Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunpa pystyisi vaan kerrankin ostamaan rintsikat esim prismasta

Vierailija
02.10.2019 |

Mutta ei. Aina jostain s aatanan verkkokaupasta tilattava😡 Miksei voi olla kunnon kokovalikoimaa ketjuliikkeissĂ€, ei kai se _niin_ hankalaa ole.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ajattele niitÀ naisia enne verkkokauppaa.

Vierailija
2/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksei voi olla kunnon kokovalikoimaa - no siksi, ettÀ niillÀ sun kÀyttÀmillÀ kokonumeroilla on niin vÀhÀn ostajia, ettÀ suurin osa tavarasta jÀisi myymÀttÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole mikÀÀn pakko kÀyttÀÀ.

Vierailija
4/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele niitÀ naisia enne verkkokauppaa.

No niinpÀ. SitÀ epÀmukavuuden mÀÀrÀÀ :( Kai sitÀ pitÀÀ olla tyytyvÀinen tÀhÀnkin.

Ap

Vierailija
5/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikÀÀn pakko kÀyttÀÀ.

Kuule kyllÀ mun on

Ap

Vierailija
6/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi olla kunnon kokovalikoimaa - no siksi, ettÀ niillÀ sun kÀyttÀmillÀ kokonumeroilla on niin vÀhÀn ostajia, ettÀ suurin osa tavarasta jÀisi myymÀttÀ.

đŸ€·â€â™€ïž

Ap

Vierailija
7/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos ei ole todellisia ongelmia, sinÀ keksit niitÀ. TyhjÀ elÀmÀ.

Vierailija
8/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole todellisia ongelmia, sinÀ keksit niitÀ. TyhjÀ elÀmÀ.

SinÀ et ikinÀ Àrsyynny pikkujutuista?

Ap

Vierailija
9/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Myös ylipainoisten on vaikea löytÀÀ vaatteita.

Jossain stokkallakin on koot 38-44.

Vierailija
10/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.

Vierailija
11/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.

Oletan ettÀ ei löydy tarpeeksi isoa ympÀrystÀÀ? Etsit sellaiset joissa kupit istuu ja kÀytÀt ympÀrysnauhanpidentÀjiÀ?

Vierailija
12/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Cubus yllÀtti mut tÀssÀ positiivisesti. EhkÀ noita kaikkein isoimpia (jollakin 115cm) ei sentÀÀn löydy, mutta todella hyvÀ valikoima mukavia liivejÀ.

Vierailija
13/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan ettÀ ei löydy tarpeeksi isoa ympÀrystÀÀ? Etsit sellaiset joissa kupit istuu ja kÀytÀt ympÀrysnauhanpidentÀjiÀ?

NiitÀ ympyrysnauhanpidentÀjiÀ pitÀisi hakea isommasta kaupasta 60km pÀÀstÀ. TÀÀllÀ niitÀ ei missÀÀn liikkeessÀ ole.

Vierailija
14/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cubus yllÀtti mut tÀssÀ positiivisesti. EhkÀ noita kaikkein isoimpia (jollakin 115cm) ei sentÀÀn löydy, mutta todella hyvÀ valikoima mukavia liivejÀ.

Onko? KĂ€vin toissakesĂ€nĂ€ Cubuksella ostoksilla ja silloin suurin kuppikoko oli D eli mulle ei löytynyt liivejĂ€ 😞

Vierailija
15/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NiitÀ ympyrysnauhanpidentÀjiÀ pitÀisi hakea isommasta kaupasta 60km pÀÀstÀ. TÀÀllÀ niitÀ ei missÀÀn liikkeessÀ ole.

No tilaa kotiin

Vierailija
16/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi normaalipainoisille ei ole vaatteita; koot alkavat 38:sta ja mulla pitÀis olla 34.

Vierailija
17/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt vaikeeta.

Vierailija
18/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua tuota noiden kokotaulukkoa! Sen mukaan mun pitÀisi ostaa kokoa 80D joka on pari kokoa liian vÀljÀ ja moooooonta kuppia liian pieni :D

Vierailija
19/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RyhdistÀydy, nainen. Valitat, ettÀ aina pitÀÀ tilata nettikaupoista ja silti sulla on vain yhdet rintsikat?! Et ole siis pahemmin tilaillut.

Vierailija
20/32 |
02.10.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

BMI 20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi normaalipainoisille ei ole vaatteita; koot alkavat 38:sta ja mulla pitÀis olla 34.

TÀmÀ. Oletetaan, ettÀ kaikki olisi ylipainoisia ja myydÀÀn vain 38 ja sitÀ suurempia kokoja.