Vaikka yritätte uskotella itsellenne, että se johtuu minusta että papereita ei aina kysytä
Niin sori, mutta näen ihan itsekin miten nuorelta näytän (no, nuori olenkin, mutta en teini.) Hyvät geenit ja terveelliset elämäntavat, yllättikö? Toki väsyneenä näen itseni vääristyneesti, mutta esim. nyt olen suht pirteä ja näen taas babyfaceni :)
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun on niin vaikea hyväksyä, että joidenkin kassahenkilöiden mielestä et näytä alle 30-vuotiaalta? Jos eivät papereita kysy, eivät pidä sinua alle 30-vuotiaana ja sillä sipuli.
Voi vttu kun on ihan päivänselvää että olen alle 30. Sen näkee kuka tahansa :DDDD MYYJÄHÄN EI IKINÄ TEE VIRHEITÄ :DDDD
Minua luullaan usein 5-8 v nuoremmaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Minua luullaan usein 5-8 v nuoremmaksi :)
Terv. Ap :)
Tästähän tulikin hauska aamu, kiitos ap:n. Nauran ääneen täällä kun BABYFACE kihisee kiukusta kun HÄNEN HENKKAREITAAN ei kysytä joka kerta vaikka on ALLE 30 ja NIIIIIIN NUOREN NÄKÖINEN eikä edes otsikossa ole mitään järkeä, mutta EI SE MITÄÄN KOSKA AINA ON CAPSLOCK.
😂
Ja juuri vttu siksi kun M I N Ä tiedän totuuden katsomalla peiliin ja sen perusteella minkä ikäiseksi minua on arvioitu, ei VENTOVIERAILLA NETISSÄ ole mitään sananvaltaa asiaan. Tiedän totuuden!! Hyväksykää se jo vihdoin.
Vierailija kirjoitti:
Tästähän tulikin hauska aamu, kiitos ap:n. Nauran ääneen täällä kun BABYFACE kihisee kiukusta kun HÄNEN HENKKAREITAAN ei kysytä joka kerta vaikka on ALLE 30 ja NIIIIIIN NUOREN NÄKÖINEN eikä edes otsikossa ole mitään järkeä, mutta EI SE MITÄÄN KOSKA AINA ON CAPSLOCK.
😂
Juu no ei ole pitkä aika kun minut arvioitiin tuoreen kuvan perusteella 19-vuotiaaksi :) voin kertoa, että en ole 19.
Vierailija kirjoitti:
Ei rypyn ryppyä yhtään missään. Sitähän teidän on kovin vaikeaa hyväksyä.
Ei 30-vuotiailla mitään ryppyjä olekaan. Silti he näyttävät aikuisilta. 20-vuotiaat ovat kuin nukkeja, mutta se haihtuu nopeasti. Muutokset ovat hyvin pieniä, mutta silti eron huomaa. Edes babyface ei näytä alaikäiseltä kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rypyn ryppyä yhtään missään. Sitähän teidän on kovin vaikeaa hyväksyä.
Ei 30-vuotiailla mitään ryppyjä olekaan. Silti he näyttävät aikuisilta. 20-vuotiaat ovat kuin nukkeja, mutta se haihtuu nopeasti. Muutokset ovat hyvin pieniä, mutta silti eron huomaa. Edes babyface ei näytä alaikäiseltä kolmekymppisenä.
Muutama kk sitten kosmetologi sanoi ihoni olevan kuin nukella :) ap
Ai mutta nythän paremmin tietävät VENTOVIERAAT tulevat taas kertomaan, että ei se kosmetologi niin itse asiassa sanonut. Minähän vain keksin päästäni asioita :DD
Eikä tässä ole mistään vtun alaikäisyydestä kyse, vaan siitä että alle 30-v näköiseltä pitää kysyä paperit ja minut arvioidaan yleensä 5-8 v nuoremmaksi ja olen babyface, joten minulta täytyy kysyä paperit. 😑
Toisaalta, niinhän niitä juuri 2 viikkoa sitten kysyttiin :)
Ap, lopeta nyt jo. Teet itsestäsi ihan naurettavan.
Kylläpä helpotti, kun luin tämän.
Luulen joskus olevani ihan sekaisin ja jumittavani oudoissa ajayusvääristymissä. Sitten tulen tälle palstalle ja aika pian huomaan, että mulla menee oikeastaan aika hyvin.
Tsemppiä aloittajalle, kyllä se siitä. Keskityt nyt johonkin tärkeään asiaa, töihin, opiskeluun, pyykkien lajitteluun, ihan mihin vain. Huomaat, että pakkoajattelusi helpottaa jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä helpotti, kun luin tämän.
Luulen joskus olevani ihan sekaisin ja jumittavani oudoissa ajayusvääristymissä. Sitten tulen tälle palstalle ja aika pian huomaan, että mulla menee oikeastaan aika hyvin.
Tsemppiä aloittajalle, kyllä se siitä. Keskityt nyt johonkin tärkeään asiaa, töihin, opiskeluun, pyykkien lajitteluun, ihan mihin vain. Huomaat, että pakkoajattelusi helpottaa jossain vaiheessa.
Mikä vtun pakkoajattelu? :DDDDD Olette noloja.
:D :D :D
Niin siis mikä sua nyt harmittaa? Sekö, että kaikki kassat ei pidä sua alaikäisen näköisenä? Vai se, että täällä sua ei uskota? No hei, mä uskon että näytät ikäistäsi nuoremmalta. Niin mäkin näytän joidenkin mielestä. Helpottiko?
Ja tämä keskustelu on loppuunkäsitelty. En jaksa käyttää enää yhtään aikaa katkerien akkojen kanssa jauhamiseen.
Vierailija kirjoitti:
:D :D :D
Niin siis mikä sua nyt harmittaa? Sekö, että kaikki kassat ei pidä sua alaikäisen näköisenä? Vai se, että täällä sua ei uskota? No hei, mä uskon että näytät ikäistäsi nuoremmalta. Niin mäkin näytän joidenkin mielestä. Helpottiko?
MISSÄ VAIHEESSA ON OLLUT KYSE ALAIKÄISYYDESTÄ???? EN OLE MISSÄÄN VAIHEESSA SANONUT NÄYTTÄVÄNI ALAIKÄISELTÄ, ääliöt.
Hetki sitten tuoreen kuvan perusteella luultiin 19-vuotiaaksi. :) eipä sekään ole alaikäinen, ääliöt.
Miksi sinun on niin vaikea hyväksyä, että joidenkin kassahenkilöiden mielestä et näytä alle 30-vuotiaalta? Jos eivät papereita kysy, eivät pidä sinua alle 30-vuotiaana ja sillä sipuli.