Kunpa pystyisi vaan kerrankin ostamaan rintsikat esim prismasta
Mutta ei. Aina jostain s aatanan verkkokaupasta tilattava😡 Miksei voi olla kunnon kokovalikoimaa ketjuliikkeissä, ei kai se _niin_ hankalaa ole.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.
Ryhdistäydy, nainen. Valitat, että aina pitää tilata nettikaupoista ja silti sulla on vain yhdet rintsikat?! Et ole siis pahemmin tilaillut.
Joo, en ole jaksanut tilata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.
Oletan että ei löydy tarpeeksi isoa ympärystää? Etsit sellaiset joissa kupit istuu ja käytät ympärysnauhanpidentäjiä?
Niitä ympyrysnauhanpidentäjiä pitäisi hakea isommasta kaupasta 60km päästä. Täällä niitä ei missään liikkeessä ole.
Askartele leveästä kuminauhasta ja hakasista. Voi tuurilla löytyä lähikaupasta molemmat.
Taas yksi syy naisille muuttaa kaupunkiin ja varsinkin pääkaupunkiseudulle. Jo löytyy rintaliivejä.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi syy naisille muuttaa kaupunkiin ja varsinkin pääkaupunkiseudulle. Jo löytyy rintaliivejä.
Ei välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Myös ylipainoisten on vaikea löytää vaatteita.
Jossain stokkallakin on koot 38-44.
No entäs kun noi on liian suuria kokoja?
Meidän sittariin on tullut kokoja efgh, ympäryksissä 65-90. Maksaa kyllä jotain lähemmäs 30e kun taas normi koot maksaa 7e ylöspäin. Mikähän niissä muka on niin kallista tehdä? Ja prismassakin olen nähnyt jotain kokoja tyyliin 70f, hintoja en muista. Ja alle 40 000 ihminen paikkakunta on kyseessä. Mullakin on jotenkin vaikea koko, mutta onneksi löysin yhden hyvän mallin joita ostin usemmat.
BMI 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ylipainoisten on vaikea löytää vaatteita.
Jossain stokkallakin on koot 38-44.
Miksi normaalipainoisille ei ole vaatteita; koot alkavat 38:sta ja mulla pitäis olla 34.
Ihan helposti löytyy. Esim. Vero Moda, Bubleroom, Cubus, H&M, Halonen... Käytännössä mistä tahansa.
T. Myöskin koko 34
Vierailija kirjoitti:
Laihduttakaa?
Okei. Kerrotko kuinka paljon? Mitat nyt 166/58 ja kuppikoko 70E. Missä painossa mulle kutistuisi se B-kuppi jotta saan liivit edullisesti marketista?
Vierailija kirjoitti:
Meidän sittariin on tullut kokoja efgh, ympäryksissä 65-90. Maksaa kyllä jotain lähemmäs 30e kun taas normi koot maksaa 7e ylöspäin. Mikähän niissä muka on niin kallista tehdä? Ja prismassakin olen nähnyt jotain kokoja tyyliin 70f, hintoja en muista. Ja alle 40 000 ihminen paikkakunta on kyseessä. Mullakin on jotenkin vaikea koko, mutta onneksi löysin yhden hyvän mallin joita ostin usemmat.
Ei nuokaan riitä, tosin voisi lähintä kokoa kokeilla jos ovat joustavakuppisia, mutta en meidän lähimarketissa ole huomannut että olisi tuollaisia kokoja. Tosin en ole pitkään aikaan tarkastanutkaan kokovalikoimaa, voisi kai vilkaista kun seuraavan kerran käy.
Ap
Tuo ei ollut minun kommenttini
Ap