää lapsen kanssa.

Miten vaikea on pk-seudun ulkopuolelta löytää säännöllinen päivätyö arkisin klo 8-16?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja työtyömyyskorvaustakaan ei sitten tipu

Vierailija
2/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae terveyskeskukseen tai yksityiselle lääkäriasemalle? Vai onko terkkarissa päivätyössä olevat terveydenhoitajia ainoastaan? Tai tee keikkaa jossakin päivystyksessä tekemällä vain arkipäivävuoroja, jos hommia riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita vuokratyöfirmoja jonka kautta voit tehdä tasan niin tarkkaan semmosia vuoroja kuin haluat.

Ja voit paikatkin melkein valita itse.

Raskainta toisille on toki se ainainen ravaaminen eri paikoissa,mutta esin itte tykkäsin.

Ja joskus jopa saattoi olla monta kuukautta samas paikas.

EN toki ole sh mutta katsele keikkafirmoja,niitä on pilvin pimein.

Ai niin,muista laittaa rahaa säästöön,lomarahat ja vaikka satanen,niin sitten kun lapsi sairastaa niin on vara-rahaa,niiltä päivilä kun et saa mistään tilalle kun olet poissa.

Vierailija
4/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helppoa noita terveyskeskuksen päivätöitä on saada? Lähiterveyskeskus on auki vain arkisin klo 8-16, joten siellä tuollaisia paikkoja on - Mutta ovat tosi haluttuja.

Opintoja vielä 1,5v jäljellä. Olen alkanut miettiä, että en varmaan pysty tekemään näitä töitä sitten, kun lapsi menee kouluun. Harjoittelut vielä voinut sovitella, että pääasiassa tekee päivisin. Mutta klo 7 aamutkin on lapsen kanssa tosi raskaita, ei ole lapsen elämää herätä ennen klo 6.

Vierailija
5/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän hakea röntgenhoitajaksi keväällä? Opinnoista saanee jotain hyväksiluetuiksi.

Vierailija
6/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoissairaanhoitoon tuskin pääset, terveyskeskuksiin ehkä jos oot esim tehny sinne harkan. Yksityiselle lääkärisemalle saattaa päästä mut mehiläisestä, terveystalosta jne. kuulee tosi paljon pelkkää negatiivista, plus palkka parisataa huonompi mitä julkisella. Kotihoitoon pääsee ihan varmasti vastavalmistuneena ja pääasiassa päivätyö mut sekin kuulemma ihan paskaa

Vierailija
7/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntgenhoitajistakin suuri osa työllistyy erikoissairaanhoitoon ja tekee 3-vuorotyötä

Vierailija
8/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt hoitoalan työvuoroja. Miksi niiden aamuvuorojen on ihan pakko alkaa ennen sian pieraisua (klo 7)? Olin joskus hoitaja-aikoina sijaisena vanhusten päivätoiminnassa ja se oli luksusta: töihin tultiin klo 8:00.

Vierailija
9/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yh, vai miksei mies hoida osaansa lapsen hoidosta?

Yksityiselle yrittäisin tai keikkaan.

Vierailija
10/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röntgenhoitajistakin suuri osa työllistyy erikoissairaanhoitoon ja tekee 3-vuorotyötä

Tätä en tiennyt. Täytynee miettiä alanvaihtoa täysin. Ja vaikka yrittää jatkaa opintoja, kun lapsi on yläkouluikäinen.

Vierailija
11/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt hoitoalan työvuoroja. Miksi niiden aamuvuorojen on ihan pakko alkaa ennen sian pieraisua (klo 7)? Olin joskus hoitaja-aikoina sijaisena vanhusten päivätoiminnassa ja se oli luksusta: töihin tultiin klo 8:00.

Monella muulla alalla alkaa klo 5 tai 6 aamuvuoro, kuten meillä tehtaassa.

Vierailija
12/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet yh, vai miksei mies hoida osaansa lapsen hoidosta?

Yksityiselle yrittäisin tai keikkaan.

Olen yh. Onhan nuo yrityksetkin lääkäriasemat auki iltamyöhään ja viikonloppuina.

Vierailija
13/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella muulla alalla alkaa klo 5 tai 6 aamuvuoro, kuten meillä tehtaassa.

Kurja kuulla. Epäinhimillistä.

Vierailija
14/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoitoa suosittelen jos hermo kestää painetta ja jatkuvaa eettisen riman alitusta.

Vierailija
15/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee keikkaa esim. Päiväkotiin jos ei löydy sh töitä. Palkka ei päätä huimaa mutta onhan sekin jotain ja melko helppoa työtä virka-aikaan. Itse olin ilman koulutusta opiskelujen ohessa ja palkka oli reilu 12e/h.

Mutta ihan varmasti löytyy myös oman alan töitä jos annat omat yhteystiedot joka paikkaan. Siitä voit sitten valita vain päivävuoroja. Keikat saattaa tulla edellisenä iltana tai samana aamuna. Myös lähihoitajille tarkoitettuihin töihin kannattaa antaa yhteystiedot esim. Vanhusten hoitoon.

Ja aina kun on auki tk paikkoja kannattaa hakea.

Vierailija
16/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mietityttää sekin, että jos alkaa saada kokemusta vain kotihoidossa ja vanhusten hoidosta, niin sillekö tielle jää? Ei tulevaisuudensuunnitelmana kyllä hirveästi innosta.

Vierailija
17/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu terveysasemalle harjoitteluun, niin saat jalan oven väliin. Ja ainakin meidän paikkakunnalla tarvitaan hoitajia koko ajan terveysasemalle.

Vierailija
18/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnassamme näemmä olisi mahdollisuus myös toimia vanhusten perhehoitajana. Olisikohan se miten raskasta, asua hoidettavien kanssa samassa kodissa? Voisi olla mielekkäämpää kuin laitostyö.

Vierailija
19/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin heti alusta lähtien päivätyssä kotihoidossa, tosin työvuoro alkoi klo 07.00.. Työ oli mielenkiintoista, vastuullista ja pääsääntöisesti oikein antoisaa ja mukavaa. Toki kiire on siellä lisääntynyt valtavasti mikä sitten oli osasyy että en enää ole sillä alalla edes.

Vierailija
20/40 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monilla käy niin että kun valmistumisen jälkeen menee ns. helppoon paikkaan, sinne herkästi jää eikä uskalla enää haastavampaan. Yleensä tollasissa vanhusten paikoissa taidot ruostuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän