Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka yritätte uskotella itsellenne, että se johtuu minusta että papereita ei aina kysytä

Vierailija
01.10.2019 |

Niin sori, mutta näen ihan itsekin miten nuorelta näytän (no, nuori olenkin, mutta en teini.) Hyvät geenit ja terveelliset elämäntavat, yllättikö? Toki väsyneenä näen itseni vääristyneesti, mutta esim. nyt olen suht pirteä ja näen taas babyfaceni :)

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koskaan ole uskotellut itselleni, että multa ei kysytä papereita apn takia. Eiköhän siihen ole syynä se että olen jo liki nelikymppinen ja näytänkin siltä.

En edes tunne sinua ap.

Vierailija
22/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kysytäänkö niitä papereita siis mielestäsi turhaan vai tarpeeksi vai liikaa vai liian vähän? 

Liian vähän, koska olen selkeästi alle 30-vuotias ja sen näkee kuka tahansa joka minua katsoo. Ihmettelen syvästi joidenkin tarvetta uskotella itselleen, että babyface ei oikeasti ole babyface. Jos on koko elämän saanut kuulla siitä ja omistaa itsekin peilejä, niin kai sen nyt herrajestas TIETÄÄ.

Ahaa, haluaisit siis, että sinulta kysyttäisiin papereita useammin. :D Ehkä sinä voisit näyttää ne kysymättäkin, ovat ne myyjät kummempaakin nähneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa kryptinen.

Kerroin että ei kysytty henkkareita kun ostin siiderin. Alkoivat sitten uskottelemaan itselleen, että se johtuu naamasta. Vaikka tiedän olevani babyface.

No eikö se silloin juuri johdu babyfacesta? Että näytät nuorelta? Yhä kryptisempää. Ja ketkä alkoivat uskottelemaan itselleen? 

ALOITUKSEENI KOMMENTOIVAT HENKILÖT ALKOIVAT USKOTTELEMAAN, ETTÄ EN OLE BABYFACE, vaikka olen ja tiedän sen oikein hyvin.

Ja huoh, kun niitä papereita EI kysytä joka kerta, vaikka pitäisi.

Vierailija
24/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan uusin hullu, babyfacehullu. Ihan kiva uutuus.

Vierailija
25/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jollakin on luulot. Ei me voida sille mitään että näytät vanhalta vaikka kuinka pukeudut kuin pissis 1990-luvulta.

Vierailija
26/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se Alepa on ap:n kantakauppa ja kassahenkilö muistaa että tämä on se täti joka aina ostaa kurkun, käsirasvaa ja yhden omenasiiderin.

Vierailija
27/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kysytäänkö niitä papereita siis mielestäsi turhaan vai tarpeeksi vai liikaa vai liian vähän? 

Liian vähän, koska olen selkeästi alle 30-vuotias ja sen näkee kuka tahansa joka minua katsoo. Ihmettelen syvästi joidenkin tarvetta uskotella itselleen, että babyface ei oikeasti ole babyface. Jos on koko elämän saanut kuulla siitä ja omistaa itsekin peilejä, niin kai sen nyt herrajestas TIETÄÄ.

Ahaa, haluaisit siis, että sinulta kysyttäisiin papereita useammin. :D Ehkä sinä voisit näyttää ne kysymättäkin, ovat ne myyjät kummempaakin nähneet. 

Tiesitkö että se on myyjän vastuulla kysyä. Minkä takia alan näyttämään itse henkkareita, jos niitä ei haluta nähdä 😑 Tiedän ihan tasan tarkasti olevani babyface, siihen ei kateellisten ruikutus vaikuta millään tavalla. LUONTEEN perusteella voi arvioida, että olen tietyn iän ylittänyt, koska a) olen ostanut talin, B) olen ostanut pari autoa c) olen teettänyt remontin ja maksanut sen jne. Jos näitä juttuja ja lakitietämysasioitani kuuntelee, niin voi arvioida että olen ylittänyt tietyn iän.

Mutta pelkän naaman perusteella ei todellakaan voi tietää todellista ikääni.

Vierailija
28/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se Alepa on ap:n kantakauppa ja kassahenkilö muistaa että tämä on se täti joka aina ostaa kurkun, käsirasvaa ja yhden omenasiiderin.

Olipa lapsellinen kommentti taas. Voisitteko kasvaa aikuisiksi. En ole täyttänyt edes 30.

Vierailija
29/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kysymättömyys johtuu siitä että ap käyttäytyi kuten aikuiset naiset.  

Vierailija
30/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

**a) olen ostanut talOn

Vierailija
31/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva uutuus, joo 😂 Kahvit lensi ruutuun ja olin tukehtua leipään.

Vierailija
32/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- - - . 

- - - koska a) olen ostanut talin, B) olen ostanut pari autoa c) olen teettänyt remontin ja maksanut sen jne. - - - -.

Mitä talin ostaminen liittyy siihen että näytät ikäistäsi nuoremmalta? Hierotko sitä naamaasi

Vierailija
33/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITKÄ USKOTTELUT? KUKA USKOTTELEE JA MITÄ??!!!

Voi jessus. MINULLE KOMMENTOITIIN, ETTÄ OLEN RUPSAHTANUT, SIKSI EI KYSYTÄ AINA PAPEREITA.

TÄMÄ ON USKOTTELUA, KOSKA TIEDÄN IHAN VALLAN MAINIOSTI ETTÄ OLEN BABYFACE. Jotenkin ihan älytöntä tuollainen katkeruus, kun joku näyttää nuoremmalta.

JOKO TAJUSIT?

Vierailija
34/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- - - . 

- - - koska a) olen ostanut talin, B) olen ostanut pari autoa c) olen teettänyt remontin ja maksanut sen jne. - - - -.

Mitä talin ostaminen liittyy siihen että näytät ikäistäsi nuoremmalta? Hierotko sitä naamaasi

Hauskaa. Korjasin auto correctin vammailun myöhemmin taloksi.

Vierailija
35/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymälävarkailta kysytään aina paperit.

Vierailija
36/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet ap, muista lääkkeet!

Vierailija
37/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hermo kun VENTOVIERAAT alkavat aukomaan naamaansa, kun eivät voi hyväksyä tosiasiaa että joillain on babyface ja joillain ei! Huoh. Ei tarvitse alkaa uskottelemaan, että kaikki ovat rupsahtaneita, jos itse on. Huoh.

Vierailija
38/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet ap, muista lääkkeet!

Otin Buranan ja paniikkihäiriölääkkeen jo. Mitä muuta pitäisi ottaa?

Vierailija
39/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITKÄ USKOTTELUT? KUKA USKOTTELEE JA MITÄ??!!!

Voi jessus. MINULLE KOMMENTOITIIN, ETTÄ OLEN RUPSAHTANUT, SIKSI EI KYSYTÄ AINA PAPEREITA.

TÄMÄ ON USKOTTELUA, KOSKA TIEDÄN IHAN VALLAN MAINIOSTI ETTÄ OLEN BABYFACE. Jotenkin ihan älytöntä tuollainen katkeruus, kun joku näyttää nuoremmalta.

JOKO TAJUSIT?

Kerro vielä, että kuka kommentoi? Kaupan kassako? No se olisi kyllä törkeää. Toisaalta en ole koskaan ennen kuullut, että kukaan täysi-ikäinen alkaisi ihmetellä kaupassa, että miksei häneltä kysytä papereita, vaikka hän on selkeästi babyface. (äh, nyt tämä sana on ikuisesti pilattu)

Vierailija
40/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää kovin uusi ole. Pari viikkoa sitten raivosi kun oli tuhlannut kaikki perintörahansa eikä palstalla silti uskottu että hän osaa käyttää rahaa (onhan hänellä sentään talo!!1). Ja nyt on jostain saanut rahaa ja käy baarissa ja ostaa kaupasta sidukkaa. Kohta on taas rahat loppu tällä fiksulla rahankäyttäjällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä