Kunpa pystyisi vaan kerrankin ostamaan rintsikat esim prismasta
Mutta ei. Aina jostain s aatanan verkkokaupasta tilattava😡 Miksei voi olla kunnon kokovalikoimaa ketjuliikkeissä, ei kai se _niin_ hankalaa ole.
Kommentit (32)
Miksei voi olla kunnon kokovalikoimaa - no siksi, että niillä sun käyttämillä kokonumeroilla on niin vähän ostajia, että suurin osa tavarasta jäisi myymättä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele niitä naisia enne verkkokauppaa.
No niinpä. Sitä epämukavuuden määrää :( Kai sitä pitää olla tyytyväinen tähänkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään pakko käyttää.
Kuule kyllä mun on
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi olla kunnon kokovalikoimaa - no siksi, että niillä sun käyttämillä kokonumeroilla on niin vähän ostajia, että suurin osa tavarasta jäisi myymättä.
🤷♀️
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole todellisia ongelmia, sinä keksit niitä. Tyhjä elämä.
Sinä et ikinä ärsyynny pikkujutuista?
Ap
Myös ylipainoisten on vaikea löytää vaatteita.
Jossain stokkallakin on koot 38-44.
Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.
Oletan että ei löydy tarpeeksi isoa ympärystää? Etsit sellaiset joissa kupit istuu ja käytät ympärysnauhanpidentäjiä?
Cubus yllätti mut tässä positiivisesti. Ehkä noita kaikkein isoimpia (jollakin 115cm) ei sentään löydy, mutta todella hyvä valikoima mukavia liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.
Oletan että ei löydy tarpeeksi isoa ympärystää? Etsit sellaiset joissa kupit istuu ja käytät ympärysnauhanpidentäjiä?
Niitä ympyrysnauhanpidentäjiä pitäisi hakea isommasta kaupasta 60km päästä. Täällä niitä ei missään liikkeessä ole.
Vierailija kirjoitti:
Cubus yllätti mut tässä positiivisesti. Ehkä noita kaikkein isoimpia (jollakin 115cm) ei sentään löydy, mutta todella hyvä valikoima mukavia liivejä.
Onko? Kävin toissakesänä Cubuksella ostoksilla ja silloin suurin kuppikoko oli D eli mulle ei löytynyt liivejä 😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.
Oletan että ei löydy tarpeeksi isoa ympärystää? Etsit sellaiset joissa kupit istuu ja käytät ympärysnauhanpidentäjiä?
Niitä ympyrysnauhanpidentäjiä pitäisi hakea isommasta kaupasta 60km päästä. Täällä niitä ei missään liikkeessä ole.
No tilaa kotiin
Vierailija kirjoitti:
Myös ylipainoisten on vaikea löytää vaatteita.
Jossain stokkallakin on koot 38-44.
Miksi normaalipainoisille ei ole vaatteita; koot alkavat 38:sta ja mulla pitäis olla 34.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.
Oletan että ei löydy tarpeeksi isoa ympärystää? Etsit sellaiset joissa kupit istuu ja käytät ympärysnauhanpidentäjiä?
Niitä ympyrysnauhanpidentäjiä pitäisi hakea isommasta kaupasta 60km päästä. Täällä niitä ei missään liikkeessä ole.
On se nyt vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Cubus yllätti mut tässä positiivisesti. Ehkä noita kaikkein isoimpia (jollakin 115cm) ei sentään löydy, mutta todella hyvä valikoima mukavia liivejä.
Apua tuota noiden kokotaulukkoa! Sen mukaan mun pitäisi ostaa kokoa 80D joka on pari kokoa liian väljä ja moooooonta kuppia liian pieni :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.
Ryhdistäydy, nainen. Valitat, että aina pitää tilata nettikaupoista ja silti sulla on vain yhdet rintsikat?! Et ole siis pahemmin tilaillut.
BMI 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ylipainoisten on vaikea löytää vaatteita.
Jossain stokkallakin on koot 38-44.
Miksi normaalipainoisille ei ole vaatteita; koot alkavat 38:sta ja mulla pitäis olla 34.
Tämä. Oletetaan, että kaikki olisi ylipainoisia ja myydään vain 38 ja sitä suurempia kokoja.
Ajattele niitä naisia enne verkkokauppaa.