Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En haluaisi jauhaa autoista, mutta voi v*tun v*ttu että käy hermoon

Vierailija
01.10.2019 |

Motarille liityin ja edessäni oli kauhea letka autoja. Olen joskus jäänyt kiihdytyskaistan alkuun hetkeksi ja odottanut, että turvaväli suurenee, mutta tänään päätin SUJUVOITTAA liikennettä ja menin heti letkan perään. Ja mitä nämä tekee?? Ajaa v*ttustna kiihdytyskaistalla 80 km/h, olematon turvaväli pienenee entisestään, viereisellä kaistalla on rekka. Vai mikä hiton kuorma-auto, en tiedä.

MINKÄ TAKIA SIINÄ KIIHDYTYSKAISTALLA EI VOI KIIHDYTTÄÄ. Nykyään kun olen enemmän ajanut tuolla motarilla, olen huomannut että sieltä on sujuva liikenne kaukana. Jatkuvasti jarruvalot vilkkuvat, olemattomat turvavälit, ajetaan reipasta alinopeutta...

ARGH!!

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä Helsingissä näkee näitä, jotka ajavat 60-70 km/h 80-alueella... Koskaan ei voi ennustaa, että mitähän nopeutta itsellä kannattaisi ajaa, jotta voisi liittyä sujuvasti muun liikenteen mukaan.

Missä sellainen kiihdytyskaista on, jolta ei näe hyvissä ajoin millaista vauhtia motarilla ajetaan? Senkun kurkkaa olan yli, että millainen auto sieltä on seuraavana tulossa ja peileistä seuraa että lähestyykö se vai onko oma vauhti jo sopiva. Helppoa. Jos joku tupeksii edessä eikä pysty kiihdyttämään tarpeeksi niin sitten vaan hidastetaan ja odotellaan seuraava sopivaa väliä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla