Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herpes alapäässä koko loppuelämä. Siinäpä miettimistä.

Vierailija
01.10.2019 |

En kadehdi osaasi.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli puolella ihmisistä on se, luultavasti sinullakin.

Mutta sinullahan onkin niin toivottoman huono itsetunto että sinun tarvitsee paikkailla sitä korostamalla muiden huonommuutta. Vaikkakin aivan täysin kuviteltua sellaista :D

ikävä tosiasia, että olet itse omalla käytökselläsi aiheuttanut tuon tartunnan. Jos olisit kyennyt hillitsemään itsesi ja pitämään huolta omista rajoistasi ja terveydestäsi, niin et todellakaan kantaisi mitään herpesvirusta ala- etkä yläpäässäsikään. Tyhmyydestä kärsii koko ruumis, näin se on.

Jaa. Ai nyt se ei sitten tartukaan pyyheliinoista koko perheelle?

Vierailija
42/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä herpes aloituksia sikiää näin paljon viime aikoina? Onko näitä ilmestynyt ihmisille nyt poikkeuksellisen paljon?

Onko nyt "herpes season" aika vuodesta? Mikäs se joulun aika sitten on, kuppa season pikkujoulupettämisien myötä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinullahan onkin niin toivottoman huono itsetunto että sinun tarvitsee paikkailla sitä korostamalla muiden huonommuutta. Vaikkakin aivan täysin kuviteltua sellaista :D

Lässynlässyn. En ole ap, mutta oksettaa kaltaistesi tautisten luuserien epätoivoiset väninät. Herpes ei todellakaan ole kaikilla, esim. minulla tai myöskään miehelläni. Mistähän tämä johtuu? Kumpikaan meistä ei antanut nuorena himojensa viedä ja harrastanut kevytkenkäisiä suhteita joka toisen vastaantulevan ihmisen kanssa. Joten hyväksypä sinä syylähuuli nyt vaan se ikävä tosiasia, että olet itse omalla käytökselläsi aiheuttanut tuon tartunnan. Jos olisit kyennyt hillitsemään itsesi ja pitämään huolta omista rajoistasi ja terveydestäsi, niin et todellakaan kantaisi mitään herpesvirusta ala- etkä yläpäässäsikään. Tyhmyydestä kärsii koko ruumis, näin se on.

Sinä se tyhmä olet, siihen että saa tartunnan riittää yksi kumppani. Rukoile nyt ettei miehes koskaan petä.

Ohis

Vierailija
44/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tälleen syöpäpotilaana kuulostaa melko vähäiseltä huolelta tämä. 

Vierailija
45/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata itteensä kiusata pikkuvaivoilla.Mulla herpes,kondylooma, B-hepatiittikin kävi kylässä.Tippuria

ja klamydiaa ollut ylä- ja alapäässä,siitä huolimatta katse tiukasti eteenpäin,ei kannata jäädä

tuleen makaamaan.

Vierailija
46/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä herpes aloituksia sikiää näin paljon viime aikoina? Onko näitä ilmestynyt ihmisille nyt poikkeuksellisen paljon?

Onko nyt "herpes season" aika vuodesta? Mikäs se joulun aika sitten on, kuppa season pikkujoulupettämisien myötä?

No Mietis nyt kuin yleinen tämä on? Jostain syystä joku yrittää olla ylevä "ei voi olla mulla kun En ole hutsu:

No kuule voi olla. Ja tää on vain yksi vaiva miljoonan muiden joukossa. Tämän kanssa voi elää ihan normaalia elämää.

Vierailija
47/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sen 30 v sitten. Olin sairaalassa kuukauden, oli katetri aluksi, kun ei pystynyt ees pissaamaan. Hirveet tuskat ja hidas toipuminen, menin tosi huonoon kuntoon.

Sitten se iski aina stressin tms yhteydessä. Ja aina oli niin tuskallinen.

Vuosien kuluessa harveni ja opin aina tunnistaan oireet.

Synnytyksissä riskit mutta ei sitten ilmaantunut kriittisinä aikoina.

Sitten onkin ollut jo 15 oireetonta vuotta.

On se kauhee riesa.

Vierailija
48/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa

Vierailija
49/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa

Hmm...seuraavan kerran kun on aktiivisena, niin vois aina vessakäynnin yhteydessä hieroa sormilla rakkuloita ja sen jälkeen työpaikan ja kaupan ovenkahvoja ym 🤔

Kun sää sitä tilasit..

Vierailija
50/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa

Hmm...seuraavan kerran kun on aktiivisena, niin vois aina vessakäynnin yhteydessä hieroa sormilla rakkuloita ja sen jälkeen työpaikan ja kaupan ovenkahvoja ym 🤔

Kun sää sitä tilasit..

Vois kyllä jatkossa toimia noin. Ihan vaan sen takia että nuo tuomitsijat saa henkisesti turpiin 😉

Selittäkää sitten puolisoille mistä tartunta tullut 😘

Vierailija
51/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käyttää kondomia.

Ei auta. Rakkulat ovat usein muualla kuin limakalvoilla. 

No sitten ei kannata panna rakkulaista.

Voi tarttua vaikka kantajalla ei ole oireita.

Jos tarttuisi, vuruksen kattavuus olisi 100% väestöstä.

Millä perusteella?

1. Luotettavaa tietoa kantajien määrästä ei ole.

2. Se että virusta erittyy myös ilman oireita ei tarkoita että sitä erittyy 24/7. On myös kiistatonta että sitä erittyy.

3. On melko varmaa että kaikki eristäytyneitä heimoja lukuunottamatta ovat virukselle altistuneet sillä se säilyy pitkään tartuntakykyisenä useimmilla kohtaamillamme pinnoilla, eli siis tartunta ei vaadi suoraa kontaktia toiseen ihmiseen.

4. Se että altistut virukselle ei tarkoita että saat tartuntaa.

Vierailija
52/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässynlässyn. En ole ap, mutta oksettaa kaltaistesi tautisten luuserien epätoivoiset väninät. Herpes ei todellakaan ole kaikilla, esim. minulla tai myöskään miehelläni. Mistähän tämä johtuu? Kumpikaan meistä ei antanut nuorena himojensa viedä ja harrastanut kevytkenkäisiä suhteita joka toisen vastaantulevan ihmisen kanssa. Joten hyväksypä sinä syylähuuli nyt vaan se ikävä tosiasia, että olet itse omalla käytökselläsi aiheuttanut tuon tartunnan. Jos olisit kyennyt hillitsemään itsesi ja pitämään huolta omista rajoistasi ja terveydestäsi, niin et todellakaan kantaisi mitään herpesvirusta ala- etkä yläpäässäsikään. Tyhmyydestä kärsii koko ruumis, näin se on.

Valtaosa tartunnoista saadaan lapsena ennen sukukypsyyttä. Eikä tauteja saada haalimalla monia kumppaneita vaan sekaantumalla vähintään yhteen tautiseen.

Vierailija
53/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Se on seksin loppu

Hah hah, tänään viimeksi oli seksiä, sekä suuseksiä että yhdyntä.

N43

Ok, mammat triggeroityi.

Saman miehen kanssa harrastettu siis seksiä viimeiset 25 vuotta, hänelle ei ole tarttunut vaikka 3 lastakin on saatu..

Ed

Vierailija
54/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee sheivauksen jälkeen pimpan ympärys täyteen punaisia näppyjä. Onko herpes?

Vierailija
55/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa tartunnoista saadaan lapsena ennen sukukypsyyttä. Eikä tauteja saada haalimalla monia kumppaneita vaan sekaantumalla vähintään yhteen tautiseen.

Älä pilaa hyvää öyhötystä faktoilla 😁

Jonkun on saatava kruununsa kiillotettua 😇

Vierailija
56/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata itteensä kiusata pikkuvaivoilla.Mulla herpes,kondylooma, B-hepatiittikin kävi kylässä.Tippuria

ja klamydiaa ollut ylä- ja alapäässä,siitä huolimatta katse tiukasti eteenpäin,ei kannata jäädä

tuleen makaamaan.

No sinä voisit kyllä mennä makaamaan vaihteeksi yksinäsi ja kauas muista.

Vierailija
57/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmöä, että päiväkodeissa saa herpeslapset olla muiden joukossa. Yöks

Eli se lapsuusajan tartunta ei ole mikään itsestään selvä luonnonilmiö, vaan välimpitämättömyyttä.

Vierailija
58/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käyttää kondomia.

Ei auta. Rakkulat ovat usein muualla kuin limakalvoilla. 

No sitten ei kannata panna rakkulaista.

Voi tarttua vaikka kantajalla ei ole oireita.

Jos tarttuisi, vuruksen kattavuus olisi 100% väestöstä.

Millä perusteella?

1. Luotettavaa tietoa kantajien määrästä ei ole.

2. Se että virusta erittyy myös ilman oireita ei tarkoita että sitä erittyy 24/7. On myös kiistatonta että sitä erittyy.

3. On melko varmaa että kaikki eristäytyneitä heimoja lukuunottamatta ovat virukselle altistuneet sillä se säilyy pitkään tartuntakykyisenä useimmilla kohtaamillamme pinnoilla, eli siis tartunta ei vaadi suoraa kontaktia toiseen ihmiseen.

4. Se että altistut virukselle ei tarkoita että saat tartuntaa.

No sillä perusteella että palstamammojen mukaan jokaisen viruksen saaneen pitäisi elää loppuelämä eristyksissä koska herpes tarttuu aina ja kaikessa.

Vierailija
59/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tälleen syöpäpotilaana kuulostaa melko vähäiseltä huolelta tämä. 

Mutta eihän herpes ole vähäinen vaiva syöpäpotilaalla? Heillähän se nimenomaan on ongelma, joka pitää.oytaa huomioon koko ajan.

Itse kuulun ryhmään jolla ei ole ollut oireita koskaan. Olen kuitenkin joutunut testauttamaan vasta-aineet, koska kuulun ryhmään jolle herpes voi koitua kohtalokkaaksi. Minulta löytyi vasta-aineita molempiin. Niin että sellaiset sitten on, eikä .itään käsitystä milloin ne olisin saanut. Enkä ole saanut vanhemmaltani synnytyksessä tms.

Vierailija
60/96 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmöä, että päiväkodeissa saa herpeslapset olla muiden joukossa. Yöks

Eli se lapsuusajan tartunta ei ole mikään itsestään selvä luonnonilmiö, vaan välinpitämättömyyttä.

Niin. Eli välinpitämyyttä jos vie tarhaan eikä pidä lastaan eristyksissä?

Sama pätee varmaan myös myöhemmin, eli kaikki lapset kotikouluun ettei saa tuota tappavaa tautia?