Mies haluaa lapsen mutta haluaa sit vauvan synnyttyä et varmasti hänen. Sanoo että sit dna testiin.
Asuttaisiin eri osoitteissa raskausaika ja sitten vauvan ollessa hänen muuttettaisiin yhteen asumaan. En pettäisi häntä tietenkään ja odotan jo innolla koska päästään vauvan teko hommiin. Mun ex pyysi ekan lapsen syntyessä mut ja vauvan dna testeihin et lapsi hänen.
Kommentit (46)
Ei ole ei. Mies on kovassa virassa ja haluaa varmistaa kaiken. Menen testiin.
Miksi täällä nyt jatkuvasti tehtaillaan näitä isyystestialoituksia...
No et taida olla kovin luotettava jos kaksi eri miestä haluaa isyystestit. Sitä saa mitä tilaa jne.
Olen luotettava nää miehet on molemmat kovissa viroissa eivätkä halua ottaa mitään riskiä.
Miksi aloittajan pitää mennä minnekään testeihin? Jos mies haluaa lapsen testattavan, niin hoitakoon homman ihan itse. Naisen ei tarvitse vauvalta vaihtaa edes vaippaa testiin lähdettäessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen luotettava nää miehet on molemmat kovissa viroissa eivätkä halua ottaa mitään riskiä.
Mitä tekemistä sillä miehen viralla on asian kanssa? :'D
DNA testi pitäisi tehdä aina kun vauva syntyy. Ei isän tai äidin vuoksi vaan lapsen. Lapsella on oikeus tietää halutessaan onko vanhemmat hänen oikeita vanhempia. Myös perinnöllisten sairauksien vuoksi se olisi tärkeää.
On kumma, että miljardeja syydetään järjettömyyksiin, mutta tähän ei löydy rahaa.
Mitä tarkoittaa ”kovissa viroissa” ja mitä se vaikuttaa isyysasiaan???
No sitte tehään se dna testi. Mikä pointti alotuksella oli?
Kovat virat no yhteiskunnassa korkealla.
Kovissa videoissa ja kuitenkin tuollaisen urpon kanssa?
Vierailija kirjoitti:
DNA testi pitäisi tehdä aina kun vauva syntyy. Ei isän tai äidin vuoksi vaan lapsen. Lapsella on oikeus tietää halutessaan onko vanhemmat hänen oikeita vanhempia. Myös perinnöllisten sairauksien vuoksi se olisi tärkeää.
On kumma, että miljardeja syydetään järjettömyyksiin, mutta tähän ei löydy rahaa.
Lapsen oikeus tietää ei paina tuossa vaiheessa yhtään mitään, hän saa sen kyllä halutessaan sen selville myöhemminkin. Hänellä on pelkästään hävittävää. Joko testi ei muuta mitään tai vanhempien suhde joutuu kriisiin hänen juuri synnyttyään. Tilalle tuleva mahdollinen isä tuskin on keskimäärin mikään positiivinen läsnäolo lapsen elämässä.
Parhaissakin testeissä tulee aina jokin määrä vääriä tuloksia kun testejä tehdään tarpeeksi monta.
Jos isällä on perinnöllisiä sairauksia, kannattaa varmaankin testata itse sitä sairautta eikä isyyttä.
Ei tuossa ehdotuksessa vaan ole hirveästi järkeä.
Niin, että mikä se kova virka olikaan?
Mene sitten DNA testiin, mitä siitä on haittaa, eihän sulla oo mitään salattavaa.