Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi appivanhemmat eivät pidä minusta?

Vierailija
01.10.2019 |

Olen valtavan surullinen tästä asiasta. Olen ollut mieheni kanssa jo kymmenen vuotta naimisissa ja aloimme seurustella jo nuorina aikuisina. Molemmilla ollut muitakin seurustelukumppaneita, joten kumpikaan ei ole "sokkona" mennyt naimisiin.

Aiempien poikaystävieni vanhemmat ovat pitäneet minua kuin tyttärenään ja olleet myös minun vanhempieni kanssa tekemisissä. Siksi tämä nykyinen tilanne tuntuu erityisen kurjalta.

Olen kiltti, kunnollinen, korkeasti koulutettu, ns.naapurintyttö. Olen myös ihan sievä ja laiha, eli ei pitäisi olla ulkoisestikaan mitään moitittavaa. Vanhempani ovat ok tuloksia. Kaksi lastenlastakin olemme saaneet mieheni kanssa aikaiseksi appivanhempien iloksi (tosin he eivät lapsia halua hoitaa tai tehdä mitään heidän kanssaan).

Eli en oikeasti vain tiedä mikä minussa on vikana. Yritän olla aina ystävällinen ja iloinen , vaikka he eivät minua huomioi lainkaan. Mieheni veljen tyttöystävästä he taas pitävät kovastikin, ja tekevät heidän kanssaan reissuja ja kutsuvat viettämään joulua ja muitakin juhlia. En nää mitään erityistä syytä miksi tämä nainen olisi minua parempi. Hän on kouluttamaton ja hänellä on ollut mielenterveyden ongelmia (niinkuin mieheni veljelläkin). En nyt halua tätä toista näistä haukkua, mutta ihmettelen siis että mikä minussa on huonompaa.

Tämä asia häiritsee minua todella paljon ja haluaisin kuulla syitä, miksi miniä ei mahdollisesti miellytä? Voinko tehdä jotain toisin tai mitä voisin tehdä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups 🙄, karkasi

Vierailija
22/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kemiat eivät vain kohtaa. En sinuna tuntisi turhaa ahdistusta tilanteesta. Olet yrittänyt parhaasi, joten tilanne ei ole enää sinun käsissäsi. Elä onnellisena perheesi kanssa, äläkä stressaa asiaa, jolle et voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan