Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö kaikki nykyään pitkässä suhteessa?

Vierailija
02.10.2019 |

Onko nykyaikaa, että ruuhkavuosina miehet pettävät, kun eivät kestä? Minun lähipiirissä on tällä hetkellä neljä vastaavanlaista tapausta ja tämä ahdistaa.

Kommentit (185)

Vierailija
161/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet, mutta naiset pettää tai vähintäänkin jättää. Kokemusta on.

Vierailija
162/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pettää vain sinkkujen kanssa? Sinkkunaisilla ilmeisesti riittää vientiä jos huomattavan suuri osa pettäjistä on miehiä.

Pettävät varmasti muidenkin kanssa, mutta sinkkuna ja varattuna oma kokemus – jatkuvasti saa hätistellä kimpusta pois tai olla vastaamatta viesteihin muuta kun asialinjalla kiitos ei.

Kuulostat varsin kummalliselta ihmiseltä, jos muka jatkuvasti on varattuja sinulla kimpussa. Kukaanhan ei ilman syytä lähde tuollaiseen.....

Anteeksi mitä? Minkä minä sille voin jos minua lähestytään? Torppaan kyllä heti ja käsken kotiin rouvan kanssa juttelemaan asiat. Soitanko seuraavan kerran myös vaimolle, toimisiko se sinusta?

Kyllä siihen itsekin voi vaikuttaa lähestytäänkö vai ei. Tiedän, koska suurinta osaa ihmisitä ei tuolla tavalla varatut jatkuvalla syötöllä lähesty. Voithan sinä vaimoillekin kertoa, mutta älä ylläty, jos sinulle lähinnä naurahdetaan huvittuneesti, että suuret on tytöllä luulot. 

Ai meinaatko että screenshot viesteistä aiheuttaa naurua. Joo voi olla. Hysteeristä sellaista. Lähinnä että olisko vaimosta kuitenkin kiva tietää jos sen mies ehdottelee vieraille yhtä sun toista aktiviteettiä viestitse tai livenä.

Osaatko sanoa mitä tarkalleen ottaen tarkoitat miten voisin siihen vaikuttaa, kun en itse vielä ole sitä keksinyt? Säkki päähän ja huutaa kaikille aina ovelta että mulle ei tarvi kenenkään puhua ettei tule niitä väärinkäsityksiä, jos vahingossa olen kohtelias tai vaikka hymyilen, koska sehän ei ole sallittua? Oliko vielä jotain muita kivoja ideoita? Ettei mies vaan minusta viehäty ja ylitä ihan itse niitä rajoja joita on vaimolleen luvannut. Ymmärräthän mitä tässä miehen omasta ajattelusta vihjaat? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä syyllistetään usein miehiä, että he pettävät, niin pitääkin kysyä, että kenen kanssa ne miehet pettävät vaimojaan? Jos mies ei ole homo, niin se pettää usein varatun naisen kanssa.

Varattuna en pettänyt kenenkään kanssa, erottuani varattuja ukkoja alkoi pyöriä kimpussa.

Mieluiten mies pettää sinkkunaisen kanssa joka haluaa vain seksiä eikä aio tunkea miehen parisuhteeseen. Moni mies tarvitsee vaimon/ei uskalla erota, jostain kumman syystä, vaikkei seksi luistaisikaan ja sitten haetaan muualta. Pelkuruutta ja paskaa vaimoja kohtaan, mutta toisaalta jos pettäjän käräyttää saa vain loat omaan niskaan.

Ai mulla tulisi mieleen, että sinkusta just voi saada sen riippakiven. Joka haluaa suhteen tai käräyttää. Mitä sillä sinkulla on menetettävää? Saada jonkun random naisen vihat niskoilleen.Huijui.

Vierailija
164/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempään suhde on kestänyt, sitä todennäköisemmin mies pettää. Minua on petetty parisuhteissa viidentenä ja kuudentena vuonna.

Vierailija
165/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sanoa jokaiselle, joka pettää kumppaniaan tuolla kylillä – ai missä nyt sen tekeekin – ja esittää sitten siinä sivussa onnellista kulissia; tuo on täysin läpinäkyvää toimintaa, tuo huokuu teidän ihohuokosista ettei onni ole läsnä. Noista kuvioista valitettavasti tietää aina useampi kuin te luulette. 

Ja näille, jotka kotona hyväksyvät tämän; säälivin katsein teitä katsotaan kaupassa tai töissä, vaikka jonkun pitäisi tulla halaamaan teitä ja antaa teille voimia lähteä. Sanoa, että saat lopettaa jo esittämisen, ei tarvi enää, me tiedetään jo että Kalle on Lissun kanssa, ollut jo kauan.

Sitä onnellista kulissia ei tarvi esittää, koska se on ihan totisinta totta. Voi olla onnellinen parisuhteessaan ja perhe-elämässään ja silti olla muita. Tätä on joidenkin vaikea uskoa.

T. N40

Vierailija
166/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidempään suhde on kestänyt, sitä todennäköisemmin mies pettää. Minua on petetty parisuhteissa viidentenä ja kuudentena vuonna.

Viides tai kuudes vuosi ei ole pitkä parisuhde.

Vierailija
167/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki petä, vain ne ketkä eivät ole tyytyväisiä kotioloihin, mutta eivät ole tarpeeksi rohkeita sanomaan sitä ääneen.

Pettäjällä on huono itsetunto, juoksee ikuisen ihailun perässä yhä uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
168/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sanoa jokaiselle, joka pettää kumppaniaan tuolla kylillä – ai missä nyt sen tekeekin – ja esittää sitten siinä sivussa onnellista kulissia; tuo on täysin läpinäkyvää toimintaa, tuo huokuu teidän ihohuokosista ettei onni ole läsnä. Noista kuvioista valitettavasti tietää aina useampi kuin te luulette. 

Ja näille, jotka kotona hyväksyvät tämän; säälivin katsein teitä katsotaan kaupassa tai töissä, vaikka jonkun pitäisi tulla halaamaan teitä ja antaa teille voimia lähteä. Sanoa, että saat lopettaa jo esittämisen, ei tarvi enää, me tiedetään jo että Kalle on Lissun kanssa, ollut jo kauan.

Sitä onnellista kulissia ei tarvi esittää, koska se on ihan totisinta totta. Voi olla onnellinen parisuhteessaan ja perhe-elämässään ja silti olla muita. Tätä on joidenkin vaikea uskoa.

T. N40

Varmasti voikin, jos ei tunne tarvetta ajatella kuin itseään, niin epäilemättä onnellinen voi olla melkein missä tahansa tilanteessa. Itse ainakin haluaisin ajatella, että esim onnellinen avioliitto käsittää molemmat puolisot. 

Vierailija
169/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pettää vain sinkkujen kanssa? Sinkkunaisilla ilmeisesti riittää vientiä jos huomattavan suuri osa pettäjistä on miehiä.

Pettävät varmasti muidenkin kanssa, mutta sinkkuna ja varattuna oma kokemus – jatkuvasti saa hätistellä kimpusta pois tai olla vastaamatta viesteihin muuta kun asialinjalla kiitos ei.

Kuulostat varsin kummalliselta ihmiseltä, jos muka jatkuvasti on varattuja sinulla kimpussa. Kukaanhan ei ilman syytä lähde tuollaiseen.....

Anteeksi mitä? Minkä minä sille voin jos minua lähestytään? Torppaan kyllä heti ja käsken kotiin rouvan kanssa juttelemaan asiat. Soitanko seuraavan kerran myös vaimolle, toimisiko se sinusta?

Kyllä siihen itsekin voi vaikuttaa lähestytäänkö vai ei. Tiedän, koska suurinta osaa ihmisitä ei tuolla tavalla varatut jatkuvalla syötöllä lähesty. Voithan sinä vaimoillekin kertoa, mutta älä ylläty, jos sinulle lähinnä naurahdetaan huvittuneesti, että suuret on tytöllä luulot. 

Ai meinaatko että screenshot viesteistä aiheuttaa naurua. Joo voi olla. Hysteeristä sellaista. Lähinnä että olisko vaimosta kuitenkin kiva tietää jos sen mies ehdottelee vieraille yhtä sun toista aktiviteettiä viestitse tai livenä.

Osaatko sanoa mitä tarkalleen ottaen tarkoitat miten voisin siihen vaikuttaa, kun en itse vielä ole sitä keksinyt? Säkki päähän ja huutaa kaikille aina ovelta että mulle ei tarvi kenenkään puhua ettei tule niitä väärinkäsityksiä, jos vahingossa olen kohtelias tai vaikka hymyilen, koska sehän ei ole sallittua? Oliko vielä jotain muita kivoja ideoita? Ettei mies vaan minusta viehäty ja ylitä ihan itse niitä rajoja joita on vaimolleen luvannut. Ymmärräthän mitä tässä miehen omasta ajattelusta vihjaat? :)

Etköhän sä ota nyt hiukan liian vakavasti? Ei flirttailu ole kiellettyä, ei sinkkuna eikä useimmissa parisuhteissakaan. Ei sen välttämättä ole tarkoitus johtaa mihinkään, vaikka joskus todistettavasti niinkin on käynyt.

Välillä myös ihan tavallinen juttelu ymmärretään flirttailuksi tai jopa vonkaamiseksi. Itsekin olen pari kertaa saanut pakit, vaikka en ole tiennyt edes yrittäväni mitään 🤣 Kohteliaana olen vain hymyillyt asialle 😁

En ole kukaan aikaisemmista kirjoittajista.

Vierailija
170/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on hoitsu ja koko ajan työssä ja harvoin kotona töistä väsyneenä reporankana puolikuolleena mistään mitään tajuamatta sitten makaa, ukolle helppoa käydä kassit tyhjäämässä vaikka missä ja milloin vain.

Mieleenkään ei ukolle tule, että voisi jotain yksin ollessaan kotona suhteen hyväksi tehdä, joskus vaikka niitä kotitöitäkin. Ei ja ei ilman seuraa ja ihailua ei ukko voi olla ja kassien tyhjäys ykkösprioriteetti, ku.. i tanassa vaan innolla uusiin koitoksiin. Ja hoitsuparka raataa toisen työvuoron kotona kunnes kaatuu. Tällaista voi olla eräs avoin suhde.

Vierailija
171/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kyllä tosi onnelliselta suhteelta jos jo kotitöiden tekeminen on parisuhteenhoitoa

Vierailija
172/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varmaan kaikki mutta aika yleistä se tuntuu olevan.

Mä en kyllä usko täysin uskollisia ja rehellisiä avioliittoja olevan edes olemassa. Siis että ollaan rehellisiä ihan kaikessa.

Vierailija
173/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ainakin pettävät, kun saavat jännempää

Vierailija
174/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt varmaan kaikki mutta aika yleistä se tuntuu olevan.

Mä en kyllä usko täysin uskollisia ja rehellisiä avioliittoja olevan edes olemassa. Siis että ollaan rehellisiä ihan kaikessa.

Olisiko sellainen avioliitto edes välttämättä onnellusempi kuin avioliitto jossa ei odotetakaan täydellistä rehellisyyttä.

Useinnat eivät taida edes itselleen olla täysin rehellisiä mutta voivat silti olla varsin tyytyväisiä elämäänsä.

Vierailija
175/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. Median rummuttama seksinnälkä vanhemmalla iällä on vitsi. Nuo miehet haluavat vain buustata itseään välittämättä muusta.

Vierailija
176/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei petä. Tiedän tämän 100 % varmaksi koska itse en ole pettänyt. N31

Oma arvioini on, että n. 70 % miehistä on vietävissä jos nainen tekee aloitteen, ainakin jos alkoholia on tarjolla. Yleensä kyse on puhtaasti pillunhimosta eikä naisen tarvitse edes olla kaunis. Vaikka naiset ja miehet pettää sunnilleen yhtä paljon, miehet aavistuksen enemmän (Lähde: Finsex), niin tässä täytyy ottaa huomioon se että naisilla mahdollisuuksia on moninkertaisesti. Osa miehistä on siis uskollisia puhtaasti siksi, ettei kukaan nainen tarjoa heille maksutonta seksiä eikä he näin ollen altistu kiusaukselle. 

Sanoisin siis naisten olevan miehiä uskollisempia noin keskimäärin. Toisaalta miesten syrjähypyt on useimmin kertahairahduksia ilman aikomusta rikkoa avioliittoa kun naiset huomattavasti useammin lähtee uuden miehen matkaan. Joka tapauksessa molemmat sukupuolet ovat parantaneet siinä että pettävät harvemmin kuin menneinä vuosikymmeniä (Lähde: Finsex), joten suunta on oikea!

Vierailija
177/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttelisi, mutta 1) en halua riskeerata hyvää parisuhdetta kertomalla 2) en myöskään ole pitänyt salaisuuksia vaimolta 3) oma markkina-arvo alkaa laskea niin rttä vaimo on ainoa joka kelpuuttais.

Vierailija
178/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etköhän sä ota nyt hiukan liian vakavasti? Ei flirttailu ole kiellettyä, ei sinkkuna eikä useimmissa parisuhteissakaan. Ei sen välttämättä ole tarkoitus johtaa mihinkään, vaikka joskus todistettavasti niinkin on käynyt.

Välillä myös ihan tavallinen juttelu ymmärretään flirttailuksi tai jopa vonkaamiseksi. Itsekin olen pari kertaa saanut pakit, vaikka en ole tiennyt edes yrittäväni mitään 🤣 Kohteliaana olen vain hymyillyt asialle 😁

En ole kukaan aikaisemmista kirjoittajista.

En puhunut tässä nyt mistään flirttailusta 😁 sehän nyt on asia erikseen hyvänen aika sentään ihmiset. Että menisin sanomaan Kaijalle kuinka Keijo minulle hymyili? Luitko kirjoittamaani lainkaan? Et varmaankaan. 🤣

Vierailija
179/185 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N40

Tottakai. Ja sinun ystävät ja miehen ystävät ja sen miehen toisen naisen ystävät kyllä tietää myös kuka on onnellinen missäkin. Kun se mies on sille toiselle kertonut miten hankalaa sillä on kotona olla ja sinun mies on nähty taas kerran siellä toisen kanssa.

Vierailija
180/185 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tuntemani pariskunta on pistänyt lusikat jakoon siinä viisikymppisenä jopa 30-vuoden avioliiton jälkeen. Sellaisetkin joilla ei ole ollut edes lapsia, joiden takia olisi roikuttu yhdessä. Onko jokin viidenkympin villitys vai mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi