Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen selitys seksin vähenemiselle

katsellaanmiten etenee
03.10.2019 |

Sanoin miehelle ääneen että olen miettinyt, miksi seksin määrä on vähentynyt vaikka vasta meillä oli hyvinkin vilkasta sillä saralla.
Harmitti koska olen kahtena yönä herännyt että sänky heiluu, mies harrasti siis omaa kivaa.
Mies vastasi että kun koko viikko ollut kiireinen ja molemmat ollaan oltu kotona vasta iltamyöhään, niin ei olla ehditty makoilla rennosti lähekkäin sohvalla/ sängyssä.
Mies sanoo syttyvänsä parhaiten siitä että makoillaan lähekkäin. Itse taas rakastuneena saatan olla valmiiksi syttynyt ilman lähekkäin makoiluakin. Saatan päivällä miettiä ja kaivata toista ja seksiä hänen kanssaan. Tykkäisin myös spontaanista seksistä varsinkin nyt kun on viikko seksistä taukoa . Hassulta kuulostaa miehen selitys.
Tosin ennen nukkumaan menoa minä kömmin aina kainaloon, miehellä usein puhelin kädessä. Sanoo lukevansa jotta tulisi paremmin uni.
Mies sanoo minulle että en itsekään ole ollut kovin aloitteellinen. Tämä totta koska ollut raskas viikko töissä. Jotenkin vanhanaikaisesti ajattelen että miehet yleensä kaipaavat enemmän seksiä ja ovat aloitteellisempia kuin naiset. Mutta meillä ei.
Miten teillä muilla? Olemme kuitenkin olleet vasta pari vuotta yhdessä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sinua tekemästä aloitetta ? 

Vierailija
2/2 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS?