Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSIKOT TORSTAINA***

01.06.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

QUIERO: Kyllä mä ainakin luen aina sun tekstit!!! =) Etkös säkin ollu vasta-alkajissa sillon... ainakin jonkun aikaa... No kumminkin - sitä piti sanoo, että mulla ainakin on niin, että on jotain tiettyjä nikkejä, joiden tekstit lukee " erityisen tarkkaan" .. sä oot yks niistä mulla... " johtuisko" sitten siitä että oltiin siellä vasta-alkajissa (jos siis muistan oikein) tai ainakin lapsettomuus taustalla...

Kauankos siitä nyt on ku te kävitte siellä 4D:ssä? Otitteko/ostitteko siitä sen DVD:n mukaan? Jos ostitte niin ootteko kattonu sitä usein? Tai ootteko näyttäny sitä muille??

Huvitti toi, että oot kärrytelly olkkarissa ympyrää... Kiva kuulla, ettei oo ainoo joka on sekasin... =) Mäkin just n. puol tuntia sitten hyssyttelin nallea rattaissa uneen hoitolaukku olkapäällä. =D Onneks ei ollu muita näkemässä ku ukko ja koira. Koira olikin aika ihmeissään mun touhuista... :)

).)

Nyt pitää mennä äkkiä iltapalalle ja nukkumaan... Huomenna olis taas aamuvuoro ja sen jälkeen tuun kotiin tekee 2 salaattia ja lähdetään anoppilaan grillaamaan! Vähän " jänskättää" , kun me aiotaan kysyä miehen pikku veljee (18v) Penni-Ennin kolmanneksi kummiksi. =) Mikon sisko miehensä kanssa kysyy toista kaksosista taas sitten niiden vauvan kummiks...

Olisitte muuten nähny ukon pikkuveljen ilmeen tänään, kun esittelin ukolle + sen pikkuveljille mun levinnyttä napaani. Mulla on aikasemmin ollu pienessä kuopassa sellanen jännä herneen näkönen " nipukka" . =) Nyt se kuoppa on melkeen hävinny ja kohta on jäljellä enää nipukka... Tosin se " herne" on litistyny (venymisen myötä) siitä millanen se normaalisti on... Aika huvittavan näkönen nykyään... mutta ei siis ukon pikkuveljen mielestä. Se lähinnä meinas oksentaa. =D

Öitä.

Burde & Penni-Enni 22+4

Vierailija
22/23 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

burde:

QUIERO: Kyllä mä ainakin luen aina sun tekstit!!! =) Etkös säkin ollu vasta-alkajissa sillon...

Joo, siellähän me oltiin vasta-alkajissa molemmat viime syksynä - ja nyt täällä ;) Käyn vieläkin aina lukemassa siellä tuttujen kuulumisia, ja täytyy vaan toivoa, että muutkin on yhtä onnekkaita ja pääsee pian tänne nauttimaan ihanasta odotuksesta! Ja kyllä se niin on, että mäkin seuraan tiettyjen nikkien kirjoittelua tarkasti, kun on kerran tutustunut mukaviin ihmisiin jossain pinossa - ja sä kuulut juuri niihin. :)

Kauankos siitä nyt on ku te kävitte siellä 4D:ssä? Otitteko/ostitteko siitä sen DVD:n mukaan? Jos ostitte niin ootteko kattonu sitä usein? Tai ootteko näyttäny sitä muille??

Me käytiin 4D.ssä muistaakseni 9.5. eli kolmisen viikkoa sitten. Tietty otettiin se DVD mukaan, sehän kuului siihen hintaan (140e)! Ollaan katseltu sitä kotona vanhempien ja siskojen ja veljien kanssa, ja kaikki on ollut ihan äimänä, miten tarkkoja vehkeitä nykyään on! Ja mun neuvolalääkäri oli ihan innoissaan, kun näytin sitä paperia sille, että ahaa, oikein guru (Femedan Bruno Cacciatore) on päässyt katsomaan teidän vauvaa! :D

Mäkin just n. puol tuntia sitten hyssyttelin nallea rattaissa uneen hoitolaukku olkapäällä.

Hihii, meilläkin on nalle vaunujen kyydissä! :D Heti ekaks kun saatiin vaunut kotiin, me kokeiltiin ihan jokaista toimintoa niissä ja laitettiin sadesuojat ja hyttysverkot yms., ja hyvin toimii!

Mullakin on napa melkein kadonnut! Mies sitä ihmettelee, että se on mennyt ihan hassun näköiseksi ja painunut sisään. Joillainhan se menee just päinvastoin ja pullahtaa ulos... Lisäks mulle on kyllä tullut haalea hormoniviiva ihan melkein tonne rintojen alle asti. Tummeneekohan se kesällä auringossa? Ei se kyllä niin selkeä ole, kuin pikku-millillä. Eikös se niin mene vanhan kansan uskomusten mukaan niin, että navan yli menevä viiva tietäisi poikaa? No, poika meidän pikku-quu joka tapauksessa on. :)

Ostin muuten tänään kolmea eriväristä ohutta collegekangasta ja aion tehdä niistä kesähameita. Mulla on yks vanha hame mallina, ja eilen kun sovittelin sitä, niin sehän olikin tosi mukavan löysä, kun sen voi vetää masun alle eikä kiristä eikä purista mistään! Lisäks tein meille verhot keittiöön ja kun kangasta jäi yli, niin tein sitten pirteän sitruunakangaskassin kesäksi. Ihanaa! Äippäloma ei oo vielä edes alkanut ja mä oon jo vauhdissa. :)

Nyt on pakko mennä nukkumaan, joten öitä!

-Q- ja -q-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä kirjottelenko ihan turhaan,kun ei varmaan kukaan edes lue tätä pinoa huomenna,mut kirjottelenpa silti.

Q ja burde: mäkään en oo ihan innoissani näistä päiväpinoista.. siis niinku Qkin, kirjottelen aina kauheen myöhään ja tuntuu et sitte niitä ei kukaan edes lue.. ja totuin jo tohon viikkopinoon, sieltä oli helppo lukea kaikki kuulumiset mitä ei ollu vielä lukenu, pysy hyvin perillä:) mut ehkä tähän tottuu..

mitäs juttuja olikaan..?! muisti ei pelaa..

niin..iästä. mä oon kans tällanen nuori odottaja, 20vee :) joillekki joutuu tosiaan selittelemään, kun on koulu kesken yms.. mut mulla on vasta eka vuos nyt takana, joten en ois kyl todellakaan jaksanu ootella valmistumisee asti. niin kova vauvakuume oli, ja se kun tuli niin se pysyi:)

oon oikeestaan aina halunnu nuorena äidiksi, ja mun mielestä jokainen tietää itse parhaiten, kun on valmis äidiksi. ei se iästä riipu.sitäpaitsi tässä iässä on viel hedelmällisimmillään.

selkä kipuilee edelleen, on inhottavaa.. alaselkä on tosi kipee ja toi töissä seisominen ei tee yhtään gutaa. plaah. miten kestän koko kesän? oon ihan varma et jossain vaihees sitä ollaan saikulla.

mä en nyt jaksa pitkästi kirjotella. kuhan jotain raapustelen:D

toivottavasti joku edes lukee tän.

hyvää yötä eskuliinit ja masuasukit.

laralei 12+2