Mies haluaa lapsen mutta haluaa sit vauvan synnyttyä et varmasti hänen. Sanoo että sit dna testiin.
Asuttaisiin eri osoitteissa raskausaika ja sitten vauvan ollessa hänen muuttettaisiin yhteen asumaan. En pettäisi häntä tietenkään ja odotan jo innolla koska päästään vauvan teko hommiin. Mun ex pyysi ekan lapsen syntyessä mut ja vauvan dna testeihin et lapsi hänen.
Kommentit (46)
Miksi kukaan täyspäinen olisi tuollaisen narsistimiehen kanssa?
Ai niin, täyspäisestähän ei nyt ole kyse.
2/5
Akateeminen on uli-jonnen sanastoa. Ei sitä muut käytä.
Vauvalta otetaan verikoe ja vanhemmat testataan. Musta multa otettiin pumpulipuikolla suun sisäpinnalta dna:ta ja en muista miten mies testattiin. Mut näin 20 vuotta sitten. t.ap
Vierailija kirjoitti:
No en voi kertoa ettei miestä tunnisteta. Mut akateeminen tää mies on. t.ap
Mikä tutkintonimike? Muinaiskirkkoslaavin tohtori vai venäläismielisyyden dosentti?
Vierailija kirjoitti:
Vauvalta otetaan verikoe ja vanhemmat testataan. Musta multa otettiin pumpulipuikolla suun sisäpinnalta dna:ta ja en muista miten mies testattiin. Mut näin 20 vuotta sitten. t.ap
Nyt on märät purut kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tutkintonimike? Muinaiskirkkoslaavin tohtori vai venäläismielisyyden dosentti?
😂😂💎
T: persu
Tämähän on simppeliä. Ei tarvita kuin kaksi DNA näytettä, vauvan ja miehesi. Sittenhän se menisi vaikeaksi, jos nainen haluaa puolet kaupungin miehistä isyystestiin monien irtosuhteiden johdosta.
Ei voi kuin ihailla tämän keskustelun tasoa. Oikea järjen riemuvoitto.
No aivan eikä mulla ole irtosuhteita vaan yksi mies. t.ap
Vierailija kirjoitti:
No aivan eikä mulla ole irtosuhteita vaan yksi mies. t.ap
Ei se mies sitä voi tietää.
" Mun ex pyysi ekan lapsen syntyessä mut ja vauvan dna testeihin et lapsi hänen."
Jos sinä ja lapsi kävitte antamassa DNA-näytteen, saitte varmuuden, että kantamasi lapsi on sinun.
Olen ap ja exäni oli todellakin esikoiseni isä. Se testattiin miehen pyynnöstä. Asiasta aikaa 20 vuotta. t.ap
Mikä tämän aloituksen pointti on? Ymmärrän dna-testit aivan täysin eikä siinä ole mitään väärää pyytää sellaista. Mutta, kuinka hyvällä pohjalla parisuhde on kun yhteen muutetaan vasta kun vauva on syntynyt? Miksei sen lapsen tuloon valmistauduta yhdessä? Se tulee olemaan rankkaa, ja mukava sitten alkaa muuttohässäkkää tekemään vastasyntyneen kanssa. Miksi miehesi automaattisesti olettaa että petät, eikä suostu edes asumaan kanssasi sen takia?
Vierailija kirjoitti:
No sitte tehään se dna testi. Mikä pointti alotuksella oli?
Ap on joko jonne 13 v. tai kehitysv amm ainen nuori nainen. Kummassakaan tapauksessa ei ole kovin todennäköistä, että esim. Jussi Halla-aho haluaisi hankkia hänen kanssaan lapsen.
Kun isähän on siis myös hyvin outo isyystesteineen, erillään asumisineen ja "korkeine virkoineen".
Tämmöistä ei terve ihminen edes keksi.
Eikö sun pitäny Seiskaan myydä tämä juttu? Saat kaljarahat sieltä.
Jos mies luulee, että dna liittyy jotenkin vanhemmuuteen, ei todellakaan kelpaa isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän aloituksen pointti on? Ymmärrän dna-testit aivan täysin eikä siinä ole mitään väärää pyytää sellaista. Mutta, kuinka hyvällä pohjalla parisuhde on kun yhteen muutetaan vasta kun vauva on syntynyt? Miksei sen lapsen tuloon valmistauduta yhdessä? Se tulee olemaan rankkaa, ja mukava sitten alkaa muuttohässäkkää tekemään vastasyntyneen kanssa. Miksi miehesi automaattisesti olettaa että petät, eikä suostu edes asumaan kanssasi sen takia?
? Dna testit on ihmisyyttä ja ennen kaikkea sitä lasta loukkaavia. Jos joku mies kuvittelisi olevansa "isäni" joidenkin pilipaligeenien takia (jotka jaan koko ihmiskunnan kanssa) niin tappaisin itseni saman tien. Tuohon uskovilta ihmisiltä odottaisin samaa.