## MARRASTEN TO-PE JUTUT ##
Alottelen uutta pinoa, oli ihan tajuttoman pitkä tuo entinen!
Kiitokset kaikille lohduttaneille, uskon että terkkari on kaavoihinsa kangistunut ja ihan normi on pojun kehitys. On enempi motorista kuin verbaalista sorttia ja sen takia ei tavut eikä konsonantit paljoa kiinnosta. Tosin konttaaminen ei vielä onnistu kun husii ja huitoo ja säätää niin vauhilla, mutta kyllä se siitä =D
Noema: osuit oikeaan. Olen ristiverinen ja pitkät on hiukset. Selvännäkijä! =D
Le_Cheile: kirjoittele ihmeessä muitakin kuulumisia Irlannista! Ihana lukea =) Multa on tainnu mennä ihan ohi että missä kylässä/kaupungissa te siellä asutte? Jännä kun koko maa on niin pieni että muutamassa tunnissa hurauttaa toiselle puolelle. Ja miten erilainen luonto onkaan idässä ja lännessä! Niin ja onnea talosta!
Tässä on vähän apea mieli, sukulainen kuoli tässä männäpäivänä ja hautajaiset on ens viikolla =( Ostin pojulle sievän puvun tilaisuutta varten, siinä on tummat housut, valkonen paita ja harmaa liivi sekä pieni rusetti leuan alla. On varmaan söpö. En sovittanu pukua että pysyy ilman tahroja oikeaan päivään asti.
Menkkoja ei oo näkyny ja imetyshän sen tekee. Sais kyllä jo tulla, mulla on vauvakuume ihan kympillä! Topi on niin ihanan rauhallinen ja aurinkoinen tapaus että lisää näitä kiitos!
Jotain muutakin mun piti höpistä vaan jo ehin unohtaa. Palaillaan asiaan toiste =D
Kommentit (64)
[color=purple] Valmistut siis papiksi, kun gradu on valmis?
Niin, ja täälläkin vauvakuume " vaivaa" mutta mies (enkä minä) ole vielä lämmennyt ajatukselle toisesta.
Itellä hiertää siitä, että haluaisin alatiesynnytyksen. Olisi kiva sekin kokea ja jotenkin olen ihan varma että pitemmällä aikavälillä onnistuu paremmin. Joo, lääkärit tosin ei ole samaa mieltä :D
Kuulema kestää kestää..
Tintta-Liisa; Vähiksessä.
10kaks; lahjoista ja juhlista puhetta.. ku mä pääsin ylioppilaaksi, pidettiin mulle kyllä aikas isot juhlat ja lahjoja tuli. Kun valmistuin lähihoitajaksi, ei juhlia pidetty. En tiedä olisko pidetty, jos ei olis ollu yo-juhlia.. Katotaan miten käy kun ja jos valmistun AMK sta. Taidan pitää samalla 30v juhlat, kun sekin lähestyy..
Hassua, mulla on nimimerkki marica28, mutta nyt oon tosiaan jo 29. No, pysyypä nuorena ;)
Meillä ei ole vielä hampaita. Onko muita hampaattomia vauvoja vielä ? Käytiin kyllä jo hammashoitajalla. Sehän siitä hauskan tekikin, ku mentiin hampaattoman lapsen kans hammashoitajalle.. ;) mutta paljon hyvää tietoa tuli.
No niin, arvasin..poika heräs. Heippa !
-marica
[color=purple] Mekin käytiin hammashoitolassa hampaattoman kanssa :) Sano, että lähemmäs vuoden ikää menee luultavimmin hampaitten tulo. Hyvä niin, kuulema. Samaa sanoi neuvolan th.
mullekin käy joskus niin,että teksti häviä, varsinkin jos kirjottaa pikästi ja kauan ja just että pitää kirjautua uudelleen, mutta itse olen saanut ne takas noista vihreistä nuolista, mitkä on tuolla oikeassa ylänurkassa. Kokeile!!! Oiskohan joku aikaraja???
Teologisesta tiedekunnasta ei voi valmistua papiksi. Se on yleinen harhaluulo, joka ärsyttää teologeja suuresti. Kun ilmoitat opiskelevasi teologiaa, joku huikkaa heti perään, että " ai susta tulee pappi" . Teologisessa ei lueta Raamattua, eikä opetus muutenkaan ole tunnustuksellista. Tiedettä siinä, missä muukin tiede. Tulipa vuodatus :)
Mutta joo, minä valmistun siis (joskus) teologian maisteriksi. Teologian maisteri voi sitten hakeutua kirkon piirissä pappisvihkimykseen. Työtöntä pappia ei vihitä, vaan vihittävällä papilla on oltava jo valmiina työpaikka. Ennen pappisvihkimystä harjoitellaan kirkon " juttuja" ja sitten piispakin tenttaa vielä. Piispa päättää tuleeko sinusta pappi vai ei. Negatiivinen vastaus on pitävä, eikä sitä voi enää koskaan muuttaa.
Minusta tulee pappi, jos luoja suo. Tällä hetkellä se on kutsumukseni. Ei sitä tosin koskaan tiedä mihin hommiin sitä päätyy. Mielestäni elämän jännittävyys säilyy kun ei liikoja suunittele. Antaa vähän löysää ja katsoo mitä tapahtuu.
10Kaks, mun mielestä teidän Jere on ihan pojan näköinen! Siitäkin kuvasta, jossa oli lippis vinossa, huomaa, että melkoinen sydäntensärkijä tulee siitä poitsusta! Saat kuule vielä hätistellä tyttöjä pois nurkista :)
Pitkästä aikaa taas päätin kirjoittaa pari riviä. Päivittäin kyllä luen pinot, mutta jostain syystä en useinkaan ryhdy itse tähän kirjoittamiseen.
Nyt on ollut jotenkin todella mielenkiintoista keskustelua täällä marrasmammoilla. Varsinkin toi nimimerkkiasia alkoi kiinnostaa. Oli niin ihana " tarina" auringonkukan nimimerkin takana. Mistä muiden nimimerkit tulee? Varsinkin 10kaks, noema ja puhihaa mietityttää mua lähes päivittäin. Itselläni niinkin omaperäinen nimimerkki, kun sukunimi ja sitten tämä nykyinen " titteli" .
Meillä perhe-elämässä kaikki ok. Siinä varmasti syykin, miksei tule oikein kirjoiteltua: ei ole tapahtunut mitään ihmeellistä mistä kirjoittaa. Tai toki oma ihana vauva on niiiiiiin ihmeellinen, että siitä nyt riittäisi juttua vaikka kuinka! Onneksi on lähipiirissä muutamia pienen vauvan äitejä, niin voi rauhassa keskittää kaikki keskustelut vauva-aiheisiin ilman, että kukaan tylsistyy.
Eipä nyt muuta, mutta jos noita tarinoita nimerkkien takaa sais, niin olisin kiitollinen=)
T. A-Ä
Noema termi tulee Spinozan filosofiasta. Se tarkoittaa todellisuuden intentionaalista objektia. Siis viitattavissa olevaa kohdetta. Noema nimimerkki on siis julistus sen puolesta, että len olemassa siis todella myös reaalimaailmassa.
Ääh, mulle tulee aina sellanen hassu tunne, kun jää muutamapäivä välistä täällä käynnistä..teillä näitä juttuja piissaa ja mä olen auttamatta kohta pihallla kaikesta!!! Pinotkin on kamalan isoja:)
No mut kiva kun tää meidänkin porukka pysyy näin kivasti koolla, ite en oikein kerkeä koneella olla.Kolme alle kouluikäistä pitää siitä kyllä huolen!! Kesä aika varsinkin voi jäädä hiljaiseloksi..
No mut täällä kuitenkin nyt..
Kittykatti, osanottoni suruusi! Ja mikäli oikein oon ymmärtänyt, niin oliko terkkari sanonu jotain pojan kehityksestä..? Meidän poika jokeltaa vaan tyyliin ää,öö, aa jne..ei mitään tavuja.Eikä konsonannteja. istuukin syöttötuolissa tosi huonosti! tyyny seläntakana ja silti keikkuu ja heiluu.. Meille ei oo sanottu mitään erikoista noista, terkkari sanoi että virkeä ja reipas vauva. Joten ei varmaan kannata olla huolissaan, mun mielestä puoli vuotias on vauva ja saa ollakin vauva, kyllä sitää kerkeää istumaan ja puhumaan!
Hei, mä olen aloittanut keventämään syömisiä ja liikkumaan enempi!! 1,5 viikossa painoa lähteny 2kg!!!!!! Mulla on ylipainoa 15kg, joten aihettakin on tähän...Ja aika helposti on menny! Ilmeisesti motivaatio on nyt kohdallaan:) Voi kunpa joskus painaisin sen mitä ennenkuin lapsia oli...elikkäs 63kg.
Nyt lapsilla tuntuu olevan niin paljon äitille asiaa, et pitänee mennä...
ai nii, meillä kodin ja lapset hoidan mä prosentein 90/10. Mies on tosi paljon töissä, mut kun on kotona niin jollain tapaa ainakin yrittää autella..Jos ei muuten niin viihdyttää vauvaa:)
no niin ,yritän palailla vielä paremmalla ajalla!
äitykkä
innostuin kirjoittelee.
Osanotot Kittykatille. Läheisen ihmisen pois saattaminen on todella raskasta. Siinä jotenkin tulee sellainen tunne, että on vain vettä, ilmaa ja maata ja se suuri suru,, olipas hassusti sanottu. Tarkoitan kuitenkin sitä, että silloin kaikki aineellinen tuntuu niin turhalta, ja oma olemus niin paljaalta. Äh, en osaa kirjoittaa sitä tunnetta, mutta hope joku ymmärsi mitä tarkoitin.
Noema: uppoo kaikki toi musa mitä eilen luettelit. Viimeisen vuoden aikana olen keskittynyt lähinnä Nightwishiin ja Sonata Arcticaan ja uutuutena System of a Dawn (en nyt muista kirjoitettiinko noin). Juu ja lapsetkin tykkää. Kauheeta eilen kun ilmoitettiin että Radio City lopetetaan. Se oli isku vyön alle.
10kaks: Marian Keyesiltä on kohta ilmestymässä uusi kirja (ainakin kirjaston verkkosivuilla luki jo sen kirja nimi, ja että " hankinnassa" ) en vaan muista millään kirjan nimeä. Mulla lukematta sellaiset kirjat kuin Enkelit ja sitten tämä esikko jota eilen aloitin eli Naura Claire Naura.
Itku ku toi meitin likka ei nuku noita päikkyjään enää hyvin. Ja valveillaoloaikana saa koko ajan olla viihdyttämässä. No tää on tätä äitiyttä, mutta kun olen nyt koettanut kaksi viikkoa maalata leikkimökkiä eikä se ole vieläkään lähellekkään valmis, kun aikaa vain noin 45 min päivää kohden. Hiljaa hyvä tulee, mutta kun edes joskus saisi 2 tuntia päivässä aikaa tehdä hommia. Tää huusholli on levähtänyt ihan törkeeseen kuntoon kun taas on viikko siivouksesta, ja ulkona olis noita istutushommia.
Ai niin mun nimimerkki on esikon (Tia) lempinimi. Hänen vauva-aikanaan tuli eka kerta kirjoiteltua, joten siitä se nimimerkki on jäänyt.
Heippa taas, lähetään syömään vauvajogurttia.
... Hampaaton on vauva täälläkin ja hammastarkastus on tehty. Alut oli " ihan selvät" , joita tämä äiti ei kyllä ollut huomannut. Mutta sitten kun aloin niitä kyttäämään niin ovathan ne siellä kun oikein oi-kein osaa katsoa. Kutina on kova ja tämä päivä on kitisty ja itkeskelty, hinkattu ikeniä, kitisty jne.
Oma nimimerkki on tosi mielikuvituksellinen eli äiti, mamma, mammakka.
Musiikin saralla heitän toisen äärilaidan vaikka toki raskaampikin menee mutta tänään on soinut Andrea Bocelli, eilen Pentti Hietanen, toissapäivänä Dire Straits. Muut suosikit on Pauli Hanhiniemen systeemit sekä iki-ihana Sir Elwood.
Kehityksestä. Elekee murehtiko keskiarvoterkkojen ilkeyksiä!! Meillä vieraat ihmetteli pitkään, kun tyttö ei ottanut kääntyäkseen ja moitittiin että pidän liikaa sylissä. (Pakko vetää sivujuonne: kuulen aivan liikaa näitä älä nukuta tissille, älä nukuta viereen, älä pidä liikaa sylissä jne -kommentteja! Aivan kuin hellyys oli pahasta ja varsinkin kun on esikoinen niin on aikaa sylitellä yms. GRRR!) Tyttö siis aloitti myöhemmin liikkumisen mutta hyvin kääntyy ja kierii, vaikka sylissä on paljon ollutkin. Nyt samaiset vieraat hoputtaa ryömimään jne. Mikä kiire!? Kyllä lapsi kehittyy oman tahtinsa mukaan. Toiset ovat verbaalisempia, toiset liikunnallisempia, toiset kaikkea siltä väliltä. Eli tahtoo sanoa: ei kantsi murehtia ilkeitä sanomisia:)
Tekstin katoamisesta: ennen lähetystä paina Ctrl+A ja Ctrl+C ja teksti on kopioitu talteen;)
Ai pari lisäriviä... Sori:)
Ihanan paljon oli jo kirjoituksia tälle päivälle. Hyvä marrasmammat! :-)
Poika on pitänyt mut tänään niin kiireisenä että nyt vasta pääsin vähän kirjoittelemaan. Kuten Tiituliitullakin, meidän vaavi nukkuu myös nykyään aika huonosti päikkäreitä ja etenkin tänään on vaatinut viihdyttämistä koko ajan valveilla ollessaan. Tuntuu etten oo saanut tänään syötyäkään kunnolla kun poika vaan kitisee ja murisee jollen leikitä. Ja mä kun en oikein jaksais kuunnella sitä kitinää niin sitten oon yrittänyt leikittää. Eikös se niin ole että alle vuoden ikäiset vauvat ei osaa vielä manipuloida? Mulla on kyllä välillä vähän sellainen olo että mua pompotetaan. ;-)
Noema tuntuu kyllä olevan varsinainen näkijä. Et sattuis osaamaan säätä ennustaa? Vähän kiinnostais tietää millaisista kesäkeleistä saadaan tänä vuonna nauttia. ;-) Oli kivaa nähdä kuvia Noemasta ja 10kaks:ta ja poitsuista tietty. Kauniita ja komeita tapauksia! :-)
Kittykatille lämmin osanotto ja lohduttavia halauksia suruusi!
Mullakin on näemmä kännykän käyttö vähentynyt. Just tuli puhelinlasku ja se oli vain kaksikymppiä. Siis täh?!? Mulla on normaalisti vähintään tuplasti tuon verran. :-) Yleensä kun puhun puhelimessa, poika jaksaa seurata tilannetta hetken hyväntuulisena, sitten alkaa kerätä huomiota huutamalla ja kitisemällä. Eli viestejä tulee myös paljon läheteltyä puheluiden sijaan.
Täälläkin on yksi kolmekymppinen. Tai no pari vuotta päälle mutta kukas niitä vuosia enää tässä vaiheessa laskee. :-) Mun ei tule oikeasti enää juurikaan mietittyä minkä ikäinen olen ja usein menee tovi tai kaksi ikää laskeskellessa jos joku sitä multa kysyy. ;-) Kolmenkympin kriisikin mulla oli jo varmaan 26 vuotiaana, heh.
Meille ei ole tullut vielä kutsua hampulääkäriin, mutta sais kyllä jo tulla.
Pojalla kun on jo ne kuusi hammasta eikä tuo ole kovin yhteistyöhaluinen kun yritän niitä pikku-palikoita pestä. Yleensä vaan repii hammasharjan itselleen ja alkaa järsimään sitä. Vähän jännittää onko poika ehtinyt saada itselleen karies-bakteerin, tuo kun on niin kova pussailemaan. Tekee välillä ihan ylläri-pusuhyökkäyksiä eikä niiltä ole äidin eikä isin huuletkaan säästyneet. Voin jo kuvitella miten poika juoksee tyttöjen perässä leikkipuistossa ja yrittää väkisin pussailla. :-) Mulla ei ole koskaan ollut reikiä, mutta miehellä on paljonkin eli tästä perheestä kyllä valitettavasti se karies-pöpötin löytyy.
Odottelija: Oliko hernekeitto hyvää? :-)
No hitsit, nyt tuo poika sai hillittömän skitsokohtauksen. Tarviipa alkaa taas leikittämään. Heippahei!
[color=blue] 10kaks ei oikeastaan tule mistään tai tuleehan se tietenkin jostain. Uskon vahvasti lastenohjelman 10+2 olleen meneillään kun olen kirjautunut tänne. On niin huono mielikuvitus, että luulisin näin.
Mitenkäs muitten nimimerkit? Mistä tulevat?
noema: Voi olla että meijän nurkissa hätistellään tyttöjä aikanaan ;) Ei voi koskaan tietää.
Mitä muuta teologian maisteri voi tehdä, kuin papin hommia? Anteeksi, jos en ymmärtänyt tekstiäsi.
En tiennytkään, että papiksi " tuleminen, pääseminen" tapahtuu noin!
Joskus olen itsekin haaveillut papin ammatista mutten usko että se toive onkaan minua varten.
Mutta jotain seurakunnan parissa olisi silti kiva tehä.
tiitu-liitu + muut vauvaruokaexpertit: Miksi (esim. Semperin) vauvajugurtit menee aivan vedeksi avattuna?? Kaksi jugurtti välipalaa mennyt jo piloille tuon takia.
Kotihommat: Meillä tehdään kotihommia prosenteilla 90/10.
auringonkukka: *naureskelee* Tosissaan tuli naurut, juoksee tyttöjen perässä puistossa!
Sain hammaslääkärin itelleni, 14.8. Puolen vuoden päähän olis menny mutta mainitsin Jerestä niin sanoi että laitetaan aikaisemmin.
Eli jos olette kunnalliseen menossa niin mainitkaa lapsosesta, meillä autto.
noh, kirjottelemisiin taas
joo mä muistan ton piirretyn, erityisesti sen tunnussävelmän :10kaks 10kaks mukaan laulamaan :)
En ole käyttänyt kuin Muksun jogurtteja. 2 dl tetra maksaa s-marketissa 82 centtiä ja siitä syö kaksi kertaa. Yleisesti ottaen semperin hedelmäsoseet on paljon litkuisempia kuin kilpailijoiden. Lihamössöt taas paljon karkeampia. Mut hyvä kun mainitsit noista semperin jogurteista. Osaanpa olla ostamatta.
Hampaista: ei ole muuten meilläkään yhtään hammasta. Kovasti syödään sormia ja laitetaan kaikkea mahdollista suuhun imeskeltäväksi, joten odottelen kiivasti niitä hampuleita (josko ne ois kiukuttelun syynä). Meillä hammashoitolasta tulossa joku neuvolaan juttelee elokuun lopulla.
Onko kesä vai mikä saanut marrasmammat näin villiintymään ja pitkittämään pinoja..Kiva on kyllä lukea, vaikka onkin vähän pihalla-olo, kun ei ole muutamaan päivään ollut geimeissä mukana...Ilmeisesti ensimmäisiä tapaamisiakin on viritelty ja tutustuttu enemmän muutenkin. Pääseehän vielä mukaan..!? Ihmeellisen mukavata porukkaa on täällä :)
Kiva, että hengenheimolaisiakin löytyy; nimittäin tossä Radio City-jutussa. Siellä soitetaan sellaista musiikkia, joka on tän mamman makuun enemmän, kuin...noh, jotkut muut. En ole mikään ehdoton hevi-diggari, mutta Metallica on ollut aina lempibändini, eikä sitä tahdo oikein muut kanavat soittaa..Autossa lähinnä kuuntelen musaa (siis radiota),kotona harvemmin.
Vaikka kuinka säästölinjalaisia tässä ollaan (kiitos muuten 10kaks säästövinkeistä:) ), niin nyt tilasin itselleni kampaajan. Edellinen käynti olikin ennen ristiäisiä. Olen yrittänyt etsiä netistä hiusmalleja ja muutama kiva onkin löytynyt. Jos uskaltaisi leikata sellaisen lyhyemmän mallin; mulla ei ole ikinä ollut lyhyttä tukkaa...
Vauva-asioihin...Ensimmäiset 80 senttiset vaatteet on otettu käyttöön, eikä ne edes ole isoja!!Pakko uskoa, että pikku-pikku-vauvaa meillä ei enää ole :( Toisaalta tietysti ihanaa, kun koko ajan neito kehittyy ja tulee uusia taitoja. Jännää esim. ajatella, minkähänlainen ääni hällä on vähän isompana ja mitä asioita siellä päässä liikkuu...Kun sitten joskus päästään puheen tasolla kommunikoimaan...
No nyt tuli vähän juttua, jos pysyisi teidän muiden mukana :D
PS. kolmenkympin raja on täällä ylitetty pari vuotta sitten...
Hernekeitto oli just niin hyvää kun muistinkin ja pannaria vielä päälle...slurps.Paljon helpompi ollut neitin kanssa tää päivä kun ollaan oltu liikenteessä,se kun taitaa tylsistyä päivisin vain mun seurassa kun yleensä iltaisin kun isukkikin tulee kotiin niin on neitillä naama näkkärillä :)
Vaikee ei oo arvata mistä mun nikkis tulee,olin tosiaan raskaana silloin ja syntynyt -76 :) nyt odottelen sitten niitä kokonaisia öitä...
Mekään ei olla vielä päästy hammaslääkäriin muttei ole kyllä hampaitakaan...ite oon kyllä hammashoitaja että pitäis tietää tuo bakteeritartuntahommelikin (oho mikä sana) mutta niin sitä vaan tulee välillä pussattua suullekin neitiä...yritän parantaa pahat tapani.Eilen muuten neiti imas mun poskeen niin lujan imun et luulin et on kohta jälki.
Ihanata ku miehellä alkoi jo vkl vapaat,silloin on kotityöt ja tytsän hoito meillä melkein 50-50% muuten noin 25/75%
Mitäs ammattikuntaa muut mammat edustaa?
Mun nikki tulee meiän kahesta kissasta. Yritin laittaa vaikka mitä mutta kaikki oli jo rekisteröity. Ton sitten sain ja vuosimalli vielä perään. Kuinka originaalia!
Kuka se kyseli töihin menijöistä? Mä oon menossa jo elokuun 28. päivä, hui kauhea! Rahallisesti ja ammattitaidon säilyttämiseksi on pakko mennä. Mutta toki teen vaan parittomat viikot, parilliset ollaan sitten pojan kanssa kotona =) Hoitopaikka tulee olemaan päiväkodissa ja se ei oo mitenkään riemullinen uutinen, mutta perhepäivähoitajat ei ota puolikkaan paikan tarvitsijaa.
Tänään huomasin että täällähän on jo kuus hammasta!! Sitäköhän nuo huonot yöt nyt sitten?! Toivottavasti!
Meillä on tuo syöminen saikannut aikalailla, ja tänään sitten epätoivoisena otin Muksujen päärynä täyshedelmäsoseen esiin. Sitähän veteli puoli purkkia ilman mitään ongelmaa. Osaa siis syödä kun saa mieluista makua. Toi on vaan hirmuisen makeaa, oon ostanu sen itelleni herkuksi. Pitänee tehä ite hedelmäsoseita jatkossa hampaiden suojaksi. Kuinkas kauan te muuten maistatte yhtä makua ennen kuin luovutatte, jos tuntuu ettei maistu? Ja monenko maistamisen jälkeen on alkanu upota jos sitkeästi jatkaa? Kun täällä alkaa hysteerinen kirkuminen jos vaan tuputtaa jotain mitä toinen ei halua, ei se ala upota vaikka kuinka monesti koittais.
Ja taas pitää mennä...
lapsukaiset kattoo lastenohjelmia.Pieninkin siellä isompien seurassa, tykkää vissiin seurata värikkäitä liikkuvia juttuja kun noi lastenohjelmat kiinostaa:)
Mä kuuntelen musaa laidasta laitaan. Autossa yleensä joko SuomiPop tai Nova.. tykkään kovasti Poets Of The Fallista, ja kotimaiset yleensäkin uppoaa aikas hyvin.
Mä en oo ylioppilas, mut valmistuin aikanaan lähihoitajaksi ja mulla oli juhlat. Äiti halusi järkätä meille kaikille lapsille juhlat kun koulut oli käyty, riippumatta oliko lakkia vai ei. Nyt mä olen päättäny lähteä jatkamaan opiskeluita, kunhan tuo pienin on vähän isompi. ajattelin lukea itseni sairaanhoitajaksi tai kätilöksi.
Nimimerkki tulee vaan tästä nykyisestä hommasta eli äitinä olemisesta:) Esikoinen joskus sanoo mua äitykäksi. Ja syntymävuosihan se tuo 80 on. Joten 3-kymppis kerhoon mäkin alan pikkuhiljaa hiipiä:)
No nyt äitiä taas huudellaan...
äitykkä ja katras..
[color=purple] samantien unohdin mitä piti kirjottaa *muistelee*
Niin, opiskelija on tämä tyttö. Ja opiskeluja jatkan syksyllä aikuislukion merkeissä. Yo-lakki olisi tavoitteena 2vuoden sisällä.
Aivot lyö kyllä ihan tyhjää, kirjottelemisiin!
Ammattia ei vielä ole, vasta ylioppilas, mutta kunhan tämä poikanne kasvaa ja tyttö kans, niin opiskelut kutsuvat. Kätilö/ensihoitaja kiinnostais, ihan ihan oikeesti haluisin palomieheksi, mutta astman takia mulle sanotaan noup noup. Ja kun iästä puhetta ollut niiin olen 22v. Ja mies saman ikäinen.
Ja mun nikki ei tuu oikeen mistään, oli jotenkin vaike keksiä ja monet oli varattuja. Nyt kyllä keksis :)
Jap jap...muuuta oli, mutta mitä???
Niin kotitöistä. Meillä mies tekee kotihommia, kun kotona on. Viime viikolla oli kotona ja taispa joka aamu nousta lasten kanssa ja joku nousi vasta 11 :) ja ruokaa myös tekee. Minä 70 ja mies 30. Sanoisin.
[color=purple] Kittykatti: Mä tallennan lähes aina viestit, ettei käy noin niinkuin sulla. Monesti olen sen kokenut, joten päätiin tehä asialle jotain.
[color=orange] Mitä olette muuten mieltä a) ylioppilas vai b) ammattikoulu?
Tuli mieleen YleX:llä kun on kysely, että kummat saa paremmat juhlat, lahjat?
[color=purple] Puhelimessa puhumisesta: Meillä saa puhua puhelimessa rauhassa. Tosin Jere on aina varma, että sille puhutaan ja alkaa naureskelemaan hulluna.