Kukkohovin elämäkerta
Kuka tätä ostaa? Tyyppihän on täysin nobody. Ymmärrän vielä jotenkin että Loirista tehdään kirja jolla pyritään kohauttamaan mutta onko se että joku ex-malli on joskus pettänyt poikaystäväänsä jotenkin uutinen?
Aiotko lukea kirjan?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Alle 50 -vuotias missi kirjoittaa jo elämänkerran! Elämänkerta kirjoitetaan kai yleensä siinä vaiheessa, kun muistaa vielä jotenkuten oman historiansa ja on elämänsä aikana tehnyt jotain merkittävää.
Jotkut hömppäohjelmien juontamiset eivät ole tärkeitä asioita.
Nyt mainostaa jotain luontaistuotesarjaansa telkkarissa.
Ei ole missi.
Kuinkahan paljon tästä on puhdasta sepitettä. Ainakin tämä vaikuttaa vähän olevan vähän liian klisee
Pariisilaisessa baarissa hän kohtasi ”jumalattoman komean” ja kohteliaan miehen.
– Matkustin yksin ja olin tosi sulki. Hän vain sattui tulemaan vastaan, ei siinä pyörää tarvinnut keksiä uudelleen. Hän oli valtavan luonteva, älykäs ja huomaavainen.
Avioeron ja muiden viime vuosien rankkojen kokemusten jälkeen Anne ei ollut tietoisesti etsimässä seuraa. Silti jokin ranskalaismiehen olemuksessa vetosi Anneen välittömästi myös fyysisesti.
Pari vietti tiiviitä päiviä yhdessä Pariisissa, tanssi, lauloi ja nautti toisistaan hotellihuoneessa. Sängyssä mies oli määrätietoinen.
Oikeasti, ketä kiinnostaa? Olen samanikäinen kuin hän, en ole huippumalli, mutta ihan samanlaisia kokemuksia kuin hänellä. On testattu huumeita, ollut komeita rakastajia, matkustelua, seikkailua ja seksiä. Hän ilmeisesti ajattelee olevansa erityinen ja ainoa, joka on matkustellut ja kokeillut asioita., kun piti muistelmat oikein tehdä. Mallin työkään ei nyt niin ihmeellinen asia ole.
Selasin tota kirjaa ja siitä annan pisteet että hän uskaltaa puhua tabuista, veljen itsemurhasta ja isoäidistä joka lähti saksalaisen sotilaan matkaan
Minua aina naurattaa nämä " Pitäisikö tuntea tämä" tyypit.
Tuolla uteliaisuudella tasan tarkkaan tietää kenestä on kyse.
Tuskin avaat ketjua joka ei kiinnosta