Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka yritätte uskotella itsellenne, että se johtuu minusta että papereita ei aina kysytä

Vierailija
01.10.2019 |

Niin sori, mutta näen ihan itsekin miten nuorelta näytän (no, nuori olenkin, mutta en teini.) Hyvät geenit ja terveelliset elämäntavat, yllättikö? Toki väsyneenä näen itseni vääristyneesti, mutta esim. nyt olen suht pirteä ja näen taas babyfaceni :)

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kyllä uskoa, että ap on alaikäinen. Ainakin henkisesti. 

Vierailija
42/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan uusin hullu, babyfacehullu. Ihan kiva uutuus.

Ei tää kovin uusi ole. Pari viikkoa sitten raivosi kun oli tuhlannut kaikki perintörahansa eikä palstalla silti uskottu että hän osaa käyttää rahaa (onhan hänellä sentään talo!!1). Ja nyt on jostain saanut rahaa ja käy baarissa ja ostaa kaupasta sidukkaa. Kohta on taas rahat loppu tällä fiksulla rahankäyttäjällä.

Ai, tuo on mennyt ohitse. Jankkasiko hän siinäkin koko ajan olevansa babyface? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne voidaan tietää oletko babyface, jos ei ne nähdä sua, hyvä ap. Aika turhaa jankata ja vakuuttaa täällä olevasi babyface kun ei sitä voi nähdä. Aika usein ihminen näkee itsensä nuoremman näköisenä kuin on, se johtuu siitä että sisältäpäin tuntee itsensä ihan yhtä nuoreksi kuin aina ja omaan peilikuvaansa on tottunut. Kyllä ihmisen ihosta aika hyvin näkee jos hän on aikuinen ja en minä ainakaan silloin kysyisi papereita, jos ihminen näyttää selkeästi täysi-ikäiseltä. Jotenkin ihan pimeää että miksi pitäisi kysyä papereita selkeästi täysi-ikäisiltä ihmisiltä, joilta nyt lähemmäs kolmekymppiset selkeästi näyttävät. Paitsi ap omasta mielestään 😊

Vierailija
44/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan uusin hullu, babyfacehullu. Ihan kiva uutuus.

Ei tää kovin uusi ole. Pari viikkoa sitten raivosi kun oli tuhlannut kaikki perintörahansa eikä palstalla silti uskottu että hän osaa käyttää rahaa (onhan hänellä sentään talo!!1). Ja nyt on jostain saanut rahaa ja käy baarissa ja ostaa kaupasta sidukkaa. Kohta on taas rahat loppu tällä fiksulla rahankäyttäjällä.

Mikä pakkomielle sinulla on uskotella, etten osaa käyttää rahaa? Vaikka olen aina osannut. Opiskelijana voi olla välillä pieni KATKOS rahan tulossa. Enkä OLE VTTU TUHLANNUT MITÄÄN vaan elänyt täysin normaalilla kuukausi"tulolla" useamman vuoden ja maksanut laskuja ja ruokaa, ääliö.

Vierailija
45/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihan pimeää että miksi pitäisi kysyä papereita selkeästi täysi-ikäisiltä ihmisiltä, joilta nyt lähemmäs kolmekymppiset selkeästi näyttävät. Paitsi ap omasta mielestään 😊

Varmaankin siksi, että olen babyface ja laki velvoittaa kysymään selkeästi nuoren näköiseltä henkkarit :))))))) mutta mites sinä sen voisit ymmärtää.

Vierailija
46/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos rouva BABYFACE tullut ajatelleeksi, että toiset osaa arvioida ihmisten iän paremmin kuin toiset? Vastaavasti jotkut ovat siinä huonoja. Todennäköisesti näytät joidenkin mielestä yli 30-vuotiaalta. Sori siitä. Etenkin nuorten on vaikeampi arvioida itseään vanhempien ikää.

Mulla on sulle toinenkin juttu, joka saattaa järkyttää. Ennen kuin ikä alkaa näkyä kasvonpiirteissä, se näkyy silmänympäryksissä ja otsassa. Siinä ei babyface auta. ;)

Kihiset jo raivosta, mutta sanon silti: minäkin olen babyface ja joskus ihmetyttää, miksi jotkut arvioivat ikäni roimasti alakanttiin. En ole vielä edes 40, ja silmäkulmissani on jo harakanvarpaita ja otsassa juonteita.

Koitahan kestää, ap. Jaxuhali.

Vierailija
47/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja edelleen ole läpi elämäni saanut kuulla nuoresta ulkonäöstäni, että jospa katkerat lopettaisitte jo vihdoin tuon vinkumisen ja hyväksyisitte että jotkut eivät näytä vanhalta. :)

Vierailija
48/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti näytät joidenkin mielestä yli 30-vuotiaalta. Sori siitä.

No en todellakaan näytä ja olen siitä tietoinen, vttu että alkaa rasittamaan kun ette tajua, että jotkut ovat nuoren näköisiä OIKEASTI -_-

Vierailija
49/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin ikä alkaa näkyä kasvonpiirteissä, se näkyy silmänympäryksissä ja otsassa. Siinä ei babyface auta. ;)

Okei no mitenköhän ikäni, jota kukaan ei btw tiedä, näkyy sileässä otsassani?

Vierailija
50/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rypyn ryppyä yhtään missään. Sitähän teidän on kovin vaikeaa hyväksyä.

Vierailija
51/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ihan hyvin, että näytät nuorelta, sen lisäksi vaikutat todella lapselliselta. Ihan sinua näkemättä tämän voi päätellä. 

Vierailija
52/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon ihan hyvin, että näytät nuorelta, sen lisäksi vaikutat todella lapselliselta. Ihan sinua näkemättä tämän voi päätellä. 

Millä tavalla olen lapsellinen, jos hermostun ventovieraisiin, jotka väittävät alle 30-vuotiasta 45-vuotiaaksi, erittäin harvoin juovaa alkoholistiksi, tietävät paremmin että kävin Alkossa, vaikka kävin alepassa... Ja ei millään voi uskoa, että jotkut eivät näytä ikäiseltään. Se toimii MOLEMPIIN SUUNTIIN. Minä olen AINA saanut kuulla babyfacestani, joten olen kyllä siitä tietoinen.

Vierailija
53/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin ikä alkaa näkyä kasvonpiirteissä, se näkyy silmänympäryksissä ja otsassa. Siinä ei babyface auta. ;)

No näkyyhän se, kun kerta papereita ei kysellä. Ei niitä useimmiten kysellä selkeästi aikuisen näköisiltä. Vaikea tosin arvioida ihosi tilaa tälleen netissä, kun ei ole edes kuvaa.

Vierailija
54/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sileä naama, ei aknea. Ei ryppyjä. Toisaalta en ole koskaan nähnyt oman ikäistäni ihmistä, jolla olisi ryppyjä.

Vierailija
55/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olen lapsellinen, jos hermostun ventovieraisiin, jotka väittävät alle 30-vuotiasta 45-vuotiaaksi, erittäin harvoin juovaa alkoholistiksi, tietävät paremmin että kävin Alkossa, vaikka kävin alepassa... Ja ei millään voi uskoa, että jotkut eivät näytä ikäiseltään. Se toimii MOLEMPIIN SUUNTIIN. Minä olen AINA saanut kuulla babyfacestani, joten olen kyllä siitä tietoinen.

Koska meuhkaat tällaisesta täysin pöhköstä asiasta. Tosin on hieman loukkaavaa lapsia kohtaan sanoa sinua lapselliseksi. Otan sen takaisin. 

Vierailija
56/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näkyyhän se, kun kerta papereita ei kysellä. Ei niitä useimmiten kysellä selkeästi aikuisen näköisiltä. Vaikea tosin arvioida ihosi tilaa tälleen netissä, kun ei ole edes kuvaa.

:DDD Niin, että myyjä ei tee virheitä. Minä en ole babyface, vaikka olen aina saanut kuulla siitä. Vttu kerroin YHDESTÄ KERRASTA KUN PAPEREITA EI KYSYTTY. BAARISSA KYSYTTIIN KAKSI VIIKKOA SITTEN.

Vierailija
57/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun BABYFACE yläpeukuttaa omia kommenttejaan ja alapeukuttaa kaikkia muita. 😅

Vierailija
58/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi osaan arvioida sen ihan itse. Taannoin olin kosmetologilla ekaa kertaa ikinä ja hän sanoi ihoani nuken ihon näköiseksi.

Vierailija
59/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä absurdeinta aikoihin. :D

Vierailija
60/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne voidaan tietää oletko babyface, jos ei ne nähdä sua, hyvä ap. Aika turhaa jankata ja vakuuttaa täällä olevasi babyface kun ei sitä voi nähdä. Aika usein ihminen näkee itsensä nuoremman näköisenä kuin on, se johtuu siitä että sisältäpäin tuntee itsensä ihan yhtä nuoreksi kuin aina ja omaan peilikuvaansa on tottunut. Kyllä ihmisen ihosta aika hyvin näkee jos hän on aikuinen ja en minä ainakaan silloin kysyisi papereita, jos ihminen näyttää selkeästi täysi-ikäiseltä. Jotenkin ihan pimeää että miksi pitäisi kysyä papereita selkeästi täysi-ikäisiltä ihmisiltä, joilta nyt lähemmäs kolmekymppiset selkeästi näyttävät. Paitsi ap omasta mielestään 😊

Voi vttu kun TIEDÄN MILTÄ NÄYTÄN JA 2 VIIKKOA SITTEN BAARISSA KYSYTTIIN PAPERIT. OLEN IHAN SELKEÄSTI ALLE 30 JA YLEENSÄ MINUT ARVIOIDAAN 5 VUOTTA NUOREMMAKSI KUIN OLEN. JOSKUS 8 VUOTTA. VOISITTEKO VIHDOIN JA VIIMEIN HYVÄSKYÄ TOSIASIAT.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä