Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka yritätte uskotella itsellenne, että se johtuu minusta että papereita ei aina kysytä

Vierailija
01.10.2019 |

Niin sori, mutta näen ihan itsekin miten nuorelta näytän (no, nuori olenkin, mutta en teini.) Hyvät geenit ja terveelliset elämäntavat, yllättikö? Toki väsyneenä näen itseni vääristyneesti, mutta esim. nyt olen suht pirteä ja näen taas babyfaceni :)

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa täällä oikein tapahtuu?? :D

Vierailija
122/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, yleensähän täällä vingutaan, että "vi**u multa kysyttiin paperit, vaikka täytin eilen 18!!" 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin kassa, en taatusti kysyisi papereita selkeästi täysi-ikäisiltä aikuisilta ihmisiltä. Kyllä sen nyt näkee jostain liki kolmekymppisestä että 18- vuotispäivä on jo kaukana takana. Ymmärrän, että n. 20 vuotiaalta vielä saatetaan kysyä, mutta kyllä se iho jo n. 25 vuotiaana paljastaa iän jos osaa katsoa. Pahoittelut realismista.

Mä olen 35 ja multa kysytään 95% varmuudella paperit oudossa paikassa (paikallinen K-Supermarket tuntee jo mut ja mun kaljaostokset). Ehkä tää tupakoimattomuus on se juttu.

Mä en kylläkään ymmärrä, et miksi se raja piti nostaa et jos näytät alle 30v niin kysytään paperit.

Ylipäätään en ymmärrä miksi kysymisestä/kysymättömyydestä kukaan vetää herneitä nenään. Ihan sama. Tossa henkkarit jos kysytään. Jos ei niin ei.

Onko naamasi myhtä mieleenjäävä kuin seinän väri.

Et jää mieleen edes lähikaupassa..muuten kuin vanhan näköisenä:)

Vierailija
124/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhha! Mieletön ketju. En vieläkään silti saanut selkoa siihen, että kuka täällä ensimmäisellä sivulla kommenteissa piruili ap:lle? Itsekin yritin kovin saada aloituksesta selkoa, että mitä siinä pyrittiin viestimään....  Sitä siinä yritti joku selvittää ja ap kilahti. Pieni psykoosi päällä? 

Ja mitä sitten vaikka kysytään alle 30v paperit? onko se joku saavutus? Itse olen 39v ja kysytään edelleen paperit kaupassa ja alkossa. Mielestäni tämä ei nyt niin iso juttu ole. 

Vierailija
125/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
126/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä minusta johtuu, siis sinusta vai minusta? Vai siitä myyjä-minusta?

En ymmärrä otsikkoa, sorry!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä