Vaikka yritätte uskotella itsellenne, että se johtuu minusta että papereita ei aina kysytä
Niin sori, mutta näen ihan itsekin miten nuorelta näytän (no, nuori olenkin, mutta en teini.) Hyvät geenit ja terveelliset elämäntavat, yllättikö? Toki väsyneenä näen itseni vääristyneesti, mutta esim. nyt olen suht pirteä ja näen taas babyfaceni :)
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Eikä tässä ole mistään vtun alaikäisyydestä kyse, vaan siitä että alle 30-v näköiseltä pitää kysyä paperit ja minut arvioidaan yleensä 5-8 v nuoremmaksi ja olen babyface, joten minulta täytyy kysyä paperit. 😑
Pitäisi kysyä, mutta ei aina kysytä. Sellaista se on täällä reaalimaailmassa, että ohjeistuksia ei pilkun tarkkaan noudateta. Varmaan myyjiä turhauttaa kysyä papereita selkeästi aikuisilta, vaikka voisivatkin alle 30-vuotiaita olla. Ja sit on sellainenkin mahdollisuus, että joidenkin myyjien mielestä näytät 30-vuotiaalta ja siksi eivät kysy. Se on aivan mahdollista ja jopa todennäköistä, sillä ihmisten kyky arvioida toisten ikää vaihtelee todella suuresti. Turha siitä on suuttua.
Tuo on ihan tyypillistä, että saa jonkun pienen asian päähänsä, kasvattaa siitä valtavan ja tulee pakottava tarve saada muut uskomaan samaan. Pakko haastaa riitaa ja ahdistaa kun ei muut tajuuuuu...
Varmasti turhauttaa, kun muut ei ymmärrä kuinka vakava asia sulle on ja kehtaavat vielä heittää vitsiä aiheesta. Haluaisit että ne lopettaa ja yrität sanoa ettet leiki enää. Et kuitenkaan voi olla jatkamatta. Koska kaikkien pitää ymmärtää että asia on tärkeä ja just niin kuin sinä sanot.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tässä ole mistään vtun alaikäisyydestä kyse, vaan siitä että alle 30-v näköiseltä pitää kysyä paperit ja minut arvioidaan yleensä 5-8 v nuoremmaksi ja olen babyface, joten minulta täytyy kysyä paperit. 😑
Se on vain ohjeistus, ei mikään pakko. Kun susta kerran selkeästi näkee, että olet täysi-ikäinen, miksi kassa vaivautuisi kysymään henkkarit? Sulla on ihme pakkomielle vauvanaamastasi. Kukaan täällä ei ole sulle kateellinen kuten kuvittelet, vaan sulle nauretaan ton sekoilusi takia.
Minä näytän ihan Kim Kardashianilta ja sekös AP:n on vaikea hyväksyä.
Enpä olisi uskonut, että täältä voisi löytyä vielä joku äitihulluakin hullumpi.
On kyllä vähän pelottavaa, miten asiat voivat ihmisen päässä mennä noin suureksi mylläkäksi. Miten mahtaa tällaisen draaman kehittelijän elämä noin muuten sujua? Toivottavasti kuitenkin ihan hyvin ja tämmöinen liioittelu, huutaminen, haukkuminen ja asioiden vääristely ja suurenteleminen eivät reaalielämässä näy. Sama se miten netissä meuhkaa. Ei pitäisi nauraa tällaiselle, anteeksi että nauroin.
Tuksuko täällä kiukuttelee? Sehän väittää olevansa babyface.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain ohjeistus, ei mikään pakko. Kun susta kerran selkeästi näkee, että olet täysi-ikäinen, miksi kassa vaivautuisi kysymään henkkarit? Sulla on ihme pakkomielle vauvanaamastasi. Kukaan täällä ei ole sulle kateellinen kuten kuvittelet, vaan sulle nauretaan ton sekoilusi takia.
Ööööö :DD se on ihan pakollinen juttu kyllä, katsos kun myyntiluvat lähtee jos myy alaikäiselle. Kukaan ei voi tietää todellista ikääni. Jotkut näyttävät vanhemmilta, jotkut nuoremmilta. Voisin ihan hyvin olla vaikka parin kuukauden päästä 18 täyttävä teini, joka ei välttämättä näytä stereotyyppiseltä teiniltä. Sitä ei kukaan tiedä varmistamatta asiaa -_-
Olette niin TYHMIÄ. En jaksa enää tippaakaan jauhaa i_dioottien kanssa, joille ei mene jakeluun että kaikki eivät ole vanhan näköisiä.
Eikä minusta näe selkeästi yhtään mitään, paitsi sen että olen alle 30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööööö :DD se on ihan pakollinen juttu kyllä, katsos kun myyntiluvat lähtee jos myy alaikäiselle. Kukaan ei voi tietää todellista ikääni. Jotkut näyttävät vanhemmilta, jotkut nuoremmilta. Voisin ihan hyvin olla vaikka parin kuukauden päästä 18 täyttävä teini, joka ei välttämättä näytä stereotyyppiseltä teiniltä. Sitä ei kukaan tiedä varmistamatta asiaa -_-
Öööööö itsellesi. Kuinka monta viestiä olet jo kirjoittanut sen jälkeen kun sanoit keskustelun päättyvän? Niinpä niin, ei vain pysty lopettamaan. Edelleen suosittelen, että irroita itsesi tästä vaikka väkisin, keskity johonkin tekemiseen, niin huomaat että pääset kyllä tästä yli.
Juu tosiaan naaman perusteella ei kukaan näe, että olen SELKEÄSTI täysi-ikäinen. Nämä ikääni arvioineet ovat tienneet minusta vähän taustatietoja. Jos esim. tietää että omistan auton, on aika helppoa päätellä että olen yli 18.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä se johtuu siitä, että olen jo 45v. Ei siinä sulla ole mitään tekemistä sen asian kanssa.
Ööööö mitä vttua :D jos nyt ensin täyttäisin 30, sopiiko? Ap
Puhuin itsestäni, mä olen 45v.
Sun aloituksesta saa sen käsityksen, että multa ei kysytä papereita, koska sä olet babyface 😃
Toisilla on babyface, toisilla ei. On korkea aika oppia se.
Vierailija kirjoitti:
Eikä minusta näe selkeästi yhtään mitään, paitsi sen että olen alle 30.
Olet varmasti oikeassa, ainakaan normaalia aivotoimintaa ei kukaan sinusta havaitse.
Ap on jotenkin söpö pikku raivareissaan. :3 Tuituiii, ota babyface keksi.
Voi pojat, nyt on kuulkaa mennyt tunteisiin!
Aika noloa, jos liki 30v kysyy kassalta, miksei papruja kysytty 😅
Aika harva myyjä tuota kolmenkympin sääntöä kirjaimellisesti noudattaa. Itse myyjänä ollessani en todellakaan kysynyt papereita, jos henkilö näytti aivan selvästi aikuiselta. Ei siinä jokaisen kohdalla erikseen pohtinut, näyttääkö tuo nyt 29-vuotiaalta vai 31-vuotiaalta. Oma päätökseni oli käyttää maalaisjärkeä. Ja olen ihan varma, että alaikäisille en tullut myyneeksi, kun kuitenkin nuoren (parikymppisen) näköisiltä papereita tsekkailin. Ja ihan muutaman kerran kävi niin, että parikymppiseksi arvaamani olikin kolmekymppinen, mutta harvinaista se oli.
En ole missään vtun vaiheessa sanonut sanaakaan ALAIKÄISYYDESTÄ.