Kunpa pystyisi vaan kerrankin ostamaan rintsikat esim prismasta
Mutta ei. Aina jostain s aatanan verkkokaupasta tilattavađĄ Miksei voi olla kunnon kokovalikoimaa ketjuliikkeissĂ€, ei kai se _niin_ hankalaa ole.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.
RyhdistÀydy, nainen. Valitat, ettÀ aina pitÀÀ tilata nettikaupoista ja silti sulla on vain yhdet rintsikat?! Et ole siis pahemmin tilaillut.
Joo, en ole jaksanut tilata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.
Oletan ettÀ ei löydy tarpeeksi isoa ympÀrystÀÀ? Etsit sellaiset joissa kupit istuu ja kÀytÀt ympÀrysnauhanpidentÀjiÀ?
NiitÀ ympyrysnauhanpidentÀjiÀ pitÀisi hakea isommasta kaupasta 60km pÀÀstÀ. TÀÀllÀ niitÀ ei missÀÀn liikkeessÀ ole.
Askartele leveÀstÀ kuminauhasta ja hakasista. Voi tuurilla löytyÀ lÀhikaupasta molemmat.
Taas yksi syy naisille muuttaa kaupunkiin ja varsinkin pÀÀkaupunkiseudulle. Jo löytyy rintaliivejÀ.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi syy naisille muuttaa kaupunkiin ja varsinkin pÀÀkaupunkiseudulle. Jo löytyy rintaliivejÀ.
Ei vÀlttÀmÀttÀ.
Vierailija kirjoitti:
Myös ylipainoisten on vaikea löytÀÀ vaatteita.
Jossain stokkallakin on koot 38-44.
No entÀs kun noi on liian suuria kokoja?
MeidÀn sittariin on tullut kokoja efgh, ympÀryksissÀ 65-90. Maksaa kyllÀ jotain lÀhemmÀs 30e kun taas normi koot maksaa 7e ylöspÀin. MikÀhÀn niissÀ muka on niin kallista tehdÀ? Ja prismassakin olen nÀhnyt jotain kokoja tyyliin 70f, hintoja en muista. Ja alle 40 000 ihminen paikkakunta on kyseessÀ. Mullakin on jotenkin vaikea koko, mutta onneksi löysin yhden hyvÀn mallin joita ostin usemmat.
BMI 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ylipainoisten on vaikea löytÀÀ vaatteita.
Jossain stokkallakin on koot 38-44.
Miksi normaalipainoisille ei ole vaatteita; koot alkavat 38:sta ja mulla pitÀis olla 34.
Ihan helposti löytyy. Esim. Vero Moda, Bubleroom, Cubus, H&M, Halonen... KÀytÀnnössÀ mistÀ tahansa.
T. Myöskin koko 34
Vierailija kirjoitti:
Laihduttakaa?
Se ei ratkaise ongelmaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laihduttakaa?
Okei. Kerrotko kuinka paljon? Mitat nyt 166/58 ja kuppikoko 70E. MissÀ painossa mulle kutistuisi se B-kuppi jotta saan liivit edullisesti marketista?
Vierailija kirjoitti:
MeidÀn sittariin on tullut kokoja efgh, ympÀryksissÀ 65-90. Maksaa kyllÀ jotain lÀhemmÀs 30e kun taas normi koot maksaa 7e ylöspÀin. MikÀhÀn niissÀ muka on niin kallista tehdÀ? Ja prismassakin olen nÀhnyt jotain kokoja tyyliin 70f, hintoja en muista. Ja alle 40 000 ihminen paikkakunta on kyseessÀ. Mullakin on jotenkin vaikea koko, mutta onneksi löysin yhden hyvÀn mallin joita ostin usemmat.
Ei nuokaan riitÀ, tosin voisi lÀhintÀ kokoa kokeilla jos ovat joustavakuppisia, mutta en meidÀn lÀhimarketissa ole huomannut ettÀ olisi tuollaisia kokoja. Tosin en ole pitkÀÀn aikaan tarkastanutkaan kokovalikoimaa, voisi kai vilkaista kun seuraavan kerran kÀy.
Ap
Tuo ei ollut minun kommenttini
Ap