Kuinka usein kohtaatte seksuaalisessa mielessä kiinnostavia ihmisiä?
Itse kohtaan seksuaalisessa mielessä kiinnostavia miehiä ehkä pari kertaa vuodessa, matkoilla hieman useammin ja naisia noin kerran viikossa. Tilanne on ollut suunnilleen sama teini-iästä lähtien. Suurista ihastumisistani silti vain 1/6 on ollut naisia ja siihen naiseen olen ihastunut tosin kaikkein intohimoisimmin koskaan. Olen virallisesti hetero. Miten te muut koette nämä tilanteet/ihmiset?
Kommentit (91)
Muutaman kerran vuodessa, joskus useammin. Hyvin harvoin miehiä.
N40, lesbo/bi
Vierailija kirjoitti:
4 kertaa, koko elämäni aikana, ikää nyt 50v.
Tarkoitan sellaisia, joihin haluaisitte tutustua ja jotka ovat aidosti komeita/kauniita ja joiden kanssa voisitte haluta jotain intiimimpääkin. Itselläni niitä suuria rakkauksia on ollut oikeastaan vain se yksi nainen (laajemmin ajatellen ehkä hän + 2 miestä) ja kolmen miehen kanssa olen ollut suhteessakin.
T. N41, ketjun aloittaja
En ikinä. Kun vastenmielisyydestä pääsee yli niin voi löytää jotain siedettävääkin. Olen sillä tavalla panseksuaali että kaikkien ihmistyyppien kanssa naiminen on ajatuksena aivan yhtä puuduttava.
Useita päivässä jos yhtään ihmisten ilmoilla liikkuu.
Oikeastaan joka päivä kun olen mies.
Hyvin harvoin, koska tarvitsen kiinnostukseen syvän yhteyden.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa elämäni aikana. N41
Eikä niinku yhtään kranttu. :D
Nyt kun katson mm kisoja, on ruutu täynnä kauniita, nuoria ihmisiä. Nainen 51 v.
Pelkästään ulkonäön perusteella (muutahan tuntemattomasta ihmisestä ei oikein voi tietääkään) päivittäin. Omat seksuaaliset mieltymykseni kuitenkin poikkeavat jonkin verran valtavirrasta, joten todennäköisesti näistä vain pieni osa olisi kiinnostavia, jos tietäisin heidän mieltymyksensä. Kuitenkin veikkaisin, että jos liikun vaikkapa isohkossa ostoskeskuksessa, jossa on samaan aikaan satoja ihmisiä, niin kyllä näistä useampi kuin yksi olisi sellainen, jonka kanssa seksi olisi kivaa.
Vai tarkoitetaanko tässä kohtaamisella jotakin enemmän kuin vastaan kävelemistä?
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan joka päivä kun olen mies.
Melko tyhmä.
t. Eri mies
Hyvin harvoin enää nykyään. Esimerkiksi Tinderissä vastaantulevista ehkä 1/200 on kuvien perusteella kiinnostavia.
Suurin ongelmani on se, että ylipaino on minulle täydellinen turn off ja normaalipainoisia tai hoikkia ihmisiä ei enää nykyään oikein näe. Ja vielä harvinaisempaa on löytää normaalipainoinen sinkku.
M38
Koko 2010-luvun (eli täysi-ikäisyyteni) aikana olen ollut oikeasti ihastunut viiteen mieheen. Naisiin en juuri ihastu, mutta pidän paljon isompaa osaa naisista viehättävänä mitä miehistä. Eli jos olisin naisiin taipuvainen, ihastuisi varmasti paljon useammin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun katson mm kisoja, on ruutu täynnä kauniita, nuoria ihmisiä. Nainen 51 v.
Eikä sillä välttämättä ole mitään tekemistä seksuaalisen haluttavuuden kannalta.
Jopa päivittäin useita ja paaljon useammin kuin niitä joihin voisin rakastua.
Jos on ollut pitkään ilman seksiä, niin jopa miellyttävän/normaalin miehen reiden kosketus vaikka bussissa omaani vasten voi sytyttää halun.
N
Jos on hyvä päivä, niin kenties jopa useamman kuin yhden. Mutta useimmiten voi mennä pitkiäkin aikoja, viikkoja tai kuukausia ilman yhdenkään sellaisen kohtaamista.
Jos ajatellaan naisia, jotka ovat kolahtaneet niin kunnolla, etten pysty lopettamaan niiden ajattelemistakaan, niin heitä olen kohdannut vain 3-4 kertaa koko elämässäni.
-Mies
5 sellaista miestä olen tavannut edes ohimennen elämäni aikana.
N49
Jos ihan rehellinen olen, niin on vain yksi nainen, joka koskaan on saanut minut syttymään niin henkisesti kuin fyysisesti. Seksiä olen harrastanut ja naimisissakin olen, mutta on vain yksi nainen, joka todella on saanut pelkällä läsnäolollaan minut sekaisin ja halut nousseet tähtiin. Eikä se ole vaimoni, valitettavasti.
Mitään ei ole tapahtunut, eikä tule tapahtumaan, joten ei tarvitse moralisoida.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan rehellinen olen, niin on vain yksi nainen, joka koskaan on saanut minut syttymään niin henkisesti kuin fyysisesti. Seksiä olen harrastanut ja naimisissakin olen, mutta on vain yksi nainen, joka todella on saanut pelkällä läsnäolollaan minut sekaisin ja halut nousseet tähtiin. Eikä se ole vaimoni, valitettavasti.
Mitään ei ole tapahtunut, eikä tule tapahtumaan, joten ei tarvitse moralisoida.
Surullista. Tällaisiin miehiin törmää valitettavan usein.
4 kertaa, koko elämäni aikana, ikää nyt 50v.