Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

## MARRASTEN TO-PE JUTUT ##

01.06.2006 |

Alottelen uutta pinoa, oli ihan tajuttoman pitkä tuo entinen!

Kiitokset kaikille lohduttaneille, uskon että terkkari on kaavoihinsa kangistunut ja ihan normi on pojun kehitys. On enempi motorista kuin verbaalista sorttia ja sen takia ei tavut eikä konsonantit paljoa kiinnosta. Tosin konttaaminen ei vielä onnistu kun husii ja huitoo ja säätää niin vauhilla, mutta kyllä se siitä =D

Noema: osuit oikeaan. Olen ristiverinen ja pitkät on hiukset. Selvännäkijä! =D

Le_Cheile: kirjoittele ihmeessä muitakin kuulumisia Irlannista! Ihana lukea =) Multa on tainnu mennä ihan ohi että missä kylässä/kaupungissa te siellä asutte? Jännä kun koko maa on niin pieni että muutamassa tunnissa hurauttaa toiselle puolelle. Ja miten erilainen luonto onkaan idässä ja lännessä! Niin ja onnea talosta!

Tässä on vähän apea mieli, sukulainen kuoli tässä männäpäivänä ja hautajaiset on ens viikolla =( Ostin pojulle sievän puvun tilaisuutta varten, siinä on tummat housut, valkonen paita ja harmaa liivi sekä pieni rusetti leuan alla. On varmaan söpö. En sovittanu pukua että pysyy ilman tahroja oikeaan päivään asti.

Menkkoja ei oo näkyny ja imetyshän sen tekee. Sais kyllä jo tulla, mulla on vauvakuume ihan kympillä! Topi on niin ihanan rauhallinen ja aurinkoinen tapaus että lisää näitä kiitos!

Jotain muutakin mun piti höpistä vaan jo ehin unohtaa. Palaillaan asiaan toiste =D

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue] hyvä että allergiatestit meni hyvin auringonkukalla (? kauhee ku unohin kellä)

näätä: yritin lähettää sulle päivitettyä kasvulistaa, meillä ainakin puuttuu tiedot tosta päivityksestäsi.. jostain syystä ei mennyt perille.

Ei sitä listaa varmaan tartte kovin usein päivitellä, nythän pääosin alkaa kaikilla olemaan vasta 1-2kk päästä neuvola.

Voin välillä päivitellä mutten jaksa sitä koko ajan tehdä, joskus innostun :)

Vierailija
62/64 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Auringonkukka, että allergian aiheuttaja löytyi. Ikäväähän se on,että pikku-ukko joutuu kärsimään kutinasta ja rikkinäisestä ihosta :( Toivottavasti iho paranee nopeasti maidottomuudella. Ymmärrän hyvin haikeutesi imetyksen lopettamisen takia. Kyynel tuli silmään kun luin tekstiäsi. Olen itsekin jo nyt miettinyt, että miten sitä sitten joskus raaskii imettämisen lopettaa, varsinkin jos poika itkee tissin perään. täytyy toivoa, että Jesse sopeutuu nopeasti uuteen juotavaan, varmasti sopeutuu!

Meidän Onni sammui kesken tohinoiden meidän sänkyyn jo tuossa kuuden maissa. Nukkuu vieläkin siellä tyytyväisena. Voi hö. Iltapuuro ja kylpy hammaspesuineen on vielä tekemättä. Heiräisi nyt pian jo, ettei tarvi keskellä yötä alkaa puuroja syömään. Huudoksi taitaa menää. Katsotaan.

Tässähän tätä taas tuli :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

auringonkukka:Täältäkin voimahalituksia :) ja imaina niin kurjaa, kun pikkuinen joutuu kärsiin eikä oikein voi auttaa.

tamatu:onnea työhaastatteluun!!! Pidämme peukut pystyssä :)

10kaks, taidat olla porukan kuopus? kun mammakka kyseli.

Tänään poika hokas nokkamukista imemisen. =) vesi ei hirmu hyvin ole aikasemmin kelvannu, illalla annoin pullosta vettä ja joikin reipaasti ja sit tänään nokkiksesta. Meillä on ainun, josta pitää imeä itse. Ja nukin osti myös ja siittä olen ruokailun yhteydessä kaatanu suuhun, ei hirmusesti tule. Siinä mielestäni mukavampi nokka osa, pehmee ja sillä kiva hinkuttaa ikeniä. Oli hauskan näkönen, kun pidin pulloa suussa ja poika heilutti päätä, ihan selkeestä halus ikeniä hangata.

Ja nukahti omaan sänkyyn! Toivotaan, että tästä nyt rutiini muodostui. Aikansa lauleli ja pärisi ja hiljasta tuli, poitsu veti sikeitä :) aiakmoinen ongelma viime aikoina ollu ja pullolle ei nukahda juuri koskaan, yöllä tietty jatkaa unia.

Jotenkin vaivalloista nyt tämä kirjottaminen, tais mennä lonkero päähän, kun lasillisen naukkailin.

Mukavaa viikonloppua!

siihen lahja juttuun pitäny vastailla, kyllä ylioppilaat saat suuremmat juhlat ja lahjat mun näkemykseni ja kokemukseni mukaan. Ehkä ne saa siks rahaa lahjaksi, että voi jatkaa opiskelua, toisilla ammatti, kun on jo :)

Vierailija
64/64 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue] taidan tosiaan olla kuopus. Olin 19vuotta pojan syntyessä, tällä hetkellä plakkarissa " huimat" 20.

Huonekaverini sairaalassa olisi voinut olla äitini, lähemmäs 4-kymppinen ensisynnyttäjä. Hyvin tultiin juttuun silti.

noh, nukkumaan!