Minun täytyy ilmeisesti olla todella hyvännäköinen kun ensinäkemältä keski-ikäiset naiset näyttävät vihaavan ja miehet tykkäävän ennenkuin sanaa olen sanonut?
Olen alle 30. Pyrin kohtelemaan kaikkia ystävällisesti enkä esitä mitään. Onko n. 50v naiset kasvatettu miellyttämään muita ja heistä on vääryys ettei minulla sellaisia tarvetta ole? Vai mikä voi ihmisellä olla ongelma tuntemattoman ihmisen kanssa?
Kommentit (36)
”Onko n. 50v naiset kasvatettu miellyttämään muita ja heistä on vääryys ettei minulla sellaisia tarvetta ole?”
Tämä on aloituksesi kiinnostavin kohta. Sinusta siis keski-ikäiset naiset pyrkivät miellyttämään muita, mutta sinä et halua miellyttää muita. Eli miten sinä käyttäydyt ihmisiä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Av:n kuluneimpia provoja, keski-ikäiset naiset. Lukuisten täällä tehtyjen kyselyjen perusteella suurin osa palstalla on 15-30 vuotiaita. Silti myytti av-mammasta elää sitkeästi. Vain av-mammat ovat palstailijoita, kaikki muut 90 prosenttia ovat fiksuja ja vaan läpällä täällä. Just just.
Kaikki palstalla usein, harvoin tai kerran käyvät ovat av-mammoja. Tämä on Suomen suosituin keskustelupalsta ja vierailijoiden kirjo on kattava.
Vierailija kirjoitti:
Ylitulkitset. Moniko keski-ikäinen kiinnittää edes huomiota toisiin? Omassa elämässä on tarpeeksi tekemistä, toisiin vertailu on nuorten ja epävarmojen hommaa.
Ei välttämättä.
Vaikka itse sanonkin niin olin nuorena todella hyvännäköinen. Ei ollut pulaa miehistä ja rumimpia sai potkia pois näin kärjistäen.
Kyllä koin vanhempien naisten taholta epäystävällisyyttä.
Törkein tapaus oli ku oltiin ulkomailla ja seisoin jonossa johonkin ravintolaan. Pari vanhempaa naista haukkui minua huo*aksi! Istuivat pöydässä ja katsoivat minua ja huo*ittelivat! Minulla oli päällä polviin asti ylettyvä kangasmekko jossa naruolkaimet ja sandaalit.
Baarissa on kaksi kertaa tultu repimään tukastakin eli kuuluu nuokin top 3 joukkoon. Molemmat tuntemattomia ja yks kaks tukassa kiinni. Vein ilmeisesti kaikki niiden mahdolliset miehet tai jotain?
Minulle on myös sanottu useasti (baarissa) että luuli että olen ylimielinen kun näki minut mutta olenkin kaikkea muuta ja tosi hauska tyyppi.
Kaveri on myös joskus suuttunut minulle kun vien kaikkien miesten huomion.
Enkä ole mikään tyrkky. Minulla on ollutkin tasan 2 poikaystävää joista toinen on aviomieheni. En ihastu herkästi siis.
Joskus ärsytti tutustuakin jo uusiin miespuolisiin tyyppeihin kun tiesi jo etukäteen että ne ihastuu. Vaikka olisi kuinka tyly ja välttelisi katsekontaktia.
Enää tätä ongelmaa ei onneksi ole kun alan keski-ikää lähestyä. En silti ole ikinä töykeä nuorille kauniille naisille. Tiedän miltä se tuntuu. Olen itsekin äiti ja ennemmin koen äidillisiä tunteita nuoria naisia kohtaan. Ja minulla on tarpeeksi hyvä itsetunto ettei ole tarvetta kilpailla.
Oletko ap hutsahtavan näköinen? Selittäisi nuo reaktiot.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään keski-ikäisillä herää jotain? Isäni ikäiset miehet kiinnostuvat.
Ap
pahoittelen, ettet herätä kiinnostusta oma ikäisissäsi miehissä. Näytätkö ehkä ikäistäsi vanhemmalta ja kulahtaneemmalta kuin muut ikäisesi? Tämä saattaisi selittää sen, että kiinnostat vain vanhempiamiehiä.
Taas otsikkoon koitettu ympätä suuren suuri ajatus kokonaisuudessaan niin että puolet katoaa kun ketjun klikkaa auki. Aargh!!
Vierailija kirjoitti:
”Onko n. 50v naiset kasvatettu miellyttämään muita ja heistä on vääryys ettei minulla sellaisia tarvetta ole?”
Tämä on aloituksesi kiinnostavin kohta. Sinusta siis keski-ikäiset naiset pyrkivät miellyttämään muita, mutta sinä et halua miellyttää muita. Eli miten sinä käyttäydyt ihmisiä kohtaan?
no mutta eihän ne keski-ikäiset naiset nätä sulle oletettamaasi vihaa, kun kerran ovat niin miellyttämishaluisia? 😳
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap hutsahtavan näköinen? Selittäisi nuo reaktiot.
Tätä selitystä minäkin tarjoaisin. Monet vanhemmat naiset kilahtavat täysin, jos samassa tilassa on itseä nuorempi vähänkin hutsahtavan oloinen tai flirttaileva nainen. Siinä menee primitiivireaktiot päälle ja nainen alkaa puolustaa miesreviiriään.
Naiset näyttävät vihaavan ja miehet näyttävät tykkäävän? Miten tämä tarkalleen ottaen ilmenee?
Ihmiset eivät yleisesti ottaen ajattele arjessaan niin monimutkaisesti, että "minun ikäluokkani on kasvatettu miellyttämään muita ja on vääryys, että tuolla heitukalla ei sellaista tarvetta ole". Luulenpa, että selitys löytyy sinunkin tapauksessasi sinusta itsestäsi: uskot olevasi tietyn ihmisryhmän karsastuksen kohteena ja tulkitset vääränmuotoiset kulmakarvatkin vihamielisyyden osoitukseksi.
Joku tuolla ylempänä ketjussa toi esille sen, että keski-ikäiset naiset ovat hankalimpia asiakkaita. Jos ap:n kaltainen ihminen on asiakaspalvelijana, hän on asiakaskohtaamisessa se, jolla todennäköisesti on luutuneemmat käsitykset asiointipistettä lähestyvästä asiakkaasta kuin asiakkaalla hänestä. Voisiko esimerkiksi olla myös niin, että ap suhtautuu lähestyviin miehiin lähtökohtaisesti positiivisemmin? Ovet paukkuen myymälään saapuva nainen muistetaan, koska edelleen odotetaan naisten olevan sopuisampia ja mukautuvampia kuin miehet ovat. Ovet paukkuen myymälään saapuva mies taas saa kunnian olla vain tavallinen, hankala asiakas.
Vaikka provosoivasti sijoitit hyvännäköisyyden jo otsikkoon, ei ulkonäölläsi ole oikeastaan mitään tekemistä tämän asian kanssa. Vaikka kuinka niin toivoisit. :)
siis sun on pakko olla älyttömän kaunis ku tuut vauvapalstalle siitä kertomaan :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Tuu pois sieltä mummotunnelista.
Mee yökerhoon, siellä parikymppiset pyyhkii sulla lattiaa
ja jengi ihmettelee: mitä toi TÄTI täällä pyörii
Niin tai ettå apua, kenen äiti tuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylitulkitset. Moniko keski-ikäinen kiinnittää edes huomiota toisiin? Omassa elämässä on tarpeeksi tekemistä, toisiin vertailu on nuorten ja epävarmojen hommaa.
Ei välttämättä.
Vaikka itse sanonkin niin olin nuorena todella hyvännäköinen. Ei ollut pulaa miehistä ja rumimpia sai potkia pois näin kärjistäen.
Kyllä koin vanhempien naisten taholta epäystävällisyyttä.
Törkein tapaus oli ku oltiin ulkomailla ja seisoin jonossa johonkin ravintolaan. Pari vanhempaa naista haukkui minua huo*aksi! Istuivat pöydässä ja katsoivat minua ja huo*ittelivat! Minulla oli päällä polviin asti ylettyvä kangasmekko jossa naruolkaimet ja sandaalit.
Baarissa on kaksi kertaa tultu repimään tukastakin eli kuuluu nuokin top 3 joukkoon. Molemmat tuntemattomia ja yks kaks tukassa kiinni. Vein ilmeisesti kaikki niiden mahdolliset miehet tai jotain?
Minulle on myös sanottu useasti (baarissa) että luuli että olen ylimielinen kun näki minut mutta olenkin kaikkea muuta ja tosi hauska tyyppi.
Kaveri on myös joskus suuttunut minulle kun vien kaikkien miesten huomion.
Enkä ole mikään tyrkky. Minulla on ollutkin tasan 2 poikaystävää joista toinen on aviomieheni. En ihastu herkästi siis.
Joskus ärsytti tutustuakin jo uusiin miespuolisiin tyyppeihin kun tiesi jo etukäteen että ne ihastuu. Vaikka olisi kuinka tyly ja välttelisi katsekontaktia.Enää tätä ongelmaa ei onneksi ole kun alan keski-ikää lähestyä. En silti ole ikinä töykeä nuorille kauniille naisille. Tiedän miltä se tuntuu. Olen itsekin äiti ja ennemmin koen äidillisiä tunteita nuoria naisia kohtaan. Ja minulla on tarpeeksi hyvä itsetunto ettei ole tarvetta kilpailla.
Minäkin olin nuorena erittäin hyvännäköinen: pitkä, urheilullinen, hoikka ja kurvikas (vaikkei sellaista yhdistelmää kuulemma edes ole). Kaikenikäisiä miehiä pyöri ympärilläni nelikymppiseksi saakka. Minua ei kuitenkaan ole koskaan huoriteltu eikä minuun ole käyty käsiksi. En muista saaneeni erityisen epäystävällistä kohtelua keneltäkään, vaikka minun on kerrottu antavan viileähkön ensivaikutelman - sen saa helposti, koska olen hieman ujo ja katson pituuteni vuoksi ihmisiä yleensä alaviistoon.
Olisiko meidän eromme siinä, että minun mieleenikään ei tulisi sanoa, että "jouduin potkimaan rumimpia pois"?
Vauhti korjaa virheet kirjoitti:
Ikä korjaa ongelman. En ollut nuorena mikään kaunis, mutta olin laiha. Keski-ikäiset naiset eivät tykänneet. Haukuttiin työpaikoilla ja jätettiin ulkopuolelle. Nyt olen itse keski-ikäinen. Ystäviä (naisia) pukkaa joka tuutista. Eipä tarvinnut kuin vähän lihoa ja ikääntyä niin jo helpottaa olo.
Miehien kiinnostus oli usein kyseenalaista, joten en välitä vaikka olen jo näkymättömässä iässä. Naisten kanssa sitä hengaillaan muutenkin tällä pallolla pidempään, kun me naiset tilastollisesti elämme miehiä pidempään. Kohdistan siis sosiaaliset voimani kaltaisiini täti-ihmisiin.
kaltaisesi läskit eivät saa nauttia tämän pallon antimista niin pitkään kuin hyväkuntoiset vanhukset joten sinuna en laskisi mitään sen varaan että pääset edes eläkkeelle.
V*tun fläsä
Tutkitusti kauniit ihmiset saavat parempaa kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia ongelmia sinulla sitten on tuntemattomien keski-ikäisten kanssa?
Ei pelkästään tuntemattomien, mutta jos muistelen kouluaikaa, niin keski-ikäiset naisopettajat olivat karmeimpia. Pimahtelivat, rähisivät, oikuttelivat.
Nuorena asiakaspalvelijana keski-ikäiset naisasiakkaat olivat karmeimpia. Pimahtelua, tyhjästä rähjäämistä jne.
Hieman vanhempana reissuissa tai julkisissa kulkuvälineissä keski-ikäiset naiset olivat karmein ihmisryhmä.
Sukulaisista keski-ikäiset naiset ovat karmein ihmisryhmä. Naapureista samoin. Taloyhtiön hallituksessa samoin. Harrastuspiireissä samoin.
Olen keski-ikäinen nainen itsekin nyt, mutta en pistä vahinkoa kiertämään. Pidän itseni tiukassa kurissa.
:D anna vaan jo luonteellesi periksi
Av:n kuluneimpia provoja, keski-ikäiset naiset. Lukuisten täällä tehtyjen kyselyjen perusteella suurin osa palstalla on 15-30 vuotiaita. Silti myytti av-mammasta elää sitkeästi. Vain av-mammat ovat palstailijoita, kaikki muut 90 prosenttia ovat fiksuja ja vaan läpällä täällä. Just just.