Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

## MARRASTEN TO-PE JUTUT ##

01.06.2006 |

Alottelen uutta pinoa, oli ihan tajuttoman pitkä tuo entinen!

Kiitokset kaikille lohduttaneille, uskon että terkkari on kaavoihinsa kangistunut ja ihan normi on pojun kehitys. On enempi motorista kuin verbaalista sorttia ja sen takia ei tavut eikä konsonantit paljoa kiinnosta. Tosin konttaaminen ei vielä onnistu kun husii ja huitoo ja säätää niin vauhilla, mutta kyllä se siitä =D

Noema: osuit oikeaan. Olen ristiverinen ja pitkät on hiukset. Selvännäkijä! =D

Le_Cheile: kirjoittele ihmeessä muitakin kuulumisia Irlannista! Ihana lukea =) Multa on tainnu mennä ihan ohi että missä kylässä/kaupungissa te siellä asutte? Jännä kun koko maa on niin pieni että muutamassa tunnissa hurauttaa toiselle puolelle. Ja miten erilainen luonto onkaan idässä ja lännessä! Niin ja onnea talosta!

Tässä on vähän apea mieli, sukulainen kuoli tässä männäpäivänä ja hautajaiset on ens viikolla =( Ostin pojulle sievän puvun tilaisuutta varten, siinä on tummat housut, valkonen paita ja harmaa liivi sekä pieni rusetti leuan alla. On varmaan söpö. En sovittanu pukua että pysyy ilman tahroja oikeaan päivään asti.

Menkkoja ei oo näkyny ja imetyshän sen tekee. Sais kyllä jo tulla, mulla on vauvakuume ihan kympillä! Topi on niin ihanan rauhallinen ja aurinkoinen tapaus että lisää näitä kiitos!

Jotain muutakin mun piti höpistä vaan jo ehin unohtaa. Palaillaan asiaan toiste =D

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on jotenkin tosi raskas olo, liekö johtuu siitä, että on ollut ohjelmaa koko viikon ja tänäänkin oli vieraita, joille tein lounaan ym. Niin, yleensä meillä mies kokkaa ja mä syön päivisin pakkasen antimia. Muutoin viime aikoina on mennyt niin, että jos täällä kotona joku jotain tekee, se olen minä. Miehellä tuppaa nuo työpäivät venymään...ei ole yksityisyrittäjä, mutta näköjään vieraankin palveluksessa kaikki otetaan selkänahasta irti mikä lähtee. Mutta jos on kotona/viikonloppuisin osallistuu kyllä pojan hoitoon ja hoitaa ruuan ym. Niin ja yleensä käy kaupassa jos ei porukalla mennä. Meillä kävi siivooja 1*kk tammi-toukokuun, mutta nyt irtisanoin, kun jaksan ja ehdin muka itsekin :o) alkoi häiritsemään, ettei työn laatu ollutkaan niin hyvä kuin halusin.

Hedelmäsoseista: mä sekotan yleensä " oikeaa" hedelmää tai marjoja soseiden joukkoon, ettei poju tottuis liian makealle.

Niin, mä olen laskentatradenomi ja sen alan hommissa.

Nyt iltapuurolle!

marrasfantti ja poju

Vierailija
42/64 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue] meillä on ukko vielä unilla.. nukkumaan menee varmaankin 22 aikaan.

Laitoin uuden kasvupinon, ei ollut kyllä kovin kivat värit sittenkään.

ja poikaa herättelemään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt hakee jo yöunta tuolla pinniksessään. Meillä noustaan aamusella siinä 6-6.30 maissa :o)

Vierailija
44/64 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpäs oli jo juttua tullu ja mie vasta nyt ehin lukemaan, en ymmärrä mitenkä meillä voi mennä päivt niin nopeasti että tuntuu ettei mitään muuta ehi tekemään ku ruoka, miehelle ja pojalle..molemmat syö sen sata kertaa päivässä :)) ja ite en ehtiny eilen syömään ja melkein samoin kävi tänään...noh hyvä että läskit lähtee ku ei ehi syödä :)))))

ja nopeasti ku lukasin tota pinoa niin mie oon sitten vissiin tästä porukasta vanhin koska mulla on lyhyempi matka 40 ku 30, vaan eipä tuo tunnu siltä ollenkaan :))))))

hammas meillä on yksi kappale alhaalle tullut jo viikko sitten, hitaasti mutta avrmasti kasvaa ja aika hammashoitajalle on 2viikon päästä. juttua tuolta epelilstä kyllä tulee mutta en oo kyllä kovin konsonantteja sieltä bongaillu, eiköhän ne ajastaan tuu nekin...

ai niin nimimerkki tulee nimestä,todella omaperäistä*hihittää*

nyt riennän miehen kanssa saunaa n ku kummitäti viihdyttää lasta

Vierailija
45/64 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitykälle tsemppejä pudotukseen! Hienosti on ainakin lähtenyt käyntiin!

Tiituliitu, System of a Down iskee myös tähän mammaan, samoin Audio Slave. Ihan eri genreä edustaa Tori Amos, takuusuosikki. Ja tuo hiljaiset värit sopii näille korville myös makoisasti (erityisesti biisi Elisa). Liekki on myös hyvä. Onhan näitä hurjasti.

Mun mies muuten sanoi, että sävelradio olisi jäämässä pois, ei City. Sen tilalle olisi tulossa Rock-radio (miehille suunnattu) ja joku naisille suunnattu (luultavasti jotain humppaa) kanava. Mies oli järkyttynyt kun sanoin, että City lopettaisi. Hänen mukaansa City ei siis lopeta, vaan tämä Sävelradio.

10Kaks, teologi voi toimia erilaisissa yhteiskunnan teologisissa tehtävissä, tutkijana (yliopistolla, yksityisellä sektorilla, valtiolla, kirkolla), nykyään teologeja sijoittuu myös konsulttifirmoihin. Paljon on muitakin vaihtoehtoja jos ei papiksi halaja.

Meillä on alkanut nukuttamiset venyä. Poika kääntyy heti pinnikseen laitettaessa konttausasentoon ja nytkyy siellä sitten pylly pystyssä. Laitan takaisin makuulle ja minuutin päästä kuuluu taas huohotus ja pää näkyy reunan takaa :) Tutteja pitää koko ajan vaihtaa itse, nyt kun se sujuu. Kauhulla odotan sitä kun poika alkaa seistä ja kiipeillä pinniksessä. Tätä tahtia kun siihen ei ole kovin pitkä aika.

Meille ei olla edes puhuttu mitään hammaslääkärikäynnistä. Viimeksi olin 6 kk neuvolassa ja seuraava on 8 kk nauvola, joten tuskin sitä ennen mitään käyntiä hammaslääkäriin tulee. Ollaan pesty hampaita nyt kun ne ilmestyivät aamuin ja illoin. Poika nauttii harjauksesta!

Vierailija
46/64 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vikaa päivää perttu olla kyllä semmonen kiukkusäkki. Päiväunia nukku yhteensä tunnin verran, kun normaalisti pari kertaa reilu kaks tuntia.

Meillä iltapuuro puol kasi ja sen jälkeen laspet menee nukkuun. Ja kuuden jälkeen ylös.

noema, olen samaa mieltä vanhenemisesta :)

nyt tehari jatkuim:) ja olen kyl niin happy abbyn ja lukan yhteen menosta :) pienet on ilot

hyveli yöteli, huomenissa jatketaan.

Vierailija
47/64 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen aikaan oli vuoden iässä hammashoitajalla. Ja puolen vuoden iässä neuvolassa oli hoitaja kertomassa ja hampu harjat antoi. Nyt ei ole ollut puhetta, että onko. Eikä vielä hampaita, jospa nyt tulossa.

*Hilduli ja uinuvat laspet*

Vierailija
48/64 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tänään ohjelmassa ystävän lapsen ykköset. Lahjakin pitäisi vielä ostaa ja kirjastossa käydä. Juhlat alkavat jo klo 12, joten taidanpa rientää!

Iltasella palailen!

Vierailija
49/64 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia ystäväiset!

Lähdetään kohta Taysiin niihin allergiatesteihin. Pojalla on kyllä käsivarret niin ikävän ihottuman peitossa ettei ne prick-testit varmaan onnistu. :-( Toivottavasti saadaan sairaalasta jotain apua kuitenkin pikku-reppanan iho-ongelmiin. Tätä äitiä niin kovasti ahdistaa kun toisella on välillä selvästi epämukava olo kutinan takia.

Tulen myöhemmin kertoilemaan miten meillä meni. Pitäkäähän pinot pystyssä! ;-)

Auringonkukka ja ihottuma-poika viikkoa vaille 7kk

Vierailija
50/64 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange] Se onkin jo sitten perjantai. Niin se aika vaan mennä jolkottelee. Huomenna oiskin kahet ylppärit tiedossa, samaan aikaan molemmat ovat kutsuneet.

auringonkukka: Ihottumat on inhottavia! Toivotaan että prikit onnistuisivat ja saisitte edes jotain helpotusta (jos niistä siis löytyy jotain)

Meillä aletaankin vihdoin olemaan rytmissä! Poju heräsi vaille 8 aamulla.

Illalla ei vielä mennyt kovin aikasin nukkumaan mutta ehkä tänään.

Mutta, illalla taas tavataan, on rehvit pojun kummin kanssa niin siihen mennöö aikaa.

Vierailija
51/64 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkokin näyttäytyy pitkästä aikaa =)

meillä meni yö kyllä nii hyvin, kerran perttu söi ja vai 40ml. ja toissa yökin, jännä kun päivällä hirmu kitinät eikä nuku, niin yö sitten menee oikeen mallikkaasti. en valita, ihmettelen vain.

tsempit auringonkukalle ja poikaselle! toivottavasti apu löytyy.

kyseli äitiltä sen nelosen dokkarin innoittamana ja muutenkin, kun täälläkin allergiaa ja ihottumaa tuntuu laspilla olevan, niin (venyy ja venyy)

että ajateltiinko, että minulla ois ollu jotain ruoka allergiaa, kun ihottumut oli aikamoiset. atopiseksi vain sanottiin ja rasvoja rasvan perään vaan annettiin. Ja se oli niin ilkeen tuntusta, kun hirmu kerros rasvaa ja sit piti laittaa paita siihen päälle. Myöhemmin kyllä allergiatestissä olin astman vuoksi.

Tulipas stoori. =)

meillekin vieraita tulee, joten vasta iltasella ehdin tänne päin takas. =)

Joku kuseli, et onko vauvan äitin perään tai jotain semmosta. Nyt on sellanen vaihe. Isiltä ei maito kelpaa ja muutenkin iltanukutuksissa vaan äkäilee isille ja kun äitin näkee, niin yhtä hymyä koko poika.

Meillä maanantaina vast puolvuotis neuvola, ollaan vähän jäljessä näissä. Aina jänskä tietää kui paljon painaa. Syö kyllä paljon :)

Nyt ruuan värkkäämiseen, pottuset jo kiehuu

*hilduli*

Vierailija
52/64 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun kehuin pojun nukkumisia, niin viimeyö oli levotonta, sai käydä kääntämässä tämän tästä. Viideltä sitten oli sitä mieltä, että on jo aamu! Siinä sitten tissiteltiin, vaihdoin vaippaa kahteenkin otteeseen (tietenkin kakka tuli just kun vaippa oli vaihdettu!) ja seurusteltiin pojun kanssa. Puoli seiska herra simahti ja nukkui kasiin. Äiti ei tunne oloaan kyllä levänneeksi ollenkaan. Mutta ap torkuille meni jo puoli kymmenen, että loppupäivän rytmi toivottavasti pysyy kohtuu samana kuin " normaalisti" .

Mä kyselin 6kk neuvolassa hammaslääkäristä, kun pojulla kaksi hammasta jo on. Th sanoi, että nykyään hammaslääkäriin mennään 8kk ikäisenä, että hän on korttiin laittanut numeron, josta voin varata aikaa. Soitinkin sinne sitten ja heinäkuun loppuun sain pojulle ajan suuhygienistille.

Meillä tänään ohjelmassa vaunulenkkeilyä ja kaupoilla käyntiä. Mukavaa päivää kaikille!

marrasfantti

Vierailija
53/64 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun on näin paljon juttuja!! :)

kittykatti osanotto täältäkin. ja kyllä ne mukulat ehtii omaan tahtiinsa kasvaa ja kehittyä. kummallinen terkkari siellä.

mun nimimerkki tulee siitä, kun isi aina sanoi mua gerdaksi ollessani pikkutyttö. ja vuosimalli perässä =)

oli niin paljon juttuja, etten enää muistakaan mitä piti sanoa. siivota tarttis, jos saisi jotakin aikaan.

meillä mennään nukkumaan yöunille 20-21 välillä ja herätään 6-7 välillä aamulla. yön aikana syödään 2-4 kertaa....parhaimmillaan syötiin vain kerran, mutta jostain syystä taas useammin vaikka kiinteitäkin on jo reilu kuukausi vai jopa puolitoista maisteltu.

myöhemmin lisää. gerda.

Vierailija
54/64 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä teiän juttujen mukana meinaa enää pysyä, mut ihanaa kun

saa lukea mitä kaikille tapahtuu!

marrasfantti: Aika jännä että teidän itse pitää varata aika hammaslääkäriin, meille tuli erikseen hoitolasta kutsu elokuulle. Meilläkin usein mies tekee ruoan, ja siitä oonkin tosi onnellinen vaikka kotityöt jää muuten lähestulkoon mun kontolle.

auringonkukka05: toivotaan että testit onnistuvat,

ja saatte avun. Minäkin oon muutaman vuoden päälle

kolmenkympin, ja kysyttäessä ikää saa myös laskeskella

kuinkas vanha (tai siis NUORI) sitä onkaan ;)

Tiituliitu: meillä sama homma, pitkät päikkärit

on olleet jo pitkään menneisyyttä. Ja tosiaan kun

hereillä on niin saa koko ajan viihdyttää, mitään ei

oikein kerkeä tekemään. Taasen pitäis jatkaa imurointia

mikä jäi eilen kesken ....

Oon ammatiltani ulkomaankaupan merkonomi (enkä

päivääkään oo niitä hommia tehnyt ...) Tällä hetkellä

työskentelen yhden teleperaattorin asiakaspalvelussa.

Mutta mietinnässä on uusi työpaikka kun tuolla on

vuorotyö, eikä se oikein enää nappais.

Nimimerkkini tulee osittain etunimestäni + mieheni

mielestä oon välillä semmoinen tinttailija :))

Hei muuten, kertokaas mistä ihmeestä voi johtua meiän rikkinäiset

aamut, viidestä eteenpäin heräillään vähä väliä. Loppuviimein noustaan sit klo 8-9 välillä. Mut siihen asti huudellaan melkein tunnin välein, eikä nälkäkään tunne olevan kun olen tarjonnut tissiä. Hampaiden tulosta en tiedä, alahampaat ei kyllä saaneet tälläistä aikaan aikoinaan.

Mut nyt pakko taas mennä, kun ei tiedä kauanko Lotta nukkuu ulkona ... Palailen myöhemmin jos ehdin.

Vierailija
55/64 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kaikille Iso Hei! Olette olleet älyttömän aktiivisia kirjoittajia. Piti lukea tuo ma-ke-pino, mutta sitten huomasin, että tämä uusikin on jo näin pitkä... Joten en pysty kovastikaan kommentoimaan.

Pitkä tauko johtuu pääosin viime viikonloppuna vietetyistä vanhempieni yhteisistä 50-vuotispäivistä, joiden tiimoilla menikin tovi jos toinenkin. Pitivät ne kotosalla, ja auttelin parhaani mukaan. Tykkään ihan hirveesti touhata tuommosia! Joten leivoin, koristelin, askartelin, laitoin kattauksia, kävin hakemassa sitä sun tätä sieltä sun täältä ja juhla-aamuna väsäsin vielä parit salaatit. Juhlat menivät kivasti. " Kaikki" tietysti ihailivat meidän suloista nappisilmää :)

Päivitin tuon kasvulistan ihan ekana (huono omatunto). PInoja silmäillessäni huomasin, että 10kaks olikin sen jo päivittänyt. Mä päivitän mielelläni, mutta riittäisköhän pari kertaa kuussa? Jos joku ehtii joka viikko, luovutan mielelläni homman eteenpäin. En uskalla luvata varsinkaan näin kesäaikaan jokaviikkoista päivitystä. Joka tapauksessa, olisi hyvä, jos mulla olisi joku varamamma asiaa hoitamaan, jos jotain käy. Olisitko se sinä, 10kaks? Vai joku muu?

Meillä poju täytti viime viikolla 6kk. Perunanmaistelut aloitettiin 5,5kk ikäisenä, ja nyt menee jo pilttipurkillinen kerralla. Maissiperuna tuntuu olevan herkkua; muuten on syöty vasta pelkkää perunaa ja peruna-porkkanaa. Hedelmäsoseita ollaan maisteltu koko ajan, aluksi perunan kylkiäisenäkin. Hyvin maistuvat molemmat. Kaurapuuroa ollaan muutamana iltana maisteltu luumun kanssa, ja sekin menee nyt alas, kun silppusin hiutaleet sauvasekoittimen silppurilla hienommaksi.

Edelleen liikutaan vain takaperin (vahingossa), mutta selältä kierähdetään aina heti mahalleen ja siinä jaksaa touhuta. Öisin syö vielä pari kertaa, lisäksi on joskus levoton itkeskelijä, mutta rauhoittuu tutilla. Olen miettinyt, että menenkö liian nopsaan lohduttamaan - itku voi itsekseenkin lakata? Kun ei kuitenkaan suoraa huutoa huuda. Maitoallergia ilmeisesti pojalla on, koska eka Tuttelikokeilu aiheutti paukamia ja punoitusta. Toistaiseksi mennään rintamaidolla. Saimme lähetteen verikokeeseen, mutta en ole ehtinyt vielä ajatellakaan! Ehkä ensi viikolla...

Meillä ei vielä istuta yksin, joten en ole uskaltanut syöttötuoliinkaan laittaa - vaikka se kai on jo ihan ok? Puolivuotisneuvola on ensi maanantaina, täytyy kysäistä mielipidettä. Olis vaan helpompi syöttää siihen kun sitteriin.

Että ihan leppoisasti mennään! Poika juttelee wää-wää-wää suuri suu ammollaan :) Ihanaa seurata, miten pieni kasvaa kohisten. Nyt nukkuu ulkona unia, jo melkein 2h kertaakaan heräämättä. Ihme! No hyvä niin.

Kesällä aiotaan hiukan reissata kotimaassa, mikä on ihanaa - mies kun on yrittäjäperhettä, niin saamme sitä edes tällä tavalla hetkeksi vain itsellemme! :)

Nyt kutsutaan...

Vierailija
56/64 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh sentään mikä reissu, kaksi ja puoli tuntia vietettiin sairaalassa. Onneksi poika oli suurimmaksi osaksi hyvällä tuulella, testien aikana kylläkin parkui (aloitti huutamisen tosin vasta yli puolessa välissä) ja rasvausten aikana parkui vielä enemmän. Suorastaan ärjyi ja murisi kun ei tykännyt siitä että pidettiin käsistä kiinni. Siellä laitettiin pojalle kortisonit ja raajoihin vielä lisäksi sinkkisiteet.

Käsistä siis löytyi sen verran onneksi tervettäkin ihoa että testit saatiin suurimmaksi osaksi tehtyä. Maito- ja muna-allergiat sieltä sitten löytyi, maidosta nousi aika suurikin pahkura. Todennäköisesti pojalla on vielä muitakin allergioita (ehkä vehnä, oma intuitio sanoo näin) mitkä eivät testissä näkyneet, mutta sen perusteella ettei mun maidoton ja munaton dieetti ole purrut niin muitakin ihottuman aiheuttajia mun rintamaidossani varmaankin on. Sain max kaksi viikkoa aikaa lopettaa imettämisen ja pojalle kokeillaan korvikkeeksi Almiron Peptiä (muistinkohan nimen oikein?). Haikealta tuntuu lopettaa imettäminen, mutta jos pojalle saadaan sillä tavalla nopeammin apua ihottumiin niin en edes harkitse muuta. Tarvii vaan toivoa että tuo korvike on pojalle sopivaa! Ois tosi-tosi-tosi tylsää jos siitäkin tulisi ihottumia!

Lämmin kiitos kaikille tsemppauksista! Kyllä niistä apua olikin, koska reissu meni mukavammin kuin olin kuvitellut. Olin nimittäin ollut ihan varma että tuo temperamenttipakkaus huutaa siellä koko ajan, mutta paljon jutustelikin ja väläytteli ihania hymyjä. Ja pussaili äitiä. :-)

Pojallakin on nyt rajoitettu ruokavalio eikä siihen saa toistaiseksi lisätä mitään. Heinäkuun puolessa välissä mennään seuraavan kerran käymään Taysissa ja parin viikon kuluttua on puhelinaika. Hyvä kuva jäi kyllä Taysin lääkäristä ja henkilökunnasta ylipäätään. Tuli sellainen olo että ihan oikeasti haluavat auttaa meidän pikku-Jesseä.

Poitsuli simahti melkein heti kun päästiin kotiin, maitoa lipitteli ensin. Puolitoista tuntia on nyt vetänyt sikeitä, tais ottaa koville sairaalassa käynti. Tosin tänä aamuna heräsikin jo ennen kuutta ja vain tunnin päikyt ehti nukkua ennen sairaalakeikkaa eli unen tarvetta on kyllä senkin puoleen.

No niin, tulipahan taas tarinat. Nyt tarvii mennä jatkamaan arkisia puuhasteluja, mutta yritän vielä illemmalla palailla koneen ääreen. :-)

Vierailija
57/64 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonkukka:Kiva kuulla että reissu meni hyvin.Helpotti varmasti että sai selvyyttä mikä Jesseä allergisoi ja toivotaan tosiaan että alkais iho sitten paraneen kun tietää mitä välttää.Ikävää varmasti se et joudut imetyksen lopettaa,vaikka itellä imetys on koko ajan neitin kanssa takkuillu niin silti sen lopetus on haikeaa.Voimahali!

Tintta-Liisa:Ette oo ainuita joilla vauveli kitisee ja on levoton aamuyöstä.Meillä neiti rauhoittuu yleensä tutilla ja peitonasettelulla paremmin tai pidän hetken kädestä mutta itellä unet kyllä on tuon takia katkonaisia.Anna herää yleensä lopulta sitten 8.30 ja mä 9.00 :)

Viimeyö oli neitiltä yllätys,söi viimisen kerran 22.30 ja seuraavaksi aamulla 8.00,välillä yöllä kyllä laitoin tutin mutta muistaakseni vaan kerran..jee!

Tähän palstaan on kyllä jo riippuvaisuussuhde,monta kertaa päivässä pitää tulla pällisteleen onko uusia viestejä :) Hienoo että nyt on ollut näin aktiivista porukkaa!

Vierailija
58/64 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytsy herää iiiihan just joten pikaisesti:

-Tintta-liisa: rikkinäiset on aamuyöt meilläkin. Puoliunista kitinää, jopa vähän itkuakin. Toisinaan huolii tissin, toisinaan ei. Tänä aamuna pidin kainalossa tiukasti ja rauhottui aina sillä mutta eihän siinä itse nuku hyvin kun vähän väliä herää... Olen arvellut hampaita syyksi. Niitä ei vielä ole mutta selvästi tehdään. Toivottavasti helpottaa yöt kaikilla meillä sitä odottavilla marrasmammoilla:)

- Auringonkukalle vielä tsemppihalit jatkoonkin. Hyvä kun alkaa selviämään ja helpottamaan.

- Minäkin kuulun kolmekymppisiin, piirua vaille vielä hetken. Kukahan on porukan kuopus...?

Aurinkoista perjantaiehtoota kaikille toivotellen

:)mammakka

Vierailija
59/64 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa auringonkukka että testit saatiin tehtyä ja että alkaa selvitä allergeenit. ja otan todellakin osaa kaikkien teidän puolesta joilla nukutaan yöt huonosti. meilläkin nukuttiin huonosti pitkään, eka syötiin 3-5kertaa yössä semmoset 3vk sitten tehtiin ekaa hammasta 3vk ja herättiin puolen-tunnin välein kitisemään ja parkumaan(ei näläkänen ollut) noiden kahden jakson välissä oli muutama parempi yö kun aloin antamaan illan viimisen maidon(+vellliä) pullosta samoin kuin yösyönnin(syömiset jäi heti yhteen kertaan) nimittäin tajusin että toi lapsi herää nälkäänsä tulee tissille, nukahtaa siihen KESKEN syönnin ja tietysti on sitten taas pian nälkäinen. nyt on reilu viikko menny aivan upeasti, illalla menee nukkumaan 20-21 ja herää ensimmäisen ja ainoan kerran syömään 5-6 , yleensä vasta kuudelta ja joinakin öinä ei ole ollut muita herätyksiä ollenkaan toisinaan taas yhden kerran tarttee tuttia ojentaa. tähänkin asiaan tuli järjestys kun yhtenä yönä(yleensä sinkoan pienemmästäkin risauksesta katsomaan että mikä hätänä)vain kuulostelin itkua ja sen kestävyyttä ja hupsista parku oli mitä kamalin, parkas 3 kertaa ja kun en mennyt katsomaan niin alkoi nukkumaan ja siihen loppu nämä " turhat" yöjuoksut, ainakin toistaiseki. toinen hammas on tuloillaan ja toissa yönä juoksutti mua useemmin, mutta kuulen kyllä nykysin äänestä onko hätättodellinen vaan vain seurankipeä(vaikka muistuttavatkin toisiaan). oma olo on todella virkeä kun nykyään saa nukuttua hyvin, toivon että te muutkin pääsette hyvään unirytmiin!!!

noi päiväunien nukkumiset on edelleenkin aivan älyttömän risaisia mutta samapa se ku nukkuu ne yöt eikä turhia kuitenkaan kiukuttele niin kai sitten saa riittävästi unta.

sain tänään kutsun työhaastatteluun, olis tarkotus hakeutua jossain vaiheessa tälle paikkakunnalle töihin ja toi työ ois kivaa, luultavsti en sitä kuitenkaan saa ku tää äloma on vielä menossa mutta onhan se kiva mennä edes haastatteluun :)) niin ja sunnuntainahan menen ihan oikeesti töihin, oonkin ollu jo melkein vuoden pois työelämästä, ihan kivaa vaihtelua tulee olemaan(ja varsinkin kun tietää ettei tartte joka pv mennä).

mies on mennyt työporukan kanssa saunailtaan niin tulee mullakin varmaan roikuttua täällä netissä tämä ilta..

nyt meen kahvinkeittoon ku teemu varmaan nukkuu vielä hetken!

Vierailija
60/64 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pojan nukuttamisen lomassa. Sen kummemmin en ehdi nyt kirjoitella mutta luettuani jutut, tarvii taas todeta että te olette kyllä ihanaa porukkaa! Tuntuu tosi hyvälle kun ootte niin hengessä mukana Jessen iho-jutskissa. ISO KIITOS! :-)

Nyt tarvii taas mennä rauhoittelemaan poikaa. Ei millään malttaisi alkaa nukkumaan vaan kääntyilee vaan koko ajan vatsalleen ja alkaa sitten harjoitella konttausasentoa. Hillitön nytkytys päällä, mies totesikin että pojasta taitaa tulla isona aikamoinen panomies. ;-) Juuh, huomaa jutuista että on perjantai. :-)

Rattoisaa perjantai-iltaa kaikille!