Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa pystyisi vaan kerrankin ostamaan rintsikat esim prismasta

Vierailija
02.10.2019 |

Mutta ei. Aina jostain s aatanan verkkokaupasta tilattava😡 Miksei voi olla kunnon kokovalikoimaa ketjuliikkeissä, ei kai se _niin_ hankalaa ole.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niitä naisia enne verkkokauppaa.

Vierailija
2/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi olla kunnon kokovalikoimaa - no siksi, että niillä sun käyttämillä kokonumeroilla on niin vähän ostajia, että suurin osa tavarasta jäisi myymättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko käyttää.

Vierailija
4/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele niitä naisia enne verkkokauppaa.

No niinpä. Sitä epämukavuuden määrää :( Kai sitä pitää olla tyytyväinen tähänkin.

Ap

Vierailija
5/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään pakko käyttää.

Kuule kyllä mun on

Ap

Vierailija
6/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi olla kunnon kokovalikoimaa - no siksi, että niillä sun käyttämillä kokonumeroilla on niin vähän ostajia, että suurin osa tavarasta jäisi myymättä.

🤷‍♀️

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole todellisia ongelmia, sinä keksit niitä. Tyhjä elämä.

Vierailija
8/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole todellisia ongelmia, sinä keksit niitä. Tyhjä elämä.

Sinä et ikinä ärsyynny pikkujutuista?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ylipainoisten on vaikea löytää vaatteita.

Jossain stokkallakin on koot 38-44.

Vierailija
10/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.

Oletan että ei löydy tarpeeksi isoa ympärystää? Etsit sellaiset joissa kupit istuu ja käytät ympärysnauhanpidentäjiä?

Vierailija
12/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubus yllätti mut tässä positiivisesti. Ehkä noita kaikkein isoimpia (jollakin 115cm) ei sentään löydy, mutta todella hyvä valikoima mukavia liivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.

Oletan että ei löydy tarpeeksi isoa ympärystää? Etsit sellaiset joissa kupit istuu ja käytät ympärysnauhanpidentäjiä?

Niitä ympyrysnauhanpidentäjiä pitäisi hakea isommasta kaupasta 60km päästä. Täällä niitä ei missään liikkeessä ole.

Vierailija
14/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cubus yllätti mut tässä positiivisesti. Ehkä noita kaikkein isoimpia (jollakin 115cm) ei sentään löydy, mutta todella hyvä valikoima mukavia liivejä.

Onko? Kävin toissakesänä Cubuksella ostoksilla ja silloin suurin kuppikoko oli D eli mulle ei löytynyt liivejä 😞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.

Oletan että ei löydy tarpeeksi isoa ympärystää? Etsit sellaiset joissa kupit istuu ja käytät ympärysnauhanpidentäjiä?

Niitä ympyrysnauhanpidentäjiä pitäisi hakea isommasta kaupasta 60km päästä. Täällä niitä ei missään liikkeessä ole.

No tilaa kotiin

Vierailija
16/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös ylipainoisten on vaikea löytää vaatteita.

Jossain stokkallakin on koot 38-44.

Miksi normaalipainoisille ei ole vaatteita; koot alkavat 38:sta ja mulla pitäis olla 34.

Vierailija
17/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.

Oletan että ei löydy tarpeeksi isoa ympärystää? Etsit sellaiset joissa kupit istuu ja käytät ympärysnauhanpidentäjiä?

Niitä ympyrysnauhanpidentäjiä pitäisi hakea isommasta kaupasta 60km päästä. Täällä niitä ei missään liikkeessä ole.

On se nyt vaikeeta.

Vierailija
18/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cubus yllätti mut tässä positiivisesti. Ehkä noita kaikkein isoimpia (jollakin 115cm) ei sentään löydy, mutta todella hyvä valikoima mukavia liivejä.

Apua tuota noiden kokotaulukkoa! Sen mukaan mun pitäisi ostaa kokoa 80D joka on pari kokoa liian väljä ja moooooonta kuppia liian pieni :D

Vierailija
19/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kuin yhdet rintsikat kun en jaksaisi tilata. Kokoa 115 E ei löydy kaupoista. Vituttaa.

Ryhdistäydy, nainen. Valitat, että aina pitää tilata nettikaupoista ja silti sulla on vain yhdet rintsikat?! Et ole siis pahemmin tilaillut.

Vierailija
20/32 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös ylipainoisten on vaikea löytää vaatteita.

Jossain stokkallakin on koot 38-44.

Miksi normaalipainoisille ei ole vaatteita; koot alkavat 38:sta ja mulla pitäis olla 34.

Tämä. Oletetaan, että kaikki olisi ylipainoisia ja myydään vain 38 ja sitä suurempia kokoja.